Neházejme předčasně flintu do žita. Uspořádal jsem takové menší konzilium se strýčkem Googlem. Narazil jsem na několik věcí, které ti tu ve zkratce předám. Předem však upozorňuji, že nejsem žádný počítačový mág, a vše co uděláš je na tvé vlastní nebezpečí. :D
Zcela nejjednodušší variantou je pokus o připojení přes IP adresu. Můžeš zkusit rychlé připojení na úvodní stránce webu, nebo vlož do řádku pro IP serveru v MTA "mtasa://82.208.17.197:22003." Předpokládám, že už jsi to ale zkoušela, takže přistoupím rovnou k další možnosti (zároveň se máš přesvědčit, že MTA SA, které más nainstalované, je "nejnovější aktuální" verze. Nemyslím si však, že by po přeinstalování klienta byl problém zde).
Další autoři vzpomínají firewall. O tom již psal Rataj a proto předpokládám, že i ten jsi zkoušela. Pokud tedy nevidíš žádné servery (a ani se k nim nedá přímo připojit, viz první možnost) i s vypnutým firewallem (který údajně můžeš po připojení k serveru vypnout a vše bude fungovat), přistoupíme k další možnosti.
Prozatím poslední možnost, kterou mi Google poradil je kontrola MTA SA přes jakýsi program. Zkoušel jsem jej, počítač mi stále funguje (alespoň z něj můžu psát tento příspěvek), takže se zřejmě není čeho bát. Odkaz na problematiku najdeš zde.. Víceméně jde o to, že stáhneš prográmek na tomto odkazu, spustíš jej jako správce a odsouhlasíš mu, aby vykonal změny v tvém počítači. Chvilku ho necháš pracovat a on snad něco "vykouzlí."
Pokud nezabere ani tato možnost, můžu zkusit konzilium zopakovat. :D
Přeji hodně štěstí.
Neházejme předčasně flintu do žita. Uspořádal jsem takové menší konzilium se strýčkem Googlem. Narazil jsem na několik věcí, které ti tu ve zkratce předám. Předem však upozorňuji, že nejsem žádný počítačový mág, a vše co uděláš je na tvé vlastní nebezpečí. :D
Zcela nejjednodušší variantou je pokus o připojení přes IP adresu. Můžeš zkusit rychlé připojení na úvodní stránce webu, nebo vlož do řádku pro IP serveru v MTA "mtasa://82.208.17.197:22003." Předpokládám, že už jsi to ale zkoušela, takže přistoupím rovnou k další možnosti (zároveň se máš přesvědčit, že MTA SA, které más nainstalované, je "nejnovější aktuální" verze. Nemyslím si však, že by po přeinstalování klienta byl problém zde).
Další autoři vzpomínají firewall. O tom již psal Rataj a proto předpokládám, že i ten jsi zkoušela. Pokud tedy nevidíš žádné servery (a ani se k nim nedá přímo připojit, viz první možnost) i s vypnutým firewallem (který údajně můžeš po připojení k serveru vypnout a vše bude fungovat), přistoupíme k další možnosti.
Prozatím poslední možnost, kterou mi Google poradil je kontrola MTA SA přes jakýsi program. Zkoušel jsem jej, počítač mi stále funguje (alespoň z něj můžu psát tento příspěvek), takže se zřejmě není čeho bát. Odkaz na problematiku najdeš [zde.](https://forum.mtasa.com/topic/101905-mta-no-servers-visible/). Víceméně jde o to, že stáhneš prográmek na [tomto odkazu](https://mirror.mtasa.com/mtasa/utils/MTADiag.exe), spustíš jej jako správce a odsouhlasíš mu, aby vykonal změny v tvém počítači. Chvilku ho necháš pracovat a on snad něco "vykouzlí."
Pokud nezabere ani tato možnost, můžu zkusit konzilium zopakovat. :D
Přeji hodně štěstí.