Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Dream cars


1.7.2022 21:10, naposledy upraveno 1.7.2022 21:26 uživatelem kocvin

Rád bych tady vytvořil rubriku zabývající se auty, jelikož je to můj celoživotní koníček a zároveň prokletí. Je mi už 28, takže za sebou mám jistou historii. 

Osobně jsem vlastnil spoustu aut, když tak vypálím od boku, bylo jich cca 90.
Když uvedu některé nejlepší příklady, tak to byly například:

Peugeot 309 GTI, Peugeot 205 GTI, Peugeot 306  GTI-6, BMW 320i e28, BMW e39 330d, Volvo S60 2.4 D5, Volvo V70 D5, Peugeot 106 XS, VW Golf II GTI, Seat Ibiza Cupra, Seat Toledo GT, Škoda 130 LR, 

Zároveň sbírám i motorky takže mám nějaké kusy cs výroby jako Jawa 250 Pérák, Jawa 250 sport, různé fichtly, Kawasaki KX 125, Suzuki RM 125, Jawa 350/638, Ariel OHV 500, Yamaha YZF R6..

 

Ale chtěl bych vědět jaké jsou vaše auta a motorky a zároveň i auta a motorky které byste chtěli vlastnit ? Takzvané dream cars/motorcykles… 

Klidně diskutujte i o spolehlivosti jednotlivých modelů, škála názorů a zkušeností v tomto odvětví je nekonečná. 

Na závěr tohoto pojednání bych chtěl uvést některé z mých snů. Tím je v první radě Peugeot 205 Turbo 16, homologační speciál pro rally skupiny B kterých bylo vyrobeno jen 200 kusů. Dále pak Alpine A110 z nové výroby a pak třeba BMW e39 M5 s V8. Jsou to jen střípky z mých snu a přání, ale rad jsem je zde uvedl.

 

Přeji vám příjemnou a plodnou diskuzi, váš Kocvin.. 

romus123

Hráč

11
1.7.2022 21:22

Ahoj.

Auta, tohle téma bych mohl též řešit furt, nejsem sice nějakej sběratel, ale dost se o ně zajímám, za těch pár let jsem jich stihl i několik vystřídat.

 

Sen je asi peugeot 406 a udělat si ho na styl taxi taxi a ten druhý je mitshubishy eclipse 4x4 2.0 a styl jako paul walker.

 

Vždy mě auta bavili a přišlo mi strašně zajímává věc chiptuning, říkal jsem, kurna , to nemůže být, tak složité a ono není, kablik je to nejdražší no. software taky bolel :D . Ale naučil jsem chipovat auta co jsou vyrobou 97- 2010 a je to supr koníček.

Samozřejmě, většinou jsou to upravy, tak aby prošlo vozidlo technickou, ale někdy to i přeháníme. 

Například moje auto na blbosti octa 1 81 kw upravena na 150 kw + - . No ano i na 3 to furt hrabe. dostane se na 230 s 5 stupnovou prevodovkou. 

1.7.2022 21:29

@romus123 píšeš 406 tak určitě víš o tomkovi co měl tuhle luxusní 406 u nás v Moravskoslezském kraji ?

1.7.2022 21:42, odstraněno 2.7.2022 07:08 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
Dzardys udělil za tento příspěvek varování: Double-post (příště si k tomu ještě ideálně hoď ty fotky na imgur a nedávej je sem pod sebe, je to spam)
1.7.2022 21:45, odstraněno 1.7.2022 21:45 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
1.7.2022 21:47, odstraněno 2.7.2022 07:08 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
Dzardys udělil za tento příspěvek varování: Double-post

Holub

Hráč

46
2.7.2022 00:15, naposledy upraveno 2.7.2022 11:01 uživatelem Holub

Mám to štěstí, že seznamu mých aut snů jsou dvě vcelku dosažitelná a to i s udržením A4 kabria jako daily (jezdí se mi s tím dobře, nemám nutnou potřebu prodeje a tak... hlavně se mi dnešní produkce hnusí natolik, že do toho prostě nechci... ostatně některá dnešní SUV jsou pomalu ekvivalent ledničky na kolech). Jenže stejně tak je to proto, že jsem se už na většinu aut z toho seznamu vykašlal a to kvůli tomu jaká trápení by mi to přineslo.

To, co je pro mě nedosažitelné či zbytečně složité na dosažení

  • Porsche 911 930 a 964 - bohužel ceny už šly tak nahoru, že se mi ani nevyplatí nad nimi uvažovat. Je to škoda, pač zrovna 964 bych doma i uvítal.
  • Porsche 968 Cabriolet - bylo jich málo už v devadesátých letech a dnes to platí tím tuplem. I auta v bídném stavu se prodávají za vcelku šílené částky a kousky v pěkném stavu jdou klidně i přes milion. Za modernizovanou 944 je to prostě hodně.
  • Porsche 944 S2/Turbo Cabriolet - zatímco kupéčka (mimo Turbo či Turbo S) jsou vcelku dosažitelná, kabrioletů bylo málo, ještě k tomu jen ke konci výroby. Ceny jsou tedy skoro dvojnásobné oproti S2 a Turbu. Opět za Porsche ve čtyřválci je to hodně.
  • Porsche 914 - Tady je zase naprosto absurdní situace v tom, že tahle malá divnověc má ve většině motorizací výkon jako běžné agregáty jedničkové Fabie. Což by ani tak nevadilo, kdyby ceny byly jinde. Nejlevnější kousek v Česku je kousek na renovaci za 200 tisíc. Yikes.
  • Mazda RX-7 FC Cabriolet - ceny jsou sice relativně dobré, ale vidina pravidelných oprav wankelu se mi nelíbí natolik, aby mi dokázala odůvodnit jinak zajímavé auto. No jo, ale na to tu jsou jiní blázni @pa202

No, nevím, víc mě toho z hlavy nenapadá.

Co je zase dosažitelné?

  • Audi (80) Cabriolet - ze své zkušenosti s jedním kouskem vím, že to auto je výborné i na dnešní poměry, jen shánět specifické díly je očistec roven peklu na zemi. Pokud bych měl volit znovu, tak beru jako správný masochista pětiválec s automatem a to kvůli tomu, že jde předělat na manuál, což u manuálu z automatu kvůli šířce šasí nejde. Pokud natrefíte na pojízdný a slušný kousek do sta tisíc (kde jsou časy, kdy se vraky pohybovaly za půlku téhle ceny a nad 100 tisíc byly jen vymazlené šestiválce...), tak máte hodně fajn a hlavně docela raritní zajímavost, která vás nesežere zaživa... většinou. Jenže zase mít dvakrát skoro totéž auto... to se mi moc nechce.
  • Mercedes-Benz R129 - ano, opravdu uvažuju nad tím, že bych si actually koupil auto, které je svým způsobem ikonické i pro mé RP. Líbí se mi, je to jeden z posledních naddimenzovaných Mercedesů a hlavně i ty motorizace tam stojí za to. A to vše za (na poměry auta) za sakra dobrou cenu. A asi bych uvažoval o jednom ze šestiválců než o SL500.
  • Porsche 986 (ideálně 2.5 ve stříbrné) - Ano, Boxstery jsou stále na poměry značky levné. Sice veškeré motory krom 2.5 (standartní Boxster, myslím že do roku 99) trpí na oválitu válců a kdovíjaké další srandy, díky kterým je vlastně potřeba udělat generálka v kupní ceně auta, ale pořád je to podle mě daleko výhodnější než si koupit 944/968 v kabriu. A proč? Těch aut je na výběr dost, jízdní zážitek bude prostě jinde a hlavně se mi to auto líbí víc než je zdrávo. A pokud budou státním zaměstnancům víc a víc zvyšovat platy, tak by mohlo být v garáži i vcelku rychle (což vlastně platí u všech tří, především té Audiny). V tuhle chvíli asi i moje priorita co se týče tohoto seznamu.

 

Jinak z mého předchozího vozového parku - Seat Ibiza (6L) 1.2 12V, Audi (80) Cabriolet 1.9TDI (neptejte se co se mi honilo hlavou, já sám nevím proč jsem si tehdy koupil nafťáka), Škoda Octavia I 1.6MPI (popravdě asi moje doporučení pro nenáročné řidiče, jen vyměňte ty sedačky vytesané ze skály za kožené z Lauriny, měly by být příjemnější) a teď vlastně Audi A4 Cabriolet 1.8T (asi první auto, kde i po delší době neuvažuju o prodeji). Možná tu doplním fotky.

2.7.2022 18:33
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Holub

Hráč

46
3.7.2022 02:49, naposledy upraveno 3.7.2022 02:50 uživatelem Holub

@Lexikonn A4 seženeš ve všelijakých konfiguracích i stádiích rozkladu hodně levně. B5 ve stavu "dojezdí to do STK" jsou za cenu Dzardysova ex-Lupa. Pěkná B6 v zajímavé specifikaci (a nemusí jít nutně o kabrio) může v klidu přelětět sto tisíc (taková se nějakou dobu na klubu prodávala v 2.5TDI) a ani to není kdovíjak absurdní hranice. B7 a novější nedoporučuju, už se dostáváme do období, kdy Audiny začínají mít v sobě víc a víc kazítek. Jinak jestli ti vyhovuje V70, tak můžeš udělat to, že by sis koupil A4 C4 s 2.5TDI (ten motor se objevil i u Volva), nebo osmdesátku v poslední generaci (B4) s 1.9TDI. Obojí jsou totiž krásně naddimenzované stroje, ze kterých jde krásně cítít to, že nad tím autem skutečně někdo přemýšlel s tím, že to nemusí jít za pět let do šrotu.
A8 bych ti doporučil do generace D3. D2 jdou už cenově nahoru, byť jde o to nejlepší, co vlastně celá ta řada nabízí/nabízela. Do novější než D3 bych nešel i kvůli množství věcí, co se na tom může posrat a co se skutečně i posere (ne, že by ta D3 byla nějaké primitivní auto, i u ní se toho může dost podělat). Ostatně to, že to auto dnes stojí jak dvojková Fabie má své důvody - servisní náročnost. A na Q7 se tím tuplem vykašli. Co jsem četl z x recenzí tak není kdovíjak prostorná (byť to auto vypadá, že by dokázalo přepravit celou Dežovu rodinu, skutečnost je taková, že je to docela stísněné) a ani spolehlivost dnes není žádná sláva. Ale pokud se ti líbí, tak bys to dokázal překousnout.

TL/DR: Nebuď sebevrah a kup si A4. Pokud bude v dobrém stavu, je to hodně příjemné auto, které tě nesežere zaživa (pokud si nekoupíš 1.8 v turbu, která žere trávu i děti okolo silnice).

Jinak R8 není (dnes...) zas tak drahá. Jasně, je to pořád superauto, ale na poměry superaut jde o konfekci, která snad funguje jako jedna z nejlepších superkár (společně s Gallardem)

3.7.2022 08:10

@Holub 2.5 TDi se sice u Volva objevil, ale jen na dobu než si ve Volvu vyvinuli svůj pětiválec 2.4 D5, ten už s technikou cr. A nebojím se říct, že jde o naprosto fenomenální motor. Při rozumné údržbě a kvalitě nafty, ty motory najedou ranec kilometrů, mají nádherný zvuk a fakt jedou. Oproti 2.5 TDi je to o několik levlů výše, byť je ten motor taky spolehlivý, ale hodí se svým projevem tak do T4.. 

Každé luxusní auto, z druhé ruky, v určitém stáří je dneska buď menší, nebo větší past a je jen o štěstí, na jaký kus člověk narazí. Nikdo nikdy neví jak se k tomu danému autu kdo choval, jak dělal údržbu a co má celkově za sebou. Pokud teda nejde o nějaký mimořádně zachovalý kus, u kterého i cena bude určitě na horní hranici. 

Kámoška teď taky vybírá mezi Q7 a X5, aby mohla táhnou vozík s koňem, ale nemá na takové auto dost peněz a od kusů ze spodní cenové hranice jí odrazuji, i když to není moc schopna pochopit. 

 


Powered by LeoSight IFS
LT~68