Muselo by se vyjádřit nějak matematicky, takže tady nebudu moc machrovat, protože mi matika nikdy nešla :D
najeto 1000km = 0.1
Technická platí = 0
Technická neplatí = 1 + jak dlouho je propadlá (počet dní 5) 0.5
Globální násobitel = 10
Příklad #1 - (0.1+1+0.5)*10 = 16
Tzn. při najetých 1000km a 5 dní neplatné technické je pravděpodobnost 16% že se něco stane.
Příklad #2 - (0.05+0)*10 = 0,5
Naopak při najetých 500km a platné technické je taková pravděpodobnost jen 0,5%
Při najetých 5000km a platné technické je pravděpodobnost 5%.
Pokud však auto projde servisem, je pravděpodobnost nulová a začíná stoupat znovu s počtem najetých kilometrů od poslední kontroly.
Protože nikdo nechce, aby mu to triggovalo furt nějakou závadu. V případě těch aut je i 16% už extrémně dost za předpokladu, že se script bude "ptát" např. každou třetí minutu jízdy. Takhle si myslím, že je to fér, ale muselo by se otestovat:-)
Muselo by se vyjádřit nějak matematicky, takže tady nebudu moc machrovat, protože mi matika nikdy nešla :D
najeto 1000km = 0.1
Technická platí = 0
Technická neplatí = 1 + jak dlouho je propadlá (počet dní 5) 0.5
Globální násobitel = 10
Příklad #1 - (0.1+1+0.5)*10 = 16
Tzn. při najetých 1000km a 5 dní neplatné technické je pravděpodobnost 16% že se něco stane.
Příklad #2 - (0.05+0)*10 = 0,5
Naopak při najetých 500km a platné technické je taková pravděpodobnost jen 0,5%
Při najetých 5000km a platné technické je pravděpodobnost 5%.
Pokud však auto projde servisem, je pravděpodobnost nulová a začíná stoupat znovu s počtem najetých kilometrů od poslední kontroly.
Protože nikdo nechce, aby mu to triggovalo furt nějakou závadu. V případě těch aut je i 16% už extrémně dost za předpokladu, že se script bude "ptát" např. každou třetí minutu jízdy. Takhle si myslím, že je to fér, ale muselo by se otestovat:-)