Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Emergency Update 🚨


14.7.2022 19:27, naposledy upraveno 14.7.2022 20:30 uživatelem Rataj

Emergency Update


Tentokrát jsme si pro vás připravili aktualizaci zaměřenou na IZS složky, zejména HZS a ZZS. Záchranářům a hasičům se po skriptové stránce dlouho nedostalo pozornosti. Teď však přichází zcela nové automatické mise (včetně požárů, spadlých stromů, autonehod, tonutí a dalších výjezdů), sekundární transporty, nouzová tlačítka, rozšíření systému služby o systém dostupnosti a samozřejmě také nová nemocnice.

Již zítra bude na server nahrán Emergency Update - Skimo RolePlay (v5.2.9)!

Velké díky patří kontributorům, kteří se podíleli na tvorbě této aktualizace a které jmenuji níže u jednotlivých součástí, na kterých pracovali.

Nutno podotknout, že veškeré systémy v této aktualizaci jsou zcela modulární a mohou je i jiní kontributoři v budoucnu rozšířit o další výjezdy, atp.

 

Systém dostupnosti

Frakční systém byl pro ZZS a HZS rozšířen o systém dostupnosti, záchranáři a hasiči si tak během služby (/duty) mohou nastavit nedostupnost příkazem /busy. Učiní tak, když jsou na výjezdu. Nejen, že je dostupnost viditelná v F3, ale především se podle ní řídí generování automatických výjezdů - hráče tak nebude otravovat automatický výjezd, pokud zrovna mají plno práce s RP například kolem autonehody.

 

Automatické výjezdy HZS - generované mise

Starý systém automatických požárů byl nahrazen novým systémem generovaných misí. Mezi generované mise opět patří automatické požáry, ale také spadlé stromy. Celkově je v tomto systému 102 různých lokací, na kterých se může vyskytnout požár a 36 lokací, na kterých může spadnout strom do cesty.

 

Automatické výjezdy ZZS - sekundární transporty

Pro ZZS jsme připravili systém sekundárních transportů (například převoz pacienta z jedné nemocnice do jiné, nebo převoz krve). Tyto transporty se generují náhodně, podobně jako automatické požáry. Celkově je připravených 31 transportů mezi 10 lokacemi. Data pro tyto transporty pro vás připravil @SedliX.

 

Automatické výjezdy HZS+ZZS - statické mise

Nejzajímavějším typem výjezdů jsou statické mise. Nový systém umožňuje vytváření přednastavených složitějších misí, které jsou primárně zaměřeny na HZS. Často se v těchto misích objeví i zraněné osoby, pro které je vyžadována součinnost ZZS. Možná narazíte i na situaci, kam bude potřeba přivolat PSA, ale to už se nechte překvapit. Navíc s požáry budete bojovat i v interiérech budov. V rámci misí mohou v pokračování překážet i nějaké objekty (spadlý strom, kámen který zavalil člověka, dveře v cestě), tyto objekty je možné po vhodném zaRPení odstranit pomocí M a pravého tlačítka. Obdobně mohou ZZS odvézt zraněné. Takových misí jsme si pro vás připravili 30. Na tvorbě statických misí se podílel @Dzardys (24 misí) a @Dave323 (1 mise).

 

Nová nemocnice

Velká změna, které si určitě všimnete jako první je zcela nový mapping nemocnice v Montgomery. Nemocnice má 3 podlaží (přízemí, suterén, 1. patro) a celkem 29 místností, včetně veškerého vybavení, které je potřeba pro nemocniční RP. Autorem tohoto skvostného mappingu je @Zhymli.

 

Nouzová tlačítka

Poslední novinkou jsou nouzová tlačítka, konkrétně emergency button (příkaz /emerbutton pro celé IZS) a panic button (příkaz /panicbutton pro PSA). Pomocí těchto tlačítek na vysílačce si mohou příslušníci IZS složek přivolat pomoc na svoji lokaci. Tento skript vytvořil @Dzardys.

14.7.2022 19:42, naposledy upraveno 14.7.2022 20:38 uživatelem Dzardys

V případě, že budete coby hráči mít nějaký svůj vlastní návrh na výjezd, směřujte jej prosím do TOHOTO TOPICU.

Užívejte update! 🔥🚒


EDIT

Dostalo se ke mně pár otázek ohledně podrobnějšího popisu některých fukncionalit...

V jednoduchosti zde tedy popíšu, jak takový výjezd probíhá. Hráčům, kteří jsou v /duty a jejich /busy status je k dispozici, se může vygenerovat výjezd, který se stejně jako cally zobrazí v 911. Následně se pro vás jako u randomfiru objeví na mapě ikonka s vlajkou. Na místo přijedete a budete muset dle nastavených priorit bojovat s překážkami. Oheň, stromy, kamení. Po vhodném RP je pak odstraníte a můžete se vrhnout na NPC, která buď HZS FR nebo ZZS ošetří a následně pošle do nemocnice. Vozidla se časem despawnou sama.

Na převozech ZZS není nic těžkého k pochopení, nebudu je tedy rozebírat.

No a panic a emergency button. V případě panic buttonu stiskne policista tlačítko (příkaz /panicbutton) a všem on-duty policistům se zahlásí do vysílačky, že jejich kolega má potíže. Následně se na mapě objeví ikonka na souřadnicích, kde se hráč nacházel v době stisknutí. Tato ikonka zůstává na mapě po dobu jedné minuty a je viditelná všem ostatním policistům.

V případě emergency buttonu se jedná o ikonku a zprávu viditelnou všem členům IZS (PSA, ZZS, HZS). V případě F11 a stisknutí Altu pak můžete vidět i jednotlivá jména postav, které tyto buttony stiskly.

https://cdn.discordapp.com/attachments/793766295614390272/997209575394660413/unknown.png

Holub

Hráč

46
14.7.2022 23:41

Jenom takový dotaz - bere to generování těchto scénářů v potaz třeba to, zda není v blízkosti toho scénáře nějaký hráč? Já jen aby nenastalo, že někdo třeba pojede s kamiónem a najednou se v něm zjeví tři auta, pekelný žár a Vlastík Plamínek k tomu. 

Taky jsem se chtěl zeptat - bere ten systém v potaz počet lidí z daných frakcí, kteří jsou online, nebo jen v náhodných intervalech "hází" scénáře po mapě?

15.7.2022 00:48, naposledy upraveno 15.7.2022 00:49 uživatelem Dzardys

1. Ano, skript detekuje, zda v okolí nějaké mise jsou hráči. Neřeknu ti z hlavy, jestli to tak bere i u mini požárů, ale u větších statických výjezdů zde je detekce, zda v určitém radiusu je hráč, a pokud ano, vyvolá se mise jiná.

2. Skript řeší počet online (a on duty) hráčů, každá statická mise pro HZS/ZZS pak má nastavené své minimum, u něhož se může nebo nemůže triggnout.

Dave323

Hráč

32
15.7.2022 12:24

Jak jsem říkal na TS, napíšu i zde. Update je skvělý a strašně jsem se na něj těšil, bylo by ale dobré využít stávající interiér nemocnice na FNLV. Alespoň bude mít FNLV normální interiér a nebudou to kanceláře, ale taktéž bude mít "starý" interiér využití a nebude muset padnout v zapomnění. 

15.7.2022 13:45

@Dave323 dobrý nápad, uděláme to tak jak navrhuješ.

Kenny15

Hráč

19
15.7.2022 21:24

Rataji, děkuju. Jsi vážně borec. Udělal jsi mi radost, s tímto updatem. Konečně se nebudeme nudit. 

Máš u mě pivo, aj 2.😉💪

18.7.2022 17:55

Pánové já před vámi smekám.A to myslím vážně!Nedokážu si představit kolik to muselo zabrat času, práce a úsilí.No prostě topovka.Celkově to vypadá propracovaně a opticky velmi dobře.Tento update rozhodně oživí RP mnoha hráčům a je to jedině velké plus.Jak již zmiňoval @Kenny15, že zve Rataje na pivko, tak já Rataji, tě zvu rovnou na naši domácí štamprlu slivovice.Skvělá práce všichni!

22.7.2022 02:16, odstraněno 22.7.2022 02:19 administrátorem
Tento příspěvek byl odstraněn administrátorem
Dzardys udělil za tento příspěvek varování: Troll.

Powered by LeoSight IFS
LT~230