Chtěl bych vám představit můj návrh na úpravu aut...
Auta by se mohly dělit na dieslové motory a benzínové motory... Proč? asi si říkáte úplná zbytečnost ale...
Když u dieslového motoru dojde palivo jakožto úplně a natankovali bychom to tak jedem dále (na skimu), ale v reálném světě to takhle nefunguje, musíme počkat než se nám motor takzvaně ,,odvětrá.'' Například, jedu kamionem a mám nádrž na ,,rezervě'' tak bychom měly už jít tankovat, ale jsme třeba někde kde není žádná pumpa tak zkončíme u krajnice a buď to zavoláme pomoc. Kanystr naplní naftou a nalejeme obsah kanystru do nádrže. Teď musíme čekat než se nám motor ,,odzvdušní'' a můžeme vyrazit na pumpu... To obvzdučnění bych třeba nastavil např. 10 minut (nějaký normální čas, ať tam nestráví dotyčný mládí).
Dále mě napadlo aby jsi každý hlídal při jízdě teplotu motoru, také hlídání oleje v motoru, chladící kapalinu, brzdovou kapalinu apod. Tím by se mohly zaktivnit autodílny. Taktéž bych k tomu navázal, aby se přidali kontrolka/y teploty motoru. (momentálně mě více nenapadá... když tak připište)
Navážu k předchozímu odtavci, aby se olej v autě musel měnit po nějakém ujetí kilometrů. (například každých 100km, podle typů vozidla)
Také bych zdražil ceny za opravu aut v passive opravnách, aby lidi nutilo jezdit do autodílen.
Děkuji za přečtení, případné doplnění... Také nejsem mechanik, tudiž používám věci co jsem se naučil od ostatních proto nedám ruku do ohně zda to mám všechno správně pojmenováno či nikoliv.
Pusta211 out.
Chtěl bych vám představit můj návrh na úpravu aut...
Auta by se mohly dělit na dieslové motory a benzínové motory... Proč? asi si říkáte úplná zbytečnost ale...
Když u dieslového motoru dojde palivo jakožto úplně a natankovali bychom to tak jedem dále (na skimu), ale v reálném světě to takhle nefunguje, musíme počkat než se nám motor takzvaně ,,odvětrá.'' Například, jedu kamionem a mám nádrž na ,,rezervě'' tak bychom měly už jít tankovat, ale jsme třeba někde kde není žádná pumpa tak zkončíme u krajnice a buď to zavoláme pomoc. Kanystr naplní naftou a nalejeme obsah kanystru do nádrže. Teď musíme čekat než se nám motor ,,odzvdušní'' a můžeme vyrazit na pumpu... To obvzdučnění bych třeba nastavil např. 10 minut (nějaký normální čas, ať tam nestráví dotyčný mládí).
Dále mě napadlo aby jsi každý hlídal při jízdě teplotu motoru, také hlídání oleje v motoru, chladící kapalinu, brzdovou kapalinu apod. Tím by se mohly zaktivnit autodílny. Taktéž bych k tomu navázal, aby se přidali kontrolka/y teploty motoru. (momentálně mě více nenapadá... když tak připište)
Navážu k předchozímu odtavci, aby se olej v autě musel měnit po nějakém ujetí kilometrů. (například každých 100km, podle typů vozidla)
Také bych zdražil ceny za opravu aut v passive opravnách, aby lidi nutilo jezdit do autodílen.
Děkuji za přečtení, případné doplnění... Také nejsem mechanik, tudiž používám věci co jsem se naučil od ostatních proto nedám ruku do ohně zda to mám všechno správně pojmenováno či nikoliv.
Pusta211 out.