'' Takže v tom docela nevidím důvod proč by se měla spotřeba snižovat ,protože twin turbo střílí z výfuku plamene a to znamená větší spotřebu paliva. ''
- Střílení plamenů z výfuků nemá s turbem absolutně nic společného.. proč je tomu tak na serveru opravdu netuším..
'' Spotřeba na MTA (krom serverů, které tuhle funkci mají separátně, což Skimo bohužel nemá, jinak by byly Golf a Prius sakra OP) funguje na základě toho, že se propočítává na základě hodnot v handlingu. Pokud se nepletu, je to akcelerace a nějaké další hodnoty, asi odpor vzduchu, setrvačnost motoru a možná něco dalšího), ergo spotřebu máte stejnou i když jedete osmdesát, nebo 300. Nehledejte v tom vědu, nebere to v potaz rychlost, ale "vzorec uvedený výše + vzdálenost" ''
- Když je možné na každé auto separátně nastavit vyšší spotřebu např. pomocí ECU na výkon nebo jí naopak snížit pomocí ECU na spotřebu, pomocí rozvodů atd.. tak proč by tomu tak nemohlo být i u turba.. myslím si že v tomhle ten problém nebude..
'' Takže v tom docela nevidím důvod proč by se měla spotřeba snižovat ,protože twin turbo střílí z výfuku plamene a to znamená větší spotřebu paliva. ''
- Střílení plamenů z výfuků nemá s turbem absolutně nic společného.. proč je tomu tak na serveru opravdu netuším..
'' Spotřeba na MTA (krom serverů, které tuhle funkci mají separátně, což Skimo bohužel nemá, jinak by byly Golf a Prius sakra OP) funguje na základě toho, že se propočítává na základě hodnot v handlingu. Pokud se nepletu, je to akcelerace a nějaké další hodnoty, asi odpor vzduchu, setrvačnost motoru a možná něco dalšího), ergo spotřebu máte stejnou i když jedete osmdesát, nebo 300. Nehledejte v tom vědu, nebere to v potaz rychlost, ale "vzorec uvedený výše + vzdálenost" ''
- Když je možné na každé auto separátně nastavit vyšší spotřebu např. pomocí ECU na výkon nebo jí naopak snížit pomocí ECU na spotřebu, pomocí rozvodů atd.. tak proč by tomu tak nemohlo být i u turba.. myslím si že v tomhle ten problém nebude..