Ahoj,
rád bych tímto příspěvkem podal návrh o předělání skriptu PSA odtahu s tím, že by to fungovalo na principu G66 odtahu v Blueberry. Je smutné, že odtahovkáři mimo PSA mají neomezené prostory a možnosti despawn vozidel do nekonečna až po vydání na žádost majitele s poplatkem, u PSA to je to bohužel jinak a zároveň naopak s omezeným množstvím prostoru, taktéž žadatel musí uhradit veškeré pokuty naměřené radarem, pokuty na vozidle, "za stěračem", vydané příslušníkem PSA, uhradit ještě určitou částku za odstranění nelegálních nainstalovaných dílů na vozidle Tuning Updatem, a následně by se to auto, z doslova přecpaného parku zabavených vozidel na PSA odtahu, vytáhnulo... ICly by se podle mého dalo řešit žádostí o rekonstrukci PSA odtahu tak, aby budova PSA odtahu odpovídala na takové množství zabavených aut, jako tomu funguje u G66 odtahovky v Blueberry. Jen by se zrušil poplatek za výběr a vydání zabavených vozidel, který má na starosti jenom členové PSA, nikoliv žadatel, aby si to své PSAčkem zabavené vozidlo vytáhnul sám. Co se týká uhrazení pokut ve vozidle po vydání zabaveného vozidla, jelikož zabavené vozidlo dočasně despawnuté, tak žadatel by musel nejprve zaplatit všechny pokuty na vozidle, "za stěračem", vydané členama PSA, než by mohl někam odjet.
Je sice hezký, že jsou soudní výzvy k vyzvednutí zabavených dopravních prostředků a že majitelům hrozí přepsání jejich zabavených vozidel do státu v případě nevyzvednutí. Ale stále to ničemu nepomáhá (zde upozorňuji na doměnku). Členům PSA, teda aspoň podle mého, brání vykonávat práci s odtahem zabavených prostředků, z jednoduchého důvodu - aut je tam prostě dost na to (a stále by přibývalo), aby se tam ještě nějaké zabavené vozidlo vešlo skriptově, v horším případě to vozidlo dát někam jinám... K tomu je ještě otravný psát furt do lístečků informace potřebné k zabavenému vozidlu, dávat report na adminpark, locknutí poznámek a do toho ještě vyčkávání na přijetí reportu, aniž by si člen PSA s odtahovkou mohl v klidu vracet na stanici a pokračovat v hlídkové činnosti nebo odejít ze služby...
Ahoj,
rád bych tímto příspěvkem podal návrh o předělání skriptu PSA odtahu s tím, že by to fungovalo na principu G66 odtahu v Blueberry. Je smutné, že odtahovkáři mimo PSA mají neomezené prostory a možnosti despawn vozidel do nekonečna až po vydání na žádost majitele s poplatkem, u PSA to je to bohužel jinak a zároveň naopak s omezeným množstvím prostoru, taktéž žadatel musí uhradit veškeré pokuty naměřené radarem, pokuty na vozidle, "za stěračem", vydané příslušníkem PSA, uhradit ještě určitou částku za odstranění nelegálních nainstalovaných dílů na vozidle Tuning Updatem, a následně by se to auto, z doslova přecpaného parku zabavených vozidel na PSA odtahu, vytáhnulo... ICly by se podle mého dalo řešit žádostí o rekonstrukci PSA odtahu tak, aby budova PSA odtahu odpovídala na takové množství zabavených aut, jako tomu funguje u G66 odtahovky v Blueberry. Jen by se zrušil poplatek za výběr a vydání zabavených vozidel, který má na starosti jenom členové PSA, nikoliv žadatel, aby si to své PSAčkem zabavené vozidlo vytáhnul sám. Co se týká uhrazení pokut ve vozidle po vydání zabaveného vozidla, jelikož zabavené vozidlo dočasně despawnuté, tak žadatel by musel nejprve zaplatit všechny pokuty na vozidle, "za stěračem", vydané členama PSA, než by mohl někam odjet.
Je sice hezký, že jsou soudní výzvy k vyzvednutí zabavených dopravních prostředků a že majitelům hrozí přepsání jejich zabavených vozidel do státu v případě nevyzvednutí. Ale stále to ničemu nepomáhá (zde upozorňuji na doměnku). Členům PSA, teda aspoň podle mého, brání vykonávat práci s odtahem zabavených prostředků, z jednoduchého důvodu - aut je tam prostě dost na to (a stále by přibývalo), aby se tam ještě nějaké zabavené vozidlo vešlo skriptově, v horším případě to vozidlo dát někam jinám... K tomu je ještě otravný psát furt do lístečků informace potřebné k zabavenému vozidlu, dávat report na adminpark, locknutí poznámek a do toho ještě vyčkávání na přijetí reportu, aniž by si člen PSA s odtahovkou mohl v klidu vracet na stanici a pokračovat v hlídkové činnosti nebo odejít ze služby...