Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Příkaz k vypnutí kolize mezi postavami


neznamy#8929

Smazaný účet

15
2.9.2022 15:33

Přeji všem krásné páteční odpoledne, už tak den či dva to je co mě trknul takový malý nápad jak by se mohlo trošku pomoci s RP při kterých bohužel animace nepovolují prolnutí postav.

 

Už tu sice taková možnost je ale je to zdlouhavé a navíc když se někdo o kousek víc uhne tak se kolize opět sepne. 

Jak toho prozatím lze docílit?

1) zadáme všem známý příkaz /nest ID

2) hned potom co to druhý hráč potvrdí příkazem /pn dáme příkaz /polozit

3) Tadá! A můžete si vesele v malém kroužku protínat postavy až do opuštění povoleného rádiusu či crashe nebo odpojení ze hry

 

A teď už k samotnému návrhu

 

Stručný popis:

Přemýšleli jsme s nejmenovaným hráčem jak by bylo možné tohoto docílit aniž bychom museli neustále dávat příkazy ve výše uvedeném pořadí. 

Pak nás trklo že by nebylo od věci zkusit podat tento návrh s tím že by to šlo udělat přes nějaký příkaz a nějak rozumně to nastavit. 

 

Finální představa:

Jednalo by se o nějaký příkaz který by vyžadoval potvrzení i druhé strany aby se neumožnilo jeho zneužití (příklad.: Někdo mi bude blokovat cestu ve dveřích a bude se snažit dejme tomu o RP okradení, já si hodím příkaz a prostě jím proběhnu a RPim to jako že jsem utekl i když bych se reálně společně s ním do futer nevešel) 

Podobně jako tomu je u příkazu /nest ID který vyžaduje /pn k potvrzení

Tak tady například by bylo /prolnout ID a hráči jehož ID bylo zadáno a je v dostatečné blízkosti přijde žádost /pp (potvrdit prolnutí) nebo /zp (zamítnout prolnutí) 

 

Jak by to asi fungovalo?:

Byly tu dvě možnosti 

1) Po opuštění určité range by se spustil třeba 10s odpočet po kterém by se automaticky zpětně zapnula kolize mezi hráči kteří ji mezi sebou vypnuli. 

2) po opuštění určité range která by byla větší než je u možnosti /nest by se kolize sepnula hned. 

 

Děkuji všem co jste si to pročetli až ke konci a zanechali mi tu svojí reakci či svůj názor (v lepším případě obojí) 

 

PHARAOH

 

2.9.2022 15:50, naposledy upraveno 2.9.2022 16:30 uživatelem Killer14

S tímto musím souhlasit. Hodí se prolnutí kolizí postav především z důvodu, že tě někdo s /lean za barem (nebo v jinejch těsnejch prostorech) překáží a nemůžeš kvůli kolizím projít. Především se to hodí kvůli animacím s ostatníma hráčema tak, aby animace obou nebo více hráčů seděla. :)

2.9.2022 15:53
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
2.9.2022 17:12, naposledy upraveno 2.9.2022 18:24 uživatelem Rataj

Nápad to není vůbec špatný, bude to ovšem trochu technický oříšek, ale mělo by to být možné.

U /nest to totiž funguje kvůli bugu v samotném MTA, ve skutečnosti to tam není skriptový záměr, že je tohle možné. To znamená, že při tvorbě tohoto příkazu bych buď využil stejného bugu (tentokrát záměrně), nebo využil klientovou deaktivaci kolizí, která může teda způsobit zase jiné bugy a asi bude potřeba to pořádně otestovat.

EDIT: Bude přidáno.

2.9.2022 17:33, odstraněno 2.9.2022 17:53 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Powered by LeoSight IFS
LT~51

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo

DUBEN 2024
SPLNĚNO!

Pokrytí provozních nákladů

Donator měsíce: Vitezslav (2063Kč)
(na konci měsíce získá odznak)

Kdo je online?
gloziscoot

50Kč včera v 21:36

ShadowzWT

70Kč včera v 15:24

MrKys

300Kč včera v 01:26

Nejnovější uživatelé
Ham201

Registrován 24.4.2024

bujdaCZ

Registrován 24.4.2024

Tomaskosos

Registrován 24.4.2024