Přeji všem krásné páteční odpoledne, už tak den či dva to je co mě trknul takový malý nápad jak by se mohlo trošku pomoci s RP při kterých bohužel animace nepovolují prolnutí postav.
Už tu sice taková možnost je ale je to zdlouhavé a navíc když se někdo o kousek víc uhne tak se kolize opět sepne.
Jak toho prozatím lze docílit?
1) zadáme všem známý příkaz /nest ID
2) hned potom co to druhý hráč potvrdí příkazem /pn dáme příkaz /polozit
3) Tadá! A můžete si vesele v malém kroužku protínat postavy až do opuštění povoleného rádiusu či crashe nebo odpojení ze hry
A teď už k samotnému návrhu
Stručný popis:
Přemýšleli jsme s nejmenovaným hráčem jak by bylo možné tohoto docílit aniž bychom museli neustále dávat příkazy ve výše uvedeném pořadí.
Pak nás trklo že by nebylo od věci zkusit podat tento návrh s tím že by to šlo udělat přes nějaký příkaz a nějak rozumně to nastavit.
Finální představa:
Jednalo by se o nějaký příkaz který by vyžadoval potvrzení i druhé strany aby se neumožnilo jeho zneužití (příklad.: Někdo mi bude blokovat cestu ve dveřích a bude se snažit dejme tomu o RP okradení, já si hodím příkaz a prostě jím proběhnu a RPim to jako že jsem utekl i když bych se reálně společně s ním do futer nevešel)
Podobně jako tomu je u příkazu /nest ID který vyžaduje /pn k potvrzení
Tak tady například by bylo /prolnout ID a hráči jehož ID bylo zadáno a je v dostatečné blízkosti přijde žádost /pp (potvrdit prolnutí) nebo /zp (zamítnout prolnutí)
Jak by to asi fungovalo?:
Byly tu dvě možnosti
1) Po opuštění určité range by se spustil třeba 10s odpočet po kterém by se automaticky zpětně zapnula kolize mezi hráči kteří ji mezi sebou vypnuli.
2) po opuštění určité range která by byla větší než je u možnosti /nest by se kolize sepnula hned.
Děkuji všem co jste si to pročetli až ke konci a zanechali mi tu svojí reakci či svůj názor (v lepším případě obojí)
PHARAOH
Přeji všem krásné páteční odpoledne, už tak den či dva to je co mě trknul takový malý nápad jak by se mohlo trošku pomoci s RP při kterých bohužel animace nepovolují prolnutí postav.
Už tu sice taková možnost je ale je to zdlouhavé a navíc když se někdo o kousek víc uhne tak se kolize opět sepne.
Jak toho prozatím lze docílit?
1) zadáme všem známý příkaz /nest ID
2) hned potom co to druhý hráč potvrdí příkazem /pn dáme příkaz /polozit
3) Tadá! A můžete si vesele v malém kroužku protínat postavy až do opuštění povoleného rádiusu či crashe nebo odpojení ze hry
A teď už k samotnému návrhu
Stručný popis:
Přemýšleli jsme s nejmenovaným hráčem jak by bylo možné tohoto docílit aniž bychom museli neustále dávat příkazy ve výše uvedeném pořadí.
Pak nás trklo že by nebylo od věci zkusit podat tento návrh s tím že by to šlo udělat přes nějaký příkaz a nějak rozumně to nastavit.
Finální představa:
Jednalo by se o nějaký příkaz který by vyžadoval potvrzení i druhé strany aby se neumožnilo jeho zneužití (příklad.: Někdo mi bude blokovat cestu ve dveřích a bude se snažit dejme tomu o RP okradení, já si hodím příkaz a prostě jím proběhnu a RPim to jako že jsem utekl i když bych se reálně společně s ním do futer nevešel)
Podobně jako tomu je u příkazu /nest ID který vyžaduje /pn k potvrzení
Tak tady například by bylo /prolnout ID a hráči jehož ID bylo zadáno a je v dostatečné blízkosti přijde žádost /pp (potvrdit prolnutí) nebo /zp (zamítnout prolnutí)
Jak by to asi fungovalo?:
Byly tu dvě možnosti
1) Po opuštění určité range by se spustil třeba 10s odpočet po kterém by se automaticky zpětně zapnula kolize mezi hráči kteří ji mezi sebou vypnuli.
2) po opuštění určité range která by byla větší než je u možnosti /nest by se kolize sepnula hned.
Děkuji všem co jste si to pročetli až ke konci a zanechali mi tu svojí reakci či svůj názor (v lepším případě obojí)
PHARAOH