Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

🩸 Historie zranění a použití /do na dálku 🔊


29.10.2022 18:12, naposledy upraveno 29.10.2022 19:18 uživatelem Dzardys

Připravil jsem si pro vás tentokrát dva menší updaty na základě potřeb a žádostí nejen hráčů, ale i členů Admin Teamu. No, co to bude?

Historie zranění

Nejedenkrát jsme se dostali do situace, kdy po nás někdo vystřelil a my jsme nevěděli, kam nás trefil. Většina to řeší kulkami ve vestě (s čímž nejsme vůbec spokojeni) nebo třeba v rameni. Co takhle, kdybych vám představil skript, který vám vypíše veškerá zranění způsobená střelnými zbraněmi a vy si podle toho mohli odvodit, kam vás zhruba kulka trefila?

Samozřejmě veškeré údaje je třeba brát s rezervou, pokud vás někdo trefí do hlavy, tak nevěřím tomu, že to tu někdo bude chtít RPit. Tabulka tedy slouží především orientačně a přesné injuries už jsou přeci jen na vás - pokud budou alespoň zhruba odpovídat. Tabulka však neslouží jen vám.

Díky této tabulce si členové AT budou moci zobrazit mnohem více informací než vy a za předpokladu, že to dobře zaRPíte, se s vámi budou moci o takové informace podělit (příkladem může být použitá zbraň, schválně jsem to hráčům nepovolil, protože tu nechceme mít milion expertů na zbraně 😉).

Veškeré údaje v tabulce (alespoň prozatím) zůstanou uchovávány až do dalšího restartu, proto případné problémy řešte zavčasu - admini pak budou mít o dost víc práce během řešení případného problému.

Tabulku si zobrazíte pomocí /injhis nebo /injurieshistory


Použití /do na dálku

Ani my se nevyhneme nějaké zbytečné komunikaci v OOC chatu, když potřebujeme zjistit informaci od hráče, který zrovna nestojí vedle nás. Proto jsme si jednou u čaje na TeamSpeaku řekli, proč tomu nezamezit?

Příkaz /rdo nebo /remotedo slouží k optání se čehokoli v /do online hráče, který se zrovna nenachází vedle vás. Neslouží k žádné soukromé komunikaci, která do /do nepatří, a o každé blbosti, která tam nepatří, se členové Admin Teamu samozřejmě dozví. 🙂 Remotedo vidíte jen vy a cílový hráč.

Dokonce tento příkaz respektuje masky - můžete tedy poslat /rdo Pepovi Novákovi, ID 32 nebo maskovanému D6. Vždy se to doručí téže osobě (za předpokladu, že se ve všech třech situacích jedná o stejnou osobu) s ohledem na to, zda na sobě má masku nebo ne. Na obrázku nahoře tedy vidíte, že jsem maskovaný poslal Ratajovi něco, na co mně jako maskovanému může odpovědět zpět.  Dole maskovaný nejsem a skript to respektuje.

Co vám však mohu doporučit, tak berte ohled na to, zda se vás někdo ptá coby maskované osoby nebo naopak konkrétního hráče. Můžete se pak elegantně vyhnout porušení jakýchkoli pravidel. Když se vás někdo zeptá jako hráče, sundejte si pokrývku hlavy/obličeje a odpovězte mu pod svým jménem, když se vás někdo zeptá jako maskovaného, odpovězte mu naopak jako maskovaný.


Doufám, že alespoň části z vás přijde můj první serverový update vhod, v případě dotazů/problémů mi samozřejmě pište. Taktéž vám mohu slíbit, že pracuji na dalším menším updatu, který si tu opravdu spousta hráčů žádala. Máte se tedy na co těšit, na závěr jen děkuji Ratajovi za pomoc a příležitost. ❤️

A nezapomenu ani na poděkování testerům

@Vysocak @Nyxoy @SheFisKo @VajkoChlpko

Dzardys out.

29.10.2022 23:26

God bless you. 🙏


Powered by LeoSight IFS
LT~56