Zdravím vás
Jdu k vám s jednoduchým, přitom docela zajímavým nápadem, a to přidat STK (Stanici Technické Kontroly)
Co to vůbec je ?
STK znamená kontrola stavu vozidla v tom smyslu, jako např. Technický stav vozidla, jestli lze vozidlo legálně užít na pozemní komunikaci, emise vozidla apod. Každé vozidlo by mělo určenou dobu platnosti STK, s tím že jednostopá vozidla (motocykly) a dvoustopá (motorová vozidla) by měla jinou dobu platnosti, to všichni víme jakou dobu má které vozidlo platnost. Účel tohoto nápadu spočívá ve zpestření hraní, péči o vozidlo a PSA jednoduše pozná, jestli je vozidlo technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích nebo ne.
Rovnou k tomu se vážou další kategorie
''Když si koupím nové auto, bude mít STK ?''
STK rozhodně mít nebude, s vozidlem se na STK musí dojet a NEBUDE přihlášené. Jak se na STK ověří že je vozidlo nové, dle počtu najetých KM
''Jak často budu muset na STK ?''
Dle mého by se mohlo jezdit na STK následovně: (orientačně)
Osobní automobil - 5 týdnů platná STK
Motocykl - 6 týdnů platná STK
Nákladní automobil - 7 týdnů platná STK
''Kolik by tak STK stálo ?''
Vše by záviselo na druhu vozidla. Motocykly nejlevnější, osobní vozidla, nákladní vozidla nejdražší (Ceny nevím to se vymyslí)
K tomu se váže další nápad
Technický průkaz (TP)
Každé vozidlo ho má a mít bude. Obsahuje podstatné informace jako VIN, barvu vozidla, motorizaci, počet míst k sezení, zdvihový obsah motoru, tovární značku, obchodní označení, majitele apod. TP by sloužil jako prokazatelný doklad k vozidlu a o jeho parametrech. Každý kdo s vozidlem pojede se ujistí že má s sebou TP, v případě že ho bude chtít vidět PSA
Jestli o tento nápad bude zájem to netuším, dle mého by to bylo velké zpestření co se týče všech autíčkářů, kteří budou chtít svého miláčka nadále provozovat na silnici. Třeba se to chytne
Zdravím vás
Jdu k vám s jednoduchým, přitom docela zajímavým nápadem, a to přidat STK (Stanici Technické Kontroly)
Co to vůbec je ?
STK znamená kontrola stavu vozidla v tom smyslu, jako např. Technický stav vozidla, jestli lze vozidlo legálně užít na pozemní komunikaci, emise vozidla apod. Každé vozidlo by mělo určenou dobu platnosti STK, s tím že jednostopá vozidla (motocykly) a dvoustopá (motorová vozidla) by měla jinou dobu platnosti, to všichni víme jakou dobu má které vozidlo platnost. Účel tohoto nápadu spočívá ve zpestření hraní, péči o vozidlo a PSA jednoduše pozná, jestli je vozidlo technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích nebo ne.
Rovnou k tomu se vážou další kategorie
''Když si koupím nové auto, bude mít STK ?''
STK rozhodně mít nebude, s vozidlem se na STK musí dojet a NEBUDE přihlášené. Jak se na STK ověří že je vozidlo nové, dle počtu najetých KM
''Jak často budu muset na STK ?''
Dle mého by se mohlo jezdit na STK následovně: (orientačně)
Osobní automobil - 5 týdnů platná STK
Motocykl - 6 týdnů platná STK
Nákladní automobil - 7 týdnů platná STK
''Kolik by tak STK stálo ?''
Vše by záviselo na druhu vozidla. Motocykly nejlevnější, osobní vozidla, nákladní vozidla nejdražší (Ceny nevím to se vymyslí)
K tomu se váže další nápad
Technický průkaz (TP)
Každé vozidlo ho má a mít bude. Obsahuje podstatné informace jako VIN, barvu vozidla, motorizaci, počet míst k sezení, zdvihový obsah motoru, tovární značku, obchodní označení, majitele apod. TP by sloužil jako prokazatelný doklad k vozidlu a o jeho parametrech. Každý kdo s vozidlem pojede se ujistí že má s sebou TP, v případě že ho bude chtít vidět PSA
Jestli o tento nápad bude zájem to netuším, dle mého by to bylo velké zpestření co se týče všech autíčkářů, kteří budou chtít svého miláčka nadále provozovat na silnici. Třeba se to chytne