Věřím, že by to šlo udělat "blbůmvzdorně," tedy aby nešlo zapnout víc sirén najednou.
Například tak, že by sirény byly přepínací. Klávesou (standardně <n>) je zapneš. Mohlo by to fungovat např. tak, že dlouhým podržením tlačítka zapneš/vypneš VRZ, stiskem přepneš tón z jedničky na dvojku a zpět. Podobně vlastně funguje i původní herní VRZ - stiskem zapneš, přidržením změníš tón.
Stejně tak by to mohlo fungovat tak, že klávesou, opět např. <n>, sirénu zapneš a jiná tlačítka budou sloužit pro přepínání tónů.
Nevím tedy, jestli by to fungovalo, jak si představuji - tedy že by to eliminovalo problém, který Kubby zmiňuje, ale teoreticky mi to smysl dává. :D
Jak to je s tím klaksonem vlastně nevím. V sanitkách ho určitě nemáme. Klasický klakson, který je normálně ve hře, není dost pronikavý, aby se dal využít místo VRZ. Proto myslím, že by i stačilo nastavit klakson tak, aby v případě zapnutých /strobo fungoval jako elektronický klakson, jehož hlasitost by odpovídala VRZ.
Věřím, že by to šlo udělat "blbůmvzdorně," tedy aby nešlo zapnout víc sirén najednou.
Například tak, že by sirény byly přepínací. Klávesou (standardně <n>) je zapneš. Mohlo by to fungovat např. tak, že dlouhým podržením tlačítka zapneš/vypneš VRZ, stiskem přepneš tón z jedničky na dvojku a zpět. Podobně vlastně funguje i původní herní VRZ - stiskem zapneš, přidržením změníš tón.
Stejně tak by to mohlo fungovat tak, že klávesou, opět např. <n>, sirénu zapneš a jiná tlačítka budou sloužit pro přepínání tónů.
Nevím tedy, jestli by to fungovalo, jak si představuji - tedy že by to eliminovalo problém, který Kubby zmiňuje, ale teoreticky mi to smysl dává. :D
Jak to je s tím klaksonem vlastně nevím. V sanitkách ho určitě nemáme. Klasický klakson, který je normálně ve hře, není dost pronikavý, aby se dal využít místo VRZ. Proto myslím, že by i stačilo nastavit klakson tak, aby v případě zapnutých /strobo fungoval jako elektronický klakson, jehož hlasitost by odpovídala VRZ.