Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Uzavírka tunelu v Bayside a otázky okolo možných obchvatů


Holub

Hráč

46
12.1.2023 00:07, naposledy upraveno 12.1.2023 00:09 uživatelem Holub

Uzavírka tunelu v Bayside a otázky okolo možných obchvatů


K dnešnímu dni, tedy 12.1.2023, bude uzavřen tunel vedoucí z Tierra Robada do Bayside, stejně tak v opačném směru. Důvodem je dle Ředitelství silnic a dálnic SA
údržba a údajná renovace daného objektu, přičemž uzavírka obou směrů bude trvat až 19.1.2023. Již k dnešnímu dni došlo k umístění varovných značek poukazující na tuto skutečnost.

Tato skutečnost se dotkne především kamionové dopravy a rezidentů obce Bayside, které bude čekat zajížďka skrz Gant Bridge přes San Fierro a následně skrz Garver Bridge, popřípadě jedním z úseků vedoucích z Foster Valley, popřípadě Missionary Hill. Upozorňujeme na vyšší frekventovanost kamionové dopravy a to především na Garver Bridge, který bude v následujících dnech patřit s největší pravděpodobností k nejfrekventovanějším úsekům na území San Fierra. Doporučujeme na těchto úsecích, které poslouží jako obchvat, dbát zvýšené opatrnosti a především schovívavosti.

 

A neortodoxní rada na závěr? Pokud jste rezidentem Bayside, doporučuji užít loď jako dopravní prostředek k přesunu do Palomino Creek, popřípadě jiné lokality s vozidly carsharingových společností. Ušetříte si tím čas, starosti a také si dopřejete příjemnou cestu z jiného úhlu pohledu.
A rada na závěr pro komerční řidiče kamionů? Vyhněte se tunelu v Juniper Hollow, poblíž Paradiso. Tunel je příliš nízký na kamionovou dopravu a platí zde zákaz vjezdu pro kamionovou dopravu.

Poznámka autora pod čarou: Jako nešťastné řešení vnímám uzavření obou tubusů. Pokud je tedy vyčleněn týden na údržbu a případnou modernizaci obou dvou tubusů, vychází to v průměru na tři dny na jeden tubus a v takovém případě mohl vždy zůstat jeden tubus otevřen s dopravou vedenou vždy v jednom pruhu. Tak mohla, byť s jistými omezeními, být vedena doprava a zajištěna alespoň částečná průjezdnost daného úseku. Stejně tak umístění cedule pro řidiče vyjíždějící z čerpací stanice nad Las Barrancas bude velice nešťastné, neboť se budou muset otáčet až u bistra poblíž onoho tunelu. Naštěstí pro ně s žádnou či nulovou dopravou v protisměru.
-RB

Powered by LeoSight IFS
LT~31