Na mě delay zapůsobil hůře, než když jsem si ho snažil představit. Nemyslím si, že by to byla špatná funkce, ale také si nemyslím, že by její umístění na MTA text-based roleplay bylo ideální. Ale nežijeme v ideálním světě, no ne?
Předpokládám, že k zavedení delaye vedla domněnka, že úroveň RP není taková, jaká se očekává. I bez statistických funkcí můžeme odhadovat vztah mezi množstvím OOC zpráv a celkovou RP úrovní. Osobně si myslím, že bychom mezi těmito jednotkami dohledali korelační koeficient, ale nemůžeme mluvit o regresi. Jednoduše řečeno nesouhlasím s tím, že by úroveň RP byla závislá na množství OOC zpráv.
Prosím, neházejte mě hned do pytle "mixérů," ale osobně si myslím, že OOC má svůj význam. Zároveň si myslím, že není nutné OOC používat často. V součtu si tedy myslím, že OOC má svůj význam, je žádoucí, ale jeho využití v čase je nerovnoměrné - někdy se využije více, někdy méně.
Já osobně narazil na problém, že mi je krátký řádek. Abych dopsal zprávu, musím minutu počkat, mezitím se chat "zanese" IC (a ostatním) a OOC zapadne, i když šlo o jedno souvětí složené ze dvou vět jednoduchých. Zároveň si myslím, že se neřadím mezi lidi, kterým napsat větu trvá dobu delaye (a to píšu "lékařským stylem," takže jak prase - kdo viděl lékaře mlátit do klávesnice ví, o čem mluvím). Takže <enter> a můžu ji psát znovu, protože delay. Skvělý balzám na nervy.
S návrhy, které kluci výše sepsali, bych souhlasil. Osobně bych přidal i jiné řešení - neomezovat OOC jednou zprávou za minutu, ale nastavit jiný poměr. Například 10 zpráv na pět minut (alespoň částečně ideální poměr by se dal zcela jistě vysledovat). Přeci jen, zkuste někdo napsat normální souvětí do jedné zprávy v MTA tak, aby se napsalo celé v jednom řádku. To je nemožné.
V závěru bych dopsal, že na porušování základních pravidel, které je mimo jiné příčinou nízké úrovně RP, tato novinka podle mě nebude mít zásadní vliv - stejně hráči nebudou hrát fear, common sense atd. Proto si myslím, že se to do kvality RP nijak nepromítne, možná to postihne jen její kvantitu (což se samozřejmě může přenést do kvality, ale až sekundárně).
Na mě delay zapůsobil hůře, než když jsem si ho snažil představit. Nemyslím si, že by to byla špatná funkce, ale také si nemyslím, že by její umístění na MTA text-based roleplay bylo ideální. Ale nežijeme v ideálním světě, no ne?
Předpokládám, že k zavedení delaye vedla domněnka, že úroveň RP není taková, jaká se očekává. I bez statistických funkcí můžeme odhadovat vztah mezi množstvím OOC zpráv a celkovou RP úrovní. Osobně si myslím, že bychom mezi těmito jednotkami dohledali korelační koeficient, ale nemůžeme mluvit o regresi. Jednoduše řečeno nesouhlasím s tím, že by úroveň RP byla závislá na množství OOC zpráv.
Prosím, neházejte mě hned do pytle "mixérů," ale osobně si myslím, že OOC má svůj význam. Zároveň si myslím, že není nutné OOC používat často. V součtu si tedy myslím, že OOC má svůj význam, je žádoucí, ale jeho využití v čase je nerovnoměrné - někdy se využije více, někdy méně.
Já osobně narazil na problém, že mi je krátký řádek. Abych dopsal zprávu, musím minutu počkat, mezitím se chat "zanese" IC (a ostatním) a OOC zapadne, i když šlo o jedno souvětí složené ze dvou vět jednoduchých. Zároveň si myslím, že se neřadím mezi lidi, kterým napsat větu trvá dobu delaye (a to píšu "lékařským stylem," takže jak prase - kdo viděl lékaře mlátit do klávesnice ví, o čem mluvím). Takže <enter> a můžu ji psát znovu, protože delay. Skvělý balzám na nervy.
S návrhy, které kluci výše sepsali, bych souhlasil. Osobně bych přidal i jiné řešení - neomezovat OOC jednou zprávou za minutu, ale nastavit jiný poměr. Například 10 zpráv na pět minut (alespoň částečně ideální poměr by se dal zcela jistě vysledovat). Přeci jen, zkuste někdo napsat normální souvětí do jedné zprávy v MTA tak, aby se napsalo celé v jednom řádku. To je nemožné.
V závěru bych dopsal, že na porušování základních pravidel, které je mimo jiné příčinou nízké úrovně RP, tato novinka podle mě nebude mít zásadní vliv - stejně hráči nebudou hrát fear, common sense atd. Proto si myslím, že se to do kvality RP nijak nepromítne, možná to postihne jen její kvantitu (což se samozřejmě může přenést do kvality, ale až sekundárně).