@Fasujes Snažíš se hrát na chytrého, ale můžu ti ukázat minimálně dva důvody, proč byste za běžných okolností byli s tou vaší A8 v háji.
A to je tohle. Říká se tomu blueprint (neplést s blueprinty na Skimu) a slouží to nejen jako ukázka rozměrů vozidla, ale také jako podklad pro lidi, co dělají 3D modely from scratch. Tento náčrt nám krásně odhaluje (minimálně) dva zásadní problémy, kvůli kterým byste byli v háji.
- Převisy vozidla - Podívej se na ten převis a jak je dlouhý. Od začátku přídě až k předním kolům to je metr. A teď se podívej jak vypadají ty silnice v dolech u Las Venturas. V tom lepším případě budeš mít u takového auta v háji krycí plasty pod předním nárazníkem a přední nárazník jako takový. V tom horším si u toho rozmr... senzory, co má tahle generace v nárazníku. O tom, že by jsi takhle mohl i zůstat někde stucknutý proto, že přední i zadní převis jsou dlouhé, nemluvě. Takže byste nikam neodjeli.
- Rozvor a jeho délka - Rozvor zde má téměř tři metry. V kombinaci s tím, že je to nízké auto? Oh boy, jestli nezůstaneš viset s těmi převisy, tak ten rozvor to dokonale zabije. Opět - nikam byste neodjeli, v tomhle případě asi ani nedojeli tam, kde k tomu mělo dojít.
- Světlá výška - Podívej se jak je nízká A8. Je to něco, co docela solidně likviduje veškeré šance na užívání takového vozidla v rámci čehokoliv mimo (kvalitní) polňačky, které jsou ve srovnání s těmi cestami v dolech definice pojmu kvalitní silnice. Můžete argumentovat vzduchovým podvozkem, ale ani s tím neuděláte z auta, co slouží na pohodlné dálniční přesuny, žádný offroad. A tím se dostáváme k posledním dvoum bodům úrazu
- Pneumatiky - Podívej se jaké slupky má ta A8. Jak na Skimu, tak i na tom obrázku. Get ready for píchnutí slupky od banánu, ideálně ještě s poškozením litého disku. Zase a znovu - nikam se nejede...
- Olejová vana - A na závěr to nejlepší - olejová vana. A8čka má sice zakrytovaný spodek plasty (z důvodu aerodynamiky), ale ty plasty jsou docela křehké a opravdu nejde o náhradu čehokoliv, co se používá k zakrytování u offroadů. Jinými slovy počítej, že v takovém terénu by došlo k protržení olejové vany. A to znamená papá oleji. A to znamená co? Zadřený motor. A to znamená co? No to, že auto NIKAM NEJEDE.
Tolik k tomuhle. Na základě posledního bodu se dá říct, že byste nebýt vašeho pochybení asi nikoho neměli jak okrást, neboť by dopravní prostředek vaší volby byl v háji dřív, než vaše oběť. A tím se dostáváme k tomu celému - když neumíte používat tu věc, co (dost možná) máte v lebce, tak to podle toho i vypadá. Vykašlete se na takové "ilegálky" proto, že je to prostě humus a na RP serveru to nemá co dělat.
A na závěr - opravdu se někdo diví tomu, že se někomu nechce RPit totéž x krát za den, když je to totéž v bledě modrém? Tyhle "akce" jsou v mých očích na hraně pravidel a s kvalitním ilegál RP mají tolik společného jako právě zmíněná A8 s offroadem.
[user:9962] Snažíš se hrát na chytrého, ale můžu ti ukázat minimálně dva důvody, proč byste za běžných okolností byli s tou vaší A8 v háji.
A to je tohle. Říká se tomu blueprint (neplést s blueprinty na Skimu) a slouží to nejen jako ukázka rozměrů vozidla, ale také jako podklad pro lidi, co dělají 3D modely from scratch. Tento náčrt nám krásně odhaluje (minimálně) dva zásadní problémy, kvůli kterým byste byli v háji.
- Převisy vozidla - Podívej se na ten převis a jak je dlouhý. Od začátku přídě až k předním kolům to je metr. A teď se podívej jak vypadají ty silnice v dolech u Las Venturas. V tom lepším případě budeš mít u takového auta v háji krycí plasty pod předním nárazníkem a přední nárazník jako takový. V tom horším si u toho rozmr... senzory, co má tahle generace v nárazníku. O tom, že by jsi takhle mohl i zůstat někde stucknutý proto, že přední i zadní převis jsou dlouhé, nemluvě. Takže byste nikam neodjeli.
- Rozvor a jeho délka - Rozvor zde má téměř tři metry. V kombinaci s tím, že je to nízké auto? Oh boy, jestli nezůstaneš viset s těmi převisy, tak ten rozvor to dokonale zabije. Opět - nikam byste neodjeli, v tomhle případě asi ani nedojeli tam, kde k tomu mělo dojít.
- Světlá výška - Podívej se jak je nízká A8. Je to něco, co docela solidně likviduje veškeré šance na užívání takového vozidla v rámci čehokoliv mimo (kvalitní) polňačky, které jsou ve srovnání s těmi cestami v dolech definice pojmu kvalitní silnice. Můžete argumentovat vzduchovým podvozkem, ale ani s tím neuděláte z auta, co slouží na pohodlné dálniční přesuny, žádný offroad. A tím se dostáváme k posledním dvoum bodům úrazu
- Pneumatiky - Podívej se jaké slupky má ta A8. Jak na Skimu, tak i na tom obrázku. Get ready for píchnutí slupky od banánu, ideálně ještě s poškozením litého disku. Zase a znovu - nikam se nejede...
- Olejová vana - A na závěr to nejlepší - olejová vana. A8čka má sice zakrytovaný spodek plasty (z důvodu aerodynamiky), ale ty plasty jsou docela křehké a opravdu nejde o náhradu čehokoliv, co se používá k zakrytování u offroadů. Jinými slovy počítej, že v takovém terénu by došlo k protržení olejové vany. A to znamená papá oleji. A to znamená co? Zadřený motor. A to znamená co? No to, že auto NIKAM NEJEDE.
Tolik k tomuhle. Na základě posledního bodu se dá říct, že byste nebýt vašeho pochybení asi nikoho neměli jak okrást, neboť by dopravní prostředek vaší volby byl v háji dřív, než vaše oběť. A tím se dostáváme k tomu celému - když neumíte používat tu věc, co (dost možná) máte v lebce, tak to podle toho i vypadá. Vykašlete se na takové "ilegálky" proto, že je to prostě humus a na RP serveru to nemá co dělat.
A na závěr - opravdu se někdo diví tomu, že se někomu nechce RPit totéž x krát za den, když je to totéž v bledě modrém? Tyhle "akce" jsou v mých očích na hraně pravidel a s kvalitním ilegál RP mají tolik společného jako právě zmíněná A8 s offroadem.