Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

MarcusAnderson ((Mára))


6.3.2023 18:54, naposledy upraveno 6.3.2023 18:58 uživatelem MarcusAnderson

Ahoj!

po dlouhém zamýšleni jsem si řekl že po těch dvou letech co tu působím bych si mohl sepsat vlastní “portfolio”, tuším že spousta z vás o mě ani neslyšela.

Začneme tím nejpodstatnejším, jmenuji se Marek, je mi 20 let. Teď to méně podstatné, žiju ve východních Čechách, konkrétně v krásném Královéhradeckém kraji. Jsem student 3 ročníku průmyslové školy. Spoustu svého volného času trávim na brigádě abych si v téhle složité době přivydělal nějakou kačku, rád chodím do přírody. Vůbec nejraději mám, když se jednou za čas sejdu ať už s přáteli nebo blízkými v hospodě u jednoho. V mládí jsem se věnoval sportu jako fotbal, basketbal, vybíjena… po pár celkem vážných urazech jsem si řekl že sportu asi radši dost, nebo se ještě přizabiju. Začal jsem tedy amatérsky hrát bowling. Byl jsem v tom opravdu dobrý. To byl takový úryvek z mého dětství, nyní se přesuňme do nynější doby. Jakož to člověk svou povahou přijdu okolním lidem, jako někdo velmi klidný a respektující jedinec. Pravda je taková že lec jaká hloupost by mě kolikrát v nejtěžších situací opravdu rozčílila. Vždy se ale maximálně pokouším zachovat chladnou hlavu.