No, pokud se podívám na podatelovu medicínu a rozhodnu se ji použít jako argument ďáblova advokáta, rád poukážu na svou pomaturitní zkušenost se svým tehdejším ženolapem, VW Lupo. Výši podvozku udává výrobce někde kolem 119 jednotek, přihlédneme-li na skutečnost, že jsem prostorově výrazný mladý kluk a můj tehdejší povoz sloužil jako taxík pro ještě výraznějšího spolužáka, byla skutečná výše opravdu ještě o něco nižší. To mi však nikterak nezabránilo tohoto rošťáka rozpálit na 50 km/h a štrádovat si to po polňačce, viz
Povozu se vůbec nic, pominu-li zasekanou trávu mezi poklicemi, nestalo. Jo, zasekli jsme se, v důsledku blátivé cesty. Stačilo párkrát vytůrovat zpátečku a ejhle, mohl jsem jet zpět.
Co se tím však básník snaží říci? Není nereálné provozovat níže postavená vozidla na nebezpečnějších trasách, než je poměrně rovný písčitý/travitý povrch. S ohledem na komentář od Lionnela, kde se přiznal, že tu závažnější část stížnosti má na svědomí on ve svém Exploreru, k čemuž mi byly dodány důkazy, v tvém případě vidím jen opravdu krátký úsek jízdy. Na základě tohoto úseku stavím verdikt, že po přehodnocení celé situace shledávám Adika nevinným ve věci porušení RP drivingu.
Samozřejmě očekávám stížnost, současně se těším na hlášky typu "Džardys zase nadržuje PSA" a v galerii jsem si již zvýraznil i nějakou foto/videodokumentaci ze své tehdejší jízdy, kterou velice rád zašlu SedliXovi za účelem nejen pobavení, ale i podložení mnou rčených faktů. Na základě dodaného důkazního materiálu si však netroufám tvrdit, že bych v tomto ohledu mohl být nějak přeargumentován, přesto však známe rčení, že štěstí přeje připraveným. V průběhu tohoto odpoledne ti ban zruším buď já osobně, nebo o to požádám některého z kolegů.
Na závěr přikládám ještě fešáka v terénu, snad to jeho zdejší fanoušci ocení. Loučí se s vámi věčně neférový Džardys 🖖
No, pokud se podívám na podatelovu medicínu a rozhodnu se ji použít jako argument ďáblova advokáta, rád poukážu na svou pomaturitní zkušenost se svým tehdejším ženolapem, VW Lupo. Výši podvozku udává výrobce někde kolem 119 jednotek, přihlédneme-li na skutečnost, že jsem prostorově výrazný mladý kluk a můj tehdejší povoz sloužil jako taxík pro ještě výraznějšího spolužáka, byla skutečná výše opravdu ještě o něco nižší. To mi však nikterak nezabránilo tohoto rošťáka rozpálit na 50 km/h a štrádovat si to po polňačce, viz
Povozu se vůbec nic, pominu-li zasekanou trávu mezi poklicemi, nestalo. Jo, zasekli jsme se, v důsledku blátivé cesty. Stačilo párkrát vytůrovat zpátečku a ejhle, mohl jsem jet zpět.
Co se tím však básník snaží říci? Není nereálné provozovat níže postavená vozidla na nebezpečnějších trasách, než je poměrně rovný písčitý/travitý povrch. S ohledem na komentář od Lionnela, kde se přiznal, že tu závažnější část stížnosti má na svědomí on ve svém Exploreru, k čemuž mi byly dodány důkazy, v tvém případě vidím jen opravdu krátký úsek jízdy. Na základě tohoto úseku stavím verdikt, že po přehodnocení celé situace shledávám Adika nevinným ve věci porušení RP drivingu.
Samozřejmě očekávám stížnost, současně se těším na hlášky typu "Džardys zase nadržuje PSA" a v galerii jsem si již zvýraznil i nějakou foto/videodokumentaci ze své tehdejší jízdy, kterou velice rád zašlu SedliXovi za účelem nejen pobavení, ale i podložení mnou rčených faktů. Na základě dodaného důkazního materiálu si však netroufám tvrdit, že bych v tomto ohledu mohl být nějak přeargumentován, přesto však známe rčení, že štěstí přeje připraveným. V průběhu tohoto odpoledne ti ban zruším buď já osobně, nebo o to požádám některého z kolegů.
Na závěr přikládám ještě fešáka v terénu, snad to jeho zdejší fanoušci ocení. Loučí se s vámi věčně neférový Džardys 🖖