Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Jan38


jan38

Hráč

41
6.6.2023 04:52

Dobrý den jmenuji se Jan  je mi 21 let a pocházím z Ústeckého kraje. Pracuji ve Firmě Benteler Automotive. Jsem vyučený elektrikář, ale mohla být i maturita ale distanční výuku jsem nezvládl když byl Covid.

Jsem tady už aktivně 9 měsíců a ještě jsem se vám ani nepředstavil.

Bydlím s mámou a s dvěma mladšími bratry. Jsem tmavší pleti, dokážu si sice ze sebe udělat prdel ale pokud se jedná o mojí pleť tam to už takové není. Proto nikdy bych nedokázal erpit za postavu z tmavší pleti jelikož IC narážky by  mi vadily. Mými zájmy byli vždy Florbal a RP hry jako je naše milované Skimo.

Každý mě zná jako člověk co si rád dělá ze sebe prdel, ale nikdy to takhle vždy nebylo. Byl jsem vskutku normálním člověkem s normálním životem. Vše tohle začalo když jsem poprvé ochutnal svoje první RP a vžil se do toho. Díky RP jsem začínal ztrácet realitu a bral jsem RP jako mojí novou. Proto jsem teď takový jaký jsem.

Jak jsem se vůbec na Skimo dostal. Jednoduché moje první připojení na Skimo byl den když se otevřelo, ale nebavilo mě to ze začátku tak jsem opustil Leosight Komunitu a našel jsem si jiný RP úplně na jiné platformě, bohužel ten se rozpadl a pak jsem se vrátil na Skimo přesně-li 20.8.2022 podle mého nejstaršího logu. až do 5.6.2023 když jsem úplně ze hry a doslova zblbnul a udělal jsem jednu velkou a extrémně velkou chybu, ale omluvu si spíše necháme na příští měsíc, až budu zkoušet svůj unban.

Skimo jsem hrával veškerý svůj volný čas. Můj režim byl takový spánek, práce, skimo, spánek. Nic víc jsem ani neznal.

Každý by byl s permou prostě nesvůj, ale já spíše děkuji Dzardysovi že mi mohl tento ban udělit abych si mohl od Skima odpočinout.