Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přidání pravidla pro minimální dobu RPení injuries + přidání mini scriptu k DN


18.7.2023 17:11, naposledy upraveno 18.7.2023 18:25 uživatelem Jackal

Ahojčau, přicházím s krátkým návrhem, a to přidáním pravidla pro minimální dobu RPení injuries, daný script pak rozepíši níže.


Ve zkratce, myslím si, že by bylo fajn, kdyby se k RP Injuries přidalo i nějaké pravidlo, které by určovalo minimální dobu, po kterou je hráč povinen mít stále status dle jeho zranění a ošetření.
Opravdu je demotivující, když se s někým vybourám v kdovíjaké rychlosti a než mě ZZS odveze do nemocnice, tak daný hráč už dávno nemá status a běhá si jak kdyby se mu nic nestalo.
Tak nějak bych očekával, že toto bude samozřejmostí, že když si dám status o zlomeninách, tak za 5 minut nebudu mít status prázdný, avšak když jsem si na podobnou věc dával report pár měsíců zpět, tak mi Keksik řekl, že když byl ještě hráč, tak mu nějaký administrátor řekl, že následky RPit nemusí, neboť to není v pravidlech. Za mě to je kravina a daný admin by si zasloužil při nejmenším po*eb, protože tohle není realita, ale pouhé hledání děr v pravidlech, proto si myslím, že by se hodilo tuto díru zakrýt a pravidlo na to vytvořit.
I kdyby ta minimální doba měla být byť jenom hodina, tak je to lepší, než když někomu nic není po pár minutách, toto a toto jsou tomu krásným příkladem. 
Samozřejmě se na toto nedá dohlížet 24/7, ale to se nedá de facto na nic. Kdyby na to bylo pravidlo a admin si náhodou všiml, že někdo nemá status pár minut po tom co se vyboural, tak by dostal stejný ban jako za NonRP Injuries.
To samý u respawnu z PK, kdy injuries neRPí snad nikdo. U přestřelek bych tu dobu RPení injuries nastavil ještě vyšší, nepřijde mi ok, aby se někdo, kdo dostane PK šel za 10 minut kropit znova, bohužel tyto případy jsou jak na straně ilegálů, tak i na straně PSA.


Ke scriptu - myslím si, že by bylo fajn, kdyby se přidal nějaký script, který by k /inj zprávě (=narazil jsi ve vysoké rychlosti), vypisoval i rychlost, ve které osoba narazila. Upřímně často se mi toto těžko posuzuje i z klipu, natož to soudit tak baj očko. Otázka je, jak moc realizovatelné to je, ale definitivně by to uvítalo více lidí a vznikalo by méně dohad o tom, kdo kolik vlastně jel.

-𓁢Jackal out ✌️

Zeintar

Hráč

52
18.7.2023 17:30

Nejhorší roleplay je nucený roleplay. Dřív mi RP injuries, etc nevadilo, actually mě to i bavilo, ale po tom, co se s někým srazíš a první zprávu co vidíš je v ooc chatu "RPI RPI, KDE MAS STATUS", tak se mi obecně roleplay injuries zhnusil natolik, že čím méně, tím lépe. Co jsem se tak bavil s ostatními, takto to má spousty dalších lidí.

Nutit někoho do roleplaye není cesta. Ano, jsme na roleplay serveru, ale s touto frekvencí bouraček strávit polovinu času hraním injuries není fajn.

+ Neaktivita ZZS
+ Pokud máš FPS/ping lagy a jsi spolujezdec, automaticky se ti ubírají životy + systém detekuje, jako kdybys naboural.

 

Přidání scriptu, který by ti napsal, v jaké rychlosti jsi naboural - je podle mě fajn.

18.7.2023 17:33

@Zeintar
Nebudu lhát, takovou reakci jsem od někoho čekal, avšak s takovýmhle přístupem můžeme kompletně zrušit injuries. Na co bych si měl vypisovat status, když mě ZZS (ať už passive nebo ne) převeze do nemocnice, tam si na pár minut lehnu, shodím status a budu se chovat, jak kdyby se nic nestalo?

Zeintar

Hráč

52
18.7.2023 17:34

@Jackal 

Jaký je dle tebe ideální čas ležení v nemocnici? Kdyby se to mělo takhle brát, měl bys v nemocnici ležet několik dní, týdnů, či měsíců a z Red County RP by byl Hospital Roleplay. :D Není 15 minut, abych nepotkal autonehodu. 

18.7.2023 17:40, naposledy upraveno 18.7.2023 19:41 uživatelem Jackal

Já neříkám, aby člověk ležel týdny v nemocnici jen proto, že se vyboural. Pouze poukazuji na fakt, že celé pravidlo RP injuries je naprosto k ničemu, když tě ZZS odveze do nemocnice, ty shodíš status a pokračuješ si dál, jak kdyby ses nikdy nevyboural.
V 99 % případů ti ZZS řekne, ať v tý nemocnici jsi 5 minut, můj návrh spočívá v tom, aby jsi po těch 5 minutách v nemocnici musel i nadále RPit injuries po nějakou dobu, jenž si určí sám Rataj. Běhat se statusem naražený ruky je to nejmenší a všichni z toho budou mít větší požitek, než když ho hned sundá, jak říkám, to je pak o ničem a můžem celé RP injuries a vlastně i ZZS zrušit, pokud jediný jejich RP má bejt nějaké ošetřování při DN, které je ve finále k ničemu, protože lidem nakonec nic není.

 

Edit: +nevidím smysl v argumentaci neaktivitou ZZS a vyhazováním /inj při lagu. Neaktivita ZZS neznamená, že nemusíš RPit a tudíž ani neznamená, že by se tímto pravidlem něco změnilo. /inj při lagu RPit nemusíš a tak by se tímto pravidlem opět nic nezměnilo.
Celkově nevidím jediný valid důvod k tomu, aby to bylo zamítnuto. Okay, taky nesnáším RPení injuries, ale když už se vybourám, tak bych automaticky měl počítat s následky, jak na vozidle, tak na sobě. Ne že si vypnu status, doběhnu pro auto a odjedu si zas pryč, abych se za 5 minut vysekal znova a opakoval se stejný proces. 
Co mě však zaráží je fakt, že nesouhlasy tu přistály od celkem zkušených hráčů, kteří mají na serveru tisíce hodin a mají/měli trusted playera, pokud tito mají patřit mezi jakousi elitu, a zároveň odmítají RPit injuries pitomou hodinu po DN, tak je něco sakra špatně, nechci se nikoho dotknout a ani to není mířeno na nikoho osobně, aby si to zas někdo neotočil proti mně, že jsem na někoho toxic za nic. Je to můj osobní názor na danou problematiku.

E2: počet nesouhlasů rapidně stoupá a tak přicházím s otázkou.
Jaký smysl tedy má RPení injuries a X minut RP ošetřování od ZZS, když si každý po převozu do nemocnice může status shodit a dělat, že se nic nestalo? Není to pak úplně o ničem? Už takhle se tu kladou na injuries celkem malý nároky a nikdo nechce, aby si někdo dával CK po tom, co narazí ve 100kmh, a právě tahle skutečnost, že se tu "nemusí" RPit následky na tý kvalitě RP akorát tak ubírá. Fakt by mě zajímal od každýho jeho důvod k nesouhlasu. To že nucený RP je annoying, to beru a souhlasím s tím, avšak v tomhle případě to bohužel je potřeba, v opačným případě tu bude 20 nehod za 5 minut. Pak si stěžujte na neaktivitu ZZS. Kdyby hráč byl donucen RPit následky i tu hloupou hodinu, což je prakticky nic, tak by si pro příště dvakrát rozmyslel, jestli mu to za to stojí. Myslím si, že absence potřeby RPení jakýchkoliv následků hráče akorát tak motivuje k tomu, aby jezdili jako hovada a bourali neustále, když je to nijak neovlivní.

sandlerino

Hráč

42
19.7.2023 14:19

I přes to, že na Skimu momentálně aktivní nejsem, je tu popisováno spoustu problémů, které tu byly vždy a nějak na ně moc nikdo nebral zřetel. Předem říkám, že některé informace zde mohou být zastaralé. Bohužel jak sleduji situaci ZZS a INJs RP, nezdá se mi, že bych mluvil typem "Za komunistů bylo líp" v roce 2023. 

Momentálně nevím jak je to se scriptovanými výjezdy, proto ty vynechám a zaměřím se celkově na ty "člověk X člověk".

Jackal za mě podal návrh dobrý, s dobrými argumenty, ale řešení ideální zásadně není. Musíme vážně vnímat celé ZZS + INJ RP jako něco, co je více než je zdrávo potlačováno, jednoduše underrated. Je to právě jedno z RP, kde se může každá strana vyřádit, je to RP, které nezná konců a je to RP, které v jiných odvětvích za mě nenajdete. Říkám to s klidným svědomím jako člověk, který 99% svého času na RP scénách právě tomuto RP věnoval. 

Obecně lidi RPí zranění jen to, které vážně musí. Tudíž ZZS vyjíždí v podstatě jen k dopravním nehodám. Bavilo by vás to? Ne? Mě taky ne, proto jsem byl nucen si několikrát od tohoto RP dát pauzu. Když děláte na každém výjezdu to stejné, je to vážně nuda. Ať to RPíte do sebelepšího detailu, vždy vás to po nějaké době omrzí. A tím nám vzniká neaktivní ZZS. 

To stejní lidi, jak jsem zmiňoval, většina RPí jen to co musí a na INJs RP neklade důraz. Jsou prostě až moc posraní z toho RPit následky či si dát CK. Jednoduše v této situaci bych se nebál nazvat ZZS takovou rozvážkovou službou s polívkou navíc jen proto, abyste nedostali ban. Rovnou by mohl být modul ZZS, kde by člověk bral lidi z DN na čas a vozil do nemocnice (GTA:SA SP flashbacks).

Abych se taky nějak relevantně vyjádřil, jsem zásadně pro, aby si lidi uvědomovali ty následky jejich nonsense řízení, nárazů ve vysoké rychlosti. Není za mě dobře, že se člověk vybourá, hodí status "krev z hlavy, zlomená PDK", nechá se odvézt, shodí status, zaběhne si pro auto, to v servisu opraví a jede dál.

Proto ty následky se nějak promítnout musí. Jak po straně Injuries RP, tak aspoň té nepojízdnosti toho vozidla. Lidi by si měli uvědomit, že rychlá jízda je může, v případě Skima, klidně o postavu připravit.

A ještě jeden topic, který bych rád zde lehce otevřel (a nejspíš poté otevřu v jiném vlákně). A to je ZZS RP.

To RP je nádherné. Mám v něm tisíce hodin a začínal jsem na SAMPu. Na platformě, kde to bylo z 99% jen o tom, co člověk vymyslí a napíše, se na to kladl neskutečný důraz. Všichni vše RPili do naprostého detailu. A já se ptám proč?

Proč neulehčit to ZZS RP a místo např. "provedl palpaci abdominálního prostoru" (něco na ten způsob) nepoužívat "prohmatal břicho?". Proč věci třeba nedovysvětlovat do /do nebo OOC? (příklad. /me posvítil osobě střídavě do obou očí. >>> /do reagují zorničky na světlo? (S - oči v pořádku, není přítomno nějaké závažnější poranění hlavy, F - je přítomno vážnější poranění hlavy)

Za mě to RP, pokud se najde sweetspot, může být vážně zábavné a lehké jak pro záchranáře, tak pro normální hráče. Jsem zásadně pro to, aby se promyslela celá situace ohledně Injuries RP. Může to být taková slast pro oči.


Dlouho jsem nic dlouhého nepsal, tak snad to není jen prostý a nevzhledný wall of text.

S láskou,
Sandlerino


Powered by LeoSight IFS
LT~101