Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Audi A8 D4 skutečně není žádným autem do terénu


Holub

Hráč

46
27.7.2023 13:20

Toto vlákno je původně převzaté z jedné z odpovědí určené ke stížnosti. Vzhledem k tomu, že toto chování ze strany vybraných jedinců dále pokračuje, dovolil jsem si zde vytvořit malou osvětu editací mého původního příspěvku. Doufám, že poslouží k snažší argumentaci okolo toho proč A8čka není žádný offroad.

A to je tohle. To, co vidíte, je A8 zobrazená v blueprintu (neplést s blueprinty na Skimu) a slouží to nejen jako ukázka rozměrů vozidla, ale také jako podklad pro lidi, co dělají 3D modely from scratch. Tento náčrt nám krásně odhaluje (minimálně) dva zásadní problémy, kvůli kterým byste byli v háji.

  1. Převisy vozidla - Podívej se na ten převis a jak je dlouhý. Od začátku přídě až k předním kolům to je metr. A teď se podívej jak vypadají ty silnice v dolech u Las Venturas. V tom lepším případě budeš mít u takového auta v háji krycí plasty pod předním nárazníkem a přední nárazník jako takový. V tom horším si u toho rozmr... senzory, co má tahle generace v nárazníku. O tom, že by jsi takhle mohl i zůstat někde stucknutý proto, že přední i zadní převis jsou dlouhé, nemluvě. Takže byste nikam neodjeli.
  2. Rozvor a jeho délka - Rozvor zde má téměř tři metry. V kombinaci s tím, že je to nízké auto? Oh boy, jestli nezůstaneš viset s těmi převisy, tak ten rozvor to dokonale zabije. Opět - nikam byste neodjeli, v tomhle případě asi ani nedojeli tam, kde k tomu mělo dojít.
  3. Světlá výška - Podívej se jak je nízká A8. Je to něco, co docela solidně likviduje veškeré šance na užívání takového vozidla v rámci čehokoliv mimo (kvalitní) polňačky, které jsou ve srovnání s těmi cestami v dolech definice pojmu kvalitní silnice. Můžete argumentovat vzduchovým podvozkem, ale ani s tím neuděláte z auta, co slouží na pohodlné dálniční přesuny, žádný offroad. A tím se dostáváme k posledním dvoum bodům úrazu
  4. Pneumatiky - Podívej se jaké slupky má ta A8. Jak na Skimu, tak i na tom obrázku. Get ready for píchnutí slupky od banánu, ideálně ještě s poškozením litého disku. Zase a znovu - nikam se nejede...
  5. Olejová vana - A na závěr to nejlepší - olejová vana. A8čka má sice zakrytovaný spodek plasty (z důvodu aerodynamiky), ale ty plasty jsou docela křehké a opravdu nejde o náhradu čehokoliv, co se používá k zakrytování u offroadů. Jinými slovy počítej, že v takovém terénu by došlo k protržení olejové vany. A to znamená papá oleji. A to znamená co? Zadřený motor. A to znamená co? No to, že auto NIKAM NEJEDE.

Ještě je zde jeden (takový neoficiální) bod a ten jde ruku v ruce s odpružením. Tahle generace A8čky (stejně jako ta předchozí), má vzduchový podvozek. A ten má po letech skutečně úžasnou tendenci "padat". Dovolil jsem si zde hodit snímek ze strany vlastníka jistého S-Class (ano, to má taky vzducháč), který se "sednutím na měchy" už měl co dočinění. Asi není potřeba dodávat, že takové auto by mělo problémy už s pohybem na silnici, natož v terénu. A to je auto se srovnatelným stářím jako ta slavná A8 D4, co je na Skimu.


Powered by LeoSight IFS
LT~25

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo