Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Představení - GandalfS


GandalfS

Hráč

21
25.8.2023 08:15

Ahoj všem 🙋🏻‍♂️

 

Rád bych se vám zde představil.

Jmenuji se Vítek ale všichni mi říkají Víťo. Je mi 26 let a nyní pocházím z Jindřichova Hradce. Nyní pracuji jako Svářeč , živím se tím víceméně od školy. Každý určitě zná Tatru tak tam jsem pracoval 5 let. Předtím jsem svařoval zemědělské stroje ve firmě Farmet v České Skalici. Jsem vyučený opravář zemědělských strojů. Jelikož doma máme dva staříky (traktory) tak furt mě to k té technice táhne.

 

Mám i nějaké koníčky a záliby i když moc jich není ale i tak mám co furt dělat. Zajímám se o IT , zemědělskou techniku jezdím na různé veletrhy a na výstavy , dále mě baví auta , rally , závody do vrchu a různé srazy např. známý tuning sraz vyškov. Jsem velkým fanouškem Hokeje ať už reprezentace nebo extraligového Dynama Pardubice.

 

Jak jsem přišel k MTA