Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Nemoci, aneb jeden z nejhorších scriptů na serveru.


acaBeNendohzoR

Hráč

71
15.11.2023 19:35

Script na nemoci, nápad jistě dobrý, výsledky nebyly dobré...

A proč si to myslím?

1. Dobré RP má být založeno na hráčích, nikoliv scriptech. Nemoci stejně jako vše ostatní by mělo být v režií hráčů a jejich uvážení. Jsou ti lidé, kteří hrají za postavy které mají různé nemoci. Ano sice je to spíše na bázi vyjímek, ale i tak se mi zavedení takto "agresivního" scriptu zdá dosti přehnané. Každý script co hlídá hráče, a každé pravidlo co ho omezuje nakonec ubírá celkové RP a možnosti. 

2. ZZS má i tak problém s lidmi, je to tak v podstatě celou dobu fungování serveru a z mé zkušenosti na to trpí všeobecně celá RP scéna. Lidí co jsou schopní a zároveň mají zájem hrát doktory je pomálu a nemoci na ně přidávají obří zátěž. V praxi jsou léky vydávané passive doktory, a vlastně neprobíhá žádná interakce mezi hráči.

3. Komu to vlastně dělá RP? Nemocný místo nějakých akcí a sociálního RP (což je asi tak hlavní náplň skima) sedí doma a léčí se z rýmičky. Doktor místo nějaké zajímavé operace či zapeklité nemoci dumá zda má předepsat lék A či lék B. Většina "výzkumu" stejně probíhá passive a doktor jen čeká na výsledky.

4. Není žádný LORE nemocí a léků. Prostě se tu objevila nemoc A a zároveň se objevil nějaký lék A, který jí léčí. Lék B léčí nemoc B a tak. Co zabírá na co, jaké to má vedlejší účinky a zda to léčí nemoc, nebo ji jen tlumí můžeme pouze odhadovat, takže to vypadá takto: "máš tuhle nemoc, takže ti dám nějakou změť léků, buď se uzdravíš, nebo umřeš, přeji hodně štěstí." Varianta 2 je že doktoři na vše rvou jeden lék a vypadá to takto: "Vy jste nemocný? Tak tu máte tento jeden lék a čau." Osobně jsem se snažil z této situace vykřesat aspoň něco záživného, ale dle Rataje nedokáže člověk ani zjistit pH toho léku. Jediné co se dá dělat je nosit roušku a jíst léky jak chipsy, jakákoliv větší snaha narazí na fakt, že není žádný LORE, nic podle čeho se řídit, od čeho se odrazit.

Závěrem: Ano, je logické, že IC jsou nemoci neznámé, ale pokud nemáme tušení ani OOC co je co, těžko se dá něco RPit a odhalovat nová fakta a postupně neznáme věci objevit. Script měl vytvářet situace pro doktory, kteří ovšem nemají kapacity řešit takový nával, a bez dostatku podkladů to z nich dělá spíše jen automat na léky. Překvapuje mě, že člověk co promýšlí každou věc do detailu a ke všemu má lore a podklady, vypustí takový chaos jako je script na nemoci.

Bohata stačí mít "studnovou nemoc" které se dalo lehce zbavit a bylo to celkem neškodné. Kdo chtěl, mohl z toho udělat něco zajímavějšího, ta možnost tam byla.
Druhá forma nemoci, která mi dává smysl, je nemoc setnutá adminem jako různé rakoviny či co to je. Má to člověk, který je ochoten Rpit dlouhodobě nemoc, a zřejmě je toho i schopen, když ví oč jde.

Opravdu v tom nevidím smysl a vidím mnohem více záporů nežli výhod, takže mi to prosím někdo vysvětlete, protože opravdu nevím. Je to akorát otravné a minimálně moje RP to rozhodně nerozvíjí.

16.11.2023 17:39, naposledy upraveno 20.11.2023 21:14 uživatelem Rataj

Chápu tvou frustraci a zodpovím ti všechny body. Pojďme si ale prvně rozebrat co je vlastně skript na nemoci. Dal jsem si tu práci, abych dohledal jeho významné úpravy a mohl je zde shrnout a vyvést z omylu některé domněnky.

Tento skript jsem vytvořil v únoru nebo březnu 2016 (alespoň z té doby mám první screenshoty RPčka výzkumné instituce, která se tím zabývala). Na serveru máme celkem 11 nemocí (respektive 9, pokud nepočítáme druhé fáze dvou z nich), nejnovější z nich byla přidána 13.4.2023 (v rámci "Drobné úpravy napříč skripty"). Zásadní úpravy, které se však už nijak netýkaly šíření nemocí (kromě systému imunity, viz níže), ale naopak jejich léčení, testování a dalších možností RP pak přišly ještě 9.5.2023 a 15.9.2023.

Nejvíce se nadává konkrétně na POCO, které se od 31.10.2020 (v rámci úpravy v changelogu dohledatelné jako "Snížena pravděpodobnost šíření nemocí") nešíří dechem, ale dotekem. Až od 15.9.2023, kdy přibyl systém imunity (pokud už máte nějakou nemoc, klidně i asymptomatickou, tak máte mnohem vyšší šanci chytnout další nemoc), je opět možné POCO chytit pouhým dechem, respektive kašláním od jiného hráče (jestliže máte ochabnutou imunitu a zároveň ani jeden z vás nemá respirátor).

Pak se také dost nadává na nemoc s afty (to je ta nejnovější přidaná z dubna, jejíž první symptomy se u prvních postav začaly objevovat někdy v září), kterou doposud ZZS nepojmenovalo a proto ji známe jako H0/H1. K této nemoci vám narozdíl od POCO nic neprozradím, protože by to narušilo probíhající RP. Veřejnosti zatím není známé, co je nemoc zač kromě zjevných symptomů.

Dále zde vyvrátím fámu, která zřejmě putuje mezi hráči a tou je, že nemoci rozdáváme náhodně. Nemoc můžete buďto chytnout od jiného hráče nebo ji chytnout jako první tím, že si ji způsobíte (např. všem známá studna, nebo nevhodné kombinování prášků), nebo jsme ji dali hráčům přímo na jejich požádání, protože tu nemoc chtěli RPit. Nikdy jsme to nerozházeli náhodným postavám jen aby to někdo měl.

Teď k tvým bodům:

1. Ano, v principu s tebou souhlasím. Svět však není jenom růžový a myslím, že je zcela na místě těm hráčům občas vynutit i něco pro jejich postavy nepříjemného. Zejména pak, pokud je to takové plácnutí přes prsty za nějaké lehkomyslné IC chování. Především pak pro obohacení RP ZZS, k čemuž se dostaneme v druhém bodě.

2-3. Bohužel nedostatek hráčů v ZZS je problém, na který pak trpí všichni nemocní. Rozšiřování možností, které právě ZZS kolem nemocí má k dispozici bylo právě za účelem zvýšení zájmu o ZZS. Přecijen když jsme si dělali kdysi průzkum, proč nikdo nechce RPit ZZS, nejčastější odpověď co jsme dostávali byla, že je nebaví čekat mezi výjezdy kdy se nic neděje a pak když už se něco děje, vyjet a RPit ty stejné věci u autonehod. Mimo to, nejpotřebnější lék pro lidi je Kalive, které (jak napovídá reklama a také instrukce v EHR - systém pro ZZS) není na předpis a může být volně přístupné. Nic nebrání ZZS zřídit si ve svých prostorách nebo i někde jinde lékárnu, kde doplní shop NPC zásobou Kalive. Krom toho se na ně nevztahuje pravidlo 40 a tak klidně můžou jakékoliv léky (i ty na předpis) nakrást a rozprodat na černo (samozřejmě se to loguje a váží se na to IC následky + by bylo nerealistický to udělat v moc velkém množství, takže to rozumně regulujte, abyste se vyhnuli OOC potížím). Především ale můžou RPit testování, analýzu, léčbu, prevenci. RP se kolem toho nabízí spousta, jen se tomu ZZS nesmí vyhýbat. No a hráči se nemusí někde doma léčit z rýmičky. Doslova jeden prášek jim celou nemoc zruší. U některých nemocí a léků jen zruší symptomy, protože jsou to léky proti těm symptomům a ne proti té nemoci.

4. Ne, nemusíte jen odhadovat, můžete analyzovat. ZZS by měla primárně sledovat co se děje, naslouchat pacientům a pracovat s daty. Symptomy nemocí, jejich vznik, šíření, zhoršování nebo naopak zlepšení (některé nemoci dokonce po čase zmizí, některé jiné se tlumí samotným pobytem v nemocnici, což má opět přispět k RP ZZSky a ponechat jim v tom nějakou volnou interpretaci, což paradoxně žádáš v bodu 1), účinky a vedlejší účinky léků, to všechno se dá vysledovat. To vaše RP kolem zjištění složení a pH a žádosti, abych to přirovnal k nějakému skutečnému léku by vedla čistě jen k metagamingu a k ničemu jinému a proto jsem to zamítl. Logicky pokud máš lék, který tlumí symptomy, tzn. ani to není lék na tu nemoc, ale pouze na tlumení symptomů, tak z něj nemůžeš zjistit, co je to za nemoc. Navíc by to asi prvně věděli ti vědci, kteří vyvinuli ten lék, protože kdyby léčil přímo tu nemoc, tak už by logicky věděli víc, než ty můžeš kdy zjistit nějakým chemickým pitváním toho prášku. Když budu mít v reálu COVID a bude mě z toho bolet hlava a dám si na to Paralen nebo Ibalgin a pomůže mi to na bolest hlavy, taky zjištěním pH a složení toho prášku nemám šanci zjistit, co je COVID zač. Takhle to prostě nefunguje a proto jsem vám řekl, ať si to interpretujete jak chcete, ale touto cestou to nezjistíte. Prozradit vám OOC o co jde by vedlo jenom k metě nebo nějaké nelogické zkratce v RP. Nech ZZS, ať to analyzují těmi způsoby a nástroji, které jsem pro ně přichystal. Mimochodem žraní prášků jako chipsů ti nepomůže, ba naopak tím získáš nemoc z předávkování. Nějaký lore k tomu také existuje (u těch nemocí, kde to smysl dává), jen na to jdete úplně špatně.

Závěrem se zkus zamyslet, jestli třeba náhodou ten skript vlastně není udělaný dobře a třeba jen ZZS nepostupuje špatně. Taky už jsem zaslechl spoustu úsměvných teorií o tom, jak je skript rozbitý. Není, jen jste tu nemoc třeba chytili už před několika měsíci a projevila se vám až teď (a relog opravdu nezpůsobuje nemoc, jen vám znovu načte nemoci a pokud v průběhu vašeho hrání nemoc postoupila, tak se relogem urychli projevení symptomů). Třeba by bylo vhodné využít IC prostředky k boji s nemocí namísto žádostí na adminy. ZZS je středobod téhle věci, ale jsou tu i další instituce, které s tím mohou něco dělat a pokud to chceš zkoumat ty sám, vykašli se na složení léků a pozoruj raději co ta nemoc dělá, kdo ji kde chytil a jak na něj působí jaké léky, nebo si zkus na tajno od někoho ze ZZS nechat prozradit, jaké informace o lécích mají v EHR, protože i to málo textu prozradí hodně a na dost věcí už někdo přišel a na dost věcí se stále nepřišlo.

Tolik k vysvětlení a obhájení mojí práce na tomto skriptu a mému pohledu na věc.

Teď ale k řešení frustrace! Jestliže mé vysvětlení skriptu nepomůže a pokud nadále bude velké rozšíření nemocí problém a ZZS nebude projevovat snahu s nimi bojovat, vložím se do situace sám nejprve v IC a jestliže se pak ukáže, že to ani pak nebude přinášet ovoce - tedy bude to RP spíše přítěží pro hráče, než zajímavým zpestřením, pak jsem ochoten skript upravit nebo odebrat. Myslím si ale, že by to byla velká škoda. Ten skript je opravdu dosti sofistikovaný a skrývá v sobě spoustu zajímavých tajemství jakožto i systémů, na které jsem celkem hrdý, přestože nejsou vidět (jako např. ten systém imunity).

JazeX

Hráč

71
19.11.2023 11:47

Jsem přesvědčen o tom, že frustrace pramení zejména z toho, že komunita o tomhle nevěděla dostatečně dopředu, respektive o tom v podstatě nevěděla vůbec. Asi by bylo pochopitelnější, kdyby se udělalo oznámení jako u jiných updatů a dovolilo se tak předem připravit na to, co může nastat a jaké jsou možnosti, které se dají s daným scriptem dělat. 

Já bych byl první, kdo by zakládal soukromou kliniku na léčbu a výzkum, kdybychom věděli, že se něco takového děje a ovlivňuje to RP všech hráčů na serveru. Takhle byla docela zásadní změna přidána v commitu "Drobné úpravy napříč skripty", který určitě neupozorňuje, že se můžou na serveru objevovat nemoci, které ovlivní gameplay všech zúčastněných.

Mimo to tohle zasáhla změna zrovna tu část tu komunity, které bychom si měli nejvíce vážit - kvalitní socialRP hráče, kteří netráví celý dny za volantem kamionu nebo kormidla. To že jsou nemoci v podstatě trestem za kvalitní sociální RP v kombinaci s tím, že jde o nečekanou změnu je právě to, co z toho dělá ne moc dobře přijatou změnu.

Můžeš hodit nějaký oznámení, kde se dozvíme, s čím vším daný skript počítá v nějakém přehledu například i pro ty hráče, kteří tu nebyli v době pandemie a neměli tak možnost se s tím už setkat?

19.11.2023 14:15

@JazeX huh?

Jediná chyba, které jsem si povšiml, je možná přecenění ZZS ze strany Rataje. ZZS nemá kapacitu na to, s tím něco dělat (a teď bohužel nemluvím jen o počtu členů) a měla do toho ICly zasáhnout nějaká vyšší moc už ze začátku, obzvlášť když ZZS tvrdí, že léky mají od FNLV, kteří to speciálně vyvinuli na tu a tu nemoc, ale pak ani nevědí, co v tom vlastně je.

19.11.2023 15:56

@JazeX V rámci "Drobné úpravy napříč skripty" byla pouze přidána nová nemoc, což nemělo nijak velký vliv, těch nemocí tu už předtím bylo spousty a důvod pojmenování toho commitu tímto způsobem byl tenkrát záměrný, nechtěli jsme aby se výskyt nové nemoci hned zmetoval. Ty zásadnější změny pak samozřejmě vysvětleny byly, viz to co poslal @Jackal.

ZZS na to kapacitu měla, bohužel když ale snadno šířitelnou nemoc dlouhou dobu ignorujete, bude ji pak mít každý druhý a s tím už se těžko něco dělá. Uznávám ale svoji chybu, že jsem měl se ZZS už na začátku vykomunikovat co je čeká, co se může dít, pokud to řešit nebudou. Mohl jsem to předpokládat. Teď také musím uznat, že ten skript trestá social RP hráče, nikoliv za jejich chybu, ale za chyby jiných hráčů (a teď ani nemyslím ZZS, ale zejména ty, kteří ty nemoce hojně rozšiřují).

Jelikož se ke mně dostala informace, že s tím nikdo ani nic dělat nechce (a že se RP nabízelo i pro jiné než jen zaměstnance ZZS) a trpí na to teď i admini (jsou frustrovaní z toho, že každý 7. report je teď žádost o passive lékaře, aby jim někdo vydal léky), zasáhnu do toho tedy sám.

Holub

Hráč

51
27.11.2023 13:52, naposledy upraveno 27.11.2023 14:01 uživatelem Holub

Zakopaný pes je zde v celé řadě věcí. Uvedu zde jak časté, tak i ty méně časté problémy celé této problematiky. Záměrně upozorňuju, že je v tom dost vidět můj názor na celou věc. 

1. V první řadě jde o skript, který skutečně zatěžuje frakci, která i za běžných okolností trpí podstavem kvůli náročnosti samotného RP a znalostí, co jsou v tomto případě potřeba. Proto se není čemu divit, že většinou zde naleznete hráče, kteří už mají naRPeno víc než dost. S touhle dispozicí zde máme před sebou frakci, která bude ze své podstaty mít méně hráčů než PSA, nebo HZS. Zatímco první z nich nemá zas takové nepřeberné množství teorie (které potřeba k základům, k ovládnutí je to potom balancování na tenkém ledě okolo znalosti zákonů a, minimálně v případé mé postavy, i zdravého rozumu), ta druhá je vlivem zainteresovaní daleko většího množství hráčů v samotném oboru prostě a jednoduše o dost blíže. 

Ruku v ruce s tím jde skutečnost, že povětšinou jde o hráče, kteří prostě tolik nehrají. Jistě, jsou zde výjimky, ale většinou to pramení z průniku zkušeností v rámci daného RP a věku, kdy už není jediná starost IC věc na Skimu. 

2. Zohledněme momentální kapacity ZZS a tu zasaďme do povinností, co ZZS má (@Zchovankyo kdyžtak prosím doplň co jsem tady zapomněl <3). Nejčastější a taky největší žrout času jsou dopravní nehody, povětšinou díky inteligenci některých, která si nezadá s pojmem umělá demence. Už i na tohle bývá v mnohých případech nedostatek hráčů ve frakci (a kdo se diví, že jo), ergo v některých případech je skutečně nutné řešení v podobě reportu a žádosti o buďto passive, nebo skip. Buďto tohle, nebo brutální úmrtnost (selfCK), což si málokdo je schopen a ochoten dát. Do toho zde máme různé sebevrahy, které řeší psychologové a psychotesty. Tam to je separátní obnož, tam bývá času víc už jen ze samotné podstaty práce a možnosti jejího rozdělení. 

A teď si představte, že do toho přijde doslova a do písmene epidemie. Samozřejmě, že to dopadne tak, jak to dopadlo. 

Jsem na mobilu, nemůžu změnit rozlišení obrázku. Udělám to jak budu doma na notebooku, no varování plx. Děkuji Kolpánkovi za tuto referenční fotku

3. Skript jako takový má své nedostatky. Vím, že teď to možná bude znít jako zbytečný rant, ale vysvětlím vám situaci. 

Moje hlavní postava je teď v izolaci. Doslova v izolaci s tím, že k ní za posledních pár dní měl pouze jeden člověk. JEDEN. Proto je až překvapivé, že tam to POCO skutečně padlo. Bruh. U postavy, která je teď uzavřená z důvodu jedné IC věci a její RP (včetně jídla) je závislé na jiné postavě. Teď si představte, že dva lidi budou takhle muset čekat na to, až si na tohle někdo udělá čas. Velice nepříjemná situace. 

Samozřejmě s tím jde ruku v ruce skutečnost, že k vyléčení je potřeba zobat pravidelně léky (záměrně neuvedu v jakém poměru). Problém je v tom pravidelně, neboť to pro některé hráče může být problém z důvodu (nedostatku) času, nebo, nedej Bože, mít směny koncipované tak, že defacto dojdete domů mrtvý/á/é. V tom případě hodně štěstí s uzdravením postavy. 

Společně s prvními body je zde i míra šíření. Není potřeba dodávat, že pak je to začarovaný kruh a není nic příjemného než čekat na Godota v podobě lékaře. Zde si opravdu říkám, zda si opravdu někdo zajde zahrát roleplay kvůli několika hodinám čekání. V kombinaci s nestandardní dobou hraní to je tím tuplem v háji. Defacto skript, který dokáže znepříjemnit hru vlivem své charakteristiky. 

4. Krabička léků, tohle je už jen třešnička na dortu - krabička, přitom na jedno použití. Nebo alespoň ta, co jsem měl na své postavě. Možná problém na mé straně, musím pak zkusit koupit u NPC... pokud mi tam někdy někdo odveze postavu. xd

TL:DR řešení - Přidat NPC i na diagnózy, které by fungovalo v případě nula či menšího lidí. Podle toho by hráč dostal předpis a dané léky. Vím, že to odebírá část RP pro ZZS, ale stejně tak to řeší problémy, co jsem zde skutečně rozepsal. 

TL:DR - skript znepříjemňuje hru, nerf plx xd

Na mobilu píšu jak lobotom, sorry. 

 

 

 

 

 

27.11.2023 14:58, naposledy upraveno 27.11.2023 15:01 uživatelem Rataj

Musím tady důrazně vyvrátit jednu mylnou domněnku (@Holub):

Samozřejmě s tím jde ruku v ruce skutečnost, že k vyléčení je potřeba zobat pravidelně léky (záměrně neuvedu v jakém poměru). Problém je v tom pravidelně, neboť to pro některé hráče může být problém z důvodu (nedostatku) času, nebo, nedej Bože, mít směny koncipované tak, že defacto dojdete domů mrtvý/á/é. V tom případě hodně štěstí s uzdravením postavy.

Tohle absolutně vůbec není pravda. U těch nemocí, které se léčí přímo lékem, jej stačí zkonzumovat jednou jedinkrát, jen to musí být ten správný lék na onu nemoc, kterou hráč má, pak to prostě odezní. Takhle to bylo vždycky už od vzniku toho skriptu.

Především si to hráči nesmí zobat preventivně jako marťánky, pokud nemocní nejsou a sypou do sebe jeden lék za druhým, v nejlepším případě dokonce léky na předpis u kterých má ZZS v EHR důrazně napsáno, že je nesmí dávat bez pozitivního testu, pak se není čemu divit, že se každý těmi léky předávkuje. Ona by ta situace také vypadala úplně jinak, kdyby ZZS dodržovalo IC pokyny, které k tomu má. Nejednou jsem slyšel o tom, že nějaký hráč dostal prostě všechny léky a ať si je pozobe. Což je informace, kterou jsem vám prozradit prostě nechtěl, protože se obávám mety.

Dále tu také několik hráčů (kromě ZZS také 3 další frakce / skupiny osob) dostalo možnost vyvíjet nové léky nebo provádět výzkum těch nemocí. Proto věřím, že se nadále situace bude měnit a otevírá možnosti nového RP.

Co se šíření týče, 23.11.2023 jsem upravil systém imunity (nyní je už šíření extrémně sníženo), což už stihlo za těch pár dní vést ke snížení počtu nemocných na POCO (před týdnem se ještě jednalo o nejrozšířenější nemoc) ze zhruba 200 postav na 59.

Na závěr nějaká statistika aktuální situace:

Nemoc Počet nakažených
"H0" 211
Předávkování léky 125
POCO 59
"H1" 20
Zhoubný nádor 4
Nemoc z ozáření 1

A jelikož "H0" je asymptomatická, tak největší "epidemie" je tu momentálně jen symptomů z předávkování, které lze léčit nebo i přečkat (to ale trvá celkem dlouho a nesmíte do toho furt dokola zobat špatný prášky), předávkování se samozřejmě narozdíl od nemocí nešíří.

Tím jsem vám tu leaknul spoustu informací, které bohužel lze zmetovat (ať už ze strany nakažených, ZZS nebo někoho kdo by chtěl proti ZZS zbrojit). Proto pokud se zde v blízké době objeví něco zásadního (například nějaká žaloba na ZZS), tak budeme vyžadovat logy, které dokazují, že jste se k té informaci dostali IC cestou.

Co se týče ostatního, tak souhlasím. ZZS má skutečně nedostatek zaměstnanců a v tomhle jsem připravenost frakce na něco podobného přecenil. Především tedy jsem nečekal, že se ty nemoci tak snadno rozšíří, protože třeba POCO tu máme opravdu dlouho, většinou se ho vždy povedlo snadno zastavit a jediná změna která se toho v nedávných měsících týkala byla ta, že lidé se sníženou imunitou (z H0/H1) to chytí snadněji. To už je teď ale zrušené a naopak je šíření teď totálně zredukováno. Vlastně je to jenom otázka času, než si těch 59 lidí nazobe Kalive a těch 125 lidí přestane zobat všechny léky co jim přijdou pod ruku.

Holub

Hráč

51
27.11.2023 15:02, naposledy upraveno 29.11.2023 22:03 uživatelem Holub

Ad zobání léků - právě to se k nám dostává jako řešení problému, stejně tak jak uvádíš. Ergo není to domněnka, je to pouze parafráze. (@Rataj)

Ale oceňuji feedback k mé slohovce v podání lobotoma, rozhodně je to lepší než nic. Je to něco, za co jsem rád.

Jen věřím tomu, že nejsem jediný, koho tahle forma nuceného "RP" už skutečně štve a leze krkem. Chci si zaRPit a ne čekat na zázrak v podobě vyšetření u doktora, který vlastně ani nepřijde (/EDIT - přišel Holýsek, děkuji Holý ^^) . To je to, co mi na tom vadí - hráče to naopak od RP odvrací, kolikrát tyhle věci raději ignorují s tím, že si aspoň užijí RP namísto čekačky. Je to IC věc? Ano, je. Je to problém? Podle mého je, bohužel. 

 

//EDIT - Bohužel už jen kvůli tomu, že jedna z prevencí nemocí doslova a do písmene nutí mít postavy v izolaci, tak bohužel musím říct, že některé z nemocí jsou skutečně otřesně a na hovno řešené. Hlavně celé to ironií osudu připomíná tu srandu s potřebami na záchod, jak tomu je jinde - zbytečné, omezující v RP (jo, není nad to, když máš dvě hodiny max za den, to trpět na postavě, páč jinak to je v háji) a hlavně to dost lidí ignorují právě kvůli tomu, aby měli RP.

Ještě to přiblížím - fakt nemám chuť tu hodinku dvě, co na Skimu díky stávající situaci jsem a můžu být, trpět zbytečný a vnucující skript namísto socialu. Baví mě to? Ne. Jsem jediný? Rozhodně ne.

jan38

VIP

47
5.12.2023 23:49

Tenhle týden, moje psotava tedy dosáhla z H0 na H1, ale mám odpolední směnu co to tedy znamená.

Že si bohužel mužu erpit karanténu a že na skladě není žádny lék.

Doma jsem jen do 13 té hodiny pak až ve 23 hodiny.

Je nemožné zastihnout ZZS kdo by mi lék dala.

A jelikož ani A-T tyto reporty zamítá. Hra se pro mne stáva nehratelnou, Několik nemocí ale ZZS nemýže být na serveru 24/7 kort to když to muže dělat jen 1/100 hráču v ZZS.

Pokud nejdou už ani reporty na to, tak mi řekněte jak muže človek léčit postavu když je na serveru jen tehdy když ZZS není na serveru v době 23:00 - 4:00 ráno.

@Rataj

Ping za to že mě ten skript přestáva bavit.

Je sice pěkne udělej si postavu a bež do ZZSky, ale léčit svě postavy nejde. leda že byl A2A udělal že si z postavy ZZS vezmu lek a hodim si ji na druhou psotavu. To je tak jediné řešení co existuje.

 


Powered by LeoSight IFS
LT~131