Přečti si prosím víc, než první větu mého posledního příspěvku. Ideálně i ten nalinkovaný topic. Už tam vyvracím to, co tu opakuješ.
Nepřešlo se z PNG na JPG, protože to tak bylo vždycky. Doslova mám na disku soubory polepů z roku 2015 a světe div se, už tenkrát to bylo všechno JPG, protože jsem to nahrával jen manuálně já a upravoval jsem lidem to co podmínky nesplňovalo, pak se předělal skript a mohl to nahrávat každý administrátor, takže existovaly 4K PNG polepy (za porušení podmínek), ale podmínky pro nahrání byly pořád stejné, měly být pouze JPG, proto se to pak limitovalo skriptem.
Jackalův experiment je aspoň předmětný a ukazuje silnou kompresi, paradoxně pak raději volí converter který mimochodem má taky kompresi (ještě k tomu docela hloupou), a na který jste všichni s nadšením nadávali, když jsem ho udělal.
Vlastní uploader polepů by mě stál peníze (rostoucí velikost disku by po čase znamenala větší a větší náklady, už teď je problém s uploadováním na fórum a Iris) + by stejně měl kompresi, protože bez ní byste měli nehorázný FPS dropy a častý crashe. Polepy jsou mnohem větší problém z hlediska optimalizace, než si mnozí hodlají připustit. Zkrátka vlastní uploader a vyšší kvalita přichází v úvahu jedině, kdyby se za polep platilo měsíčně a starý by se mazaly, jenže to nikdo nechceme. Navíc by i pak existovaly skoro stejné limity (mohlo by se povolit PNG, ale větší rozlišení rozhodně ne, jeden jediný polep většího rozlišení dokáže při načítání hru freeznout). Kdyby polepů na serveru bylo 20 dohromady, tak by se dalo přejít na starý systém načítání, který by vyřešil mnoho problémů a zachoval vysokou kvalitu, ale pak zase přichází problémy s RAM a crashe hry, takže by se muselo zároveň vyřešit využití RAM snížením obsahu serveru a to taky není sranda.
Přečti si prosím víc, než první větu mého posledního příspěvku. Ideálně i ten nalinkovaný topic. Už tam vyvracím to, co tu opakuješ.
Nepřešlo se z PNG na JPG, protože to tak bylo vždycky. Doslova mám na disku soubory polepů z roku 2015 a světe div se, už tenkrát to bylo všechno JPG, protože jsem to nahrával jen manuálně já a upravoval jsem lidem to co podmínky nesplňovalo, pak se předělal skript a mohl to nahrávat každý administrátor, takže existovaly 4K PNG polepy (za porušení podmínek), ale podmínky pro nahrání byly pořád stejné, měly být pouze JPG, proto se to pak limitovalo skriptem.
Jackalův experiment je aspoň předmětný a ukazuje silnou kompresi, paradoxně pak raději volí converter který mimochodem má taky kompresi (ještě k tomu docela hloupou), a na který jste všichni s nadšením nadávali, když jsem ho udělal.
Vlastní uploader polepů by mě stál peníze (rostoucí velikost disku by po čase znamenala větší a větší náklady, už teď je problém s uploadováním na fórum a Iris) + by stejně měl kompresi, protože bez ní byste měli nehorázný FPS dropy a častý crashe. Polepy jsou mnohem větší problém z hlediska optimalizace, než si mnozí hodlají připustit. Zkrátka vlastní uploader a vyšší kvalita přichází v úvahu jedině, kdyby se za polep platilo měsíčně a starý by se mazaly, jenže to nikdo nechceme. Navíc by i pak existovaly skoro stejné limity (mohlo by se povolit PNG, ale větší rozlišení rozhodně ne, jeden jediný polep většího rozlišení dokáže při načítání hru freeznout). Kdyby polepů na serveru bylo 20 dohromady, tak by se dalo přejít na starý systém načítání, který by vyřešil mnoho problémů a zachoval vysokou kvalitu, ale pak zase přichází problémy s RAM a crashe hry, takže by se muselo zároveň vyřešit využití RAM snížením obsahu serveru a to taky není sranda.