Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Představení


28.2.2024 02:06

Přeji všem příjemný večer. Dostal jsem denní úkol za celkem OP odměnu, že se mám představit, tak si myslím, že tak i udělám.

Základní informace

Mé jméno je Richard a je mi relativně čerstvých 20 let. Pocházím z města Frýdek-Místek, ale většinu svého života, už od dětství, žiju i s rodinou v Ostravě. Jsem Čech s částečně polskými a částečně německými kořeny (ani polsky, ani německy ale neumím xd). Momentálně studuji na vysoké škole historii a rusistiku se zaměřením na vzdělávání. Povahou jsem, jako pravděpodobně většina lidí, centrovert - člověk mající introvertní i extrovertní rysy zároveň - jindy plný života a jindy podrážděný ze všech. Co se mé jazykové výbavy týče, umím česky, rusky, anglicky a ukrajinsky - v tomto pořadí sestupně podle úrovně.

Moje historie RP

S RP jsem začínal roku 2014 na SAMP serveru LA-RP ve věku necelých 11 let jako "Ivan Bogdanov". Tenkrát se stala taková vtipná situace, kdy prakticky všechny legální frakce měly OOC věkový limit (policie 15 let, hasiči a EMS 13 let), takže jsem byl jednoduše řečeno moc mladý na to, abych hrál LEGÁLNÍ roleplay, a musel jsem začít rovnou s NELEGÁLEM, který je mnohem těžší. Velký paradox, ale holt to tak opravdu bylo. :D Naštěstí, i když jsem byl vhozen do řeky, se mě ujalo pár dobrých lidí, kteří mě ten nelegál dost naučili. Mezi ně patří třeba CapoN s jeho Volgogradským Klanem nebo Crowley (hraje i tady) s jeho Cappelliniho Camorrou.