Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Návštěva závodu Tierra Meadows


Romizz03

Hráč

8
12.3.2024 17:50

Rally Event - Tierra Meadows

Proč zrovna já píšu něco jiného, než autíčkářův deník ? 

Je to vlastně jednoduché, pořád jsem novinář, takže mě kolegové poprosili, jestli bych tam jako vášnivý autíčkář nejel, když už jim tedy natolik rozumím. Přes to, že jsem trochu nestíhal a úplně se mi tam nechtělo, jsem nakonec rád, že jsem tam jel.

 

Teď už se ale přesuneme k autům a závodu samotnému.

 

Kde a kdy se konal ?

Závod se konal 9.3.2024, což byla sobota. Konal se v Tierra Robada a závodilo se na dvě kategorie - “UNIQUE” a “NON-UNIQUE” auta. Pokud vás ale bude zajímat více, sám pořadatel - Yukimura Torio všechny informace podrobně sepsal, my se na to podíváme z pohledu návštěvníka, tak pojďme na to.

 

Příjezd na start

Nevěděl jsem o firemních autech, takže jsem chtěl přijet svým. Nebyl jsem si jistý, protože nic, co je v mé garáži se ani k rally neblíží. Sedl jsem tedy nakonec do svého Eldorada, přiznám se, že s kapkou nervozity a vydal se tam. 

Se staženými okny, jsem hned po příjezdu poznal, že už se blížím. Již z dálky byla moc příjemně cítit vůně benzínu, místy i oleje, ne všechny auta byla asi v perfektním stavu. Nicméně i to k autům patří, na startu byla velmi příjemná nálada a všude hromady lidí. Fronty u registrace a hned vedle u stánku s občerstvením, byla další fronta. Všude hromada aut, největší účast měli Eva a Imprezy, ale mezi nimi to byl i nějaký ten Focus. Obrovská kupa do šroubku upravených a přestavěných aut, ale i obyčejná auta od dealera, upravovaná kutily a mechaniky v garážích. Prostě autíčkářská komunita jak má být. 

 

Když už jsem si říkal, že zde není nikdo koho znám, zaslechl jsem povědomí hlas svého přítele.

 

Alexey Kucherov 

Iris - @fashionalex

Alex dorazil ve svém upraveném Evu. Auto bylo odlehčené od přebytečné váhy, nevzpomínám si na přesné číslo, které mi říkal, ale bylo to dost málo. Co mi přišlo na autu velmi ikonické, bylo velmi velké křídlo, které podtrhovalo jeho surový vzhled. Uvnitř to byl prostě závoďák, vše přizpůsobené pro to, aby to bylo co nejlepší pro řízení. Pneumatiky od Toyo Tires určitě udělali na trati taky své a auto se tak muselo skvěle řídit. 

Dokonalost tohoto černobílého skvostu, podtrhovali už jen ta zlatá kola, pro které i já sám mám slabost.

Bohužel, Alex nezávodil. Pouze auto půjčoval, nicméně i tak mu velmi děkuji za rozhovor.

Od Alexe jsem se dostal ke svému dalšímu známému, na kterého když si vzpomenu. Vidím to shnilé Bmw e39 v naftě, které jsem mu vyvařoval. 

 

Sung Ming Jang

Sung tam přijel v kapku odlišném autě. Byl to Focus, neboli “Fočus” jak ho nazval Alex. 

Auto které se mi tam ze všech asi líbilo nejvíc. Polep s číslem 5 který na sobě auto mělo, byl doslova ikona. Nevím o žádném jiném, který by se pro rally k tomuhle autu hodil víc. 

Opět se jednalo o auto celkově upravené, vše co byste uvnitř mohli čekat, tam bylo. Sedačky, volant, vše důležité aspoň co jsem si stačil všimnout. Pod kapotu nebyl čas se podívat, ale věřím tomu, že i tam byl Fočus zasažený Sungovo rukama. Sám Sung byl pro tým jako mechanik. 

i Sungovi děkuji za rozhovor

 

Antonio Hernandez

Ačkoli tohle Evo, nebylo tak speciální jako Alexovo, získalo si mě spíše tím, jak mi o něm vyprávěl sám Antonio. Auto vzhledově vypadalo samozřejmě moc hezky, až tedy na to že bylo po nehodě. Což se při Rally stává, co přesně se stalo netuším. 

Antonio zde byl taky jako mechanik, takže jsme si fajn pokecali o autech obecně. Pak musel ale jít opravovat, jediné co si pamatuji, že řidič říkal, bylo že ho někdo naboural a udělal kvůli němu hodiny. Zda je to pravda, nebo kdo ho naboural, už asi bude složité zjišťovat, nicméně řidič nevypadal, že by se mu něco závažného nestalo, tak aspoň že tak. 

Děkuji za pokec

 

Subaru Impreza

Jelikož je zde Focus, Evo tak nesmí chybět ani Impreza. Dovolím si vybrat zrovna tuhle, protože se mi ze všech líbila nejvíce. Klasika, tak jak má být, žádný šílený polep. Sice o autě nic moc nevím a ani si přesně nevzpomínám, kdo byl jeho majitelem, ale byla by škoda nezmínit takovou legendu. 

 

Výherci 

V “NON-UNIQUE” kategorii vyhrál Ohara Yamoshi s časem 01:43.967 v EVU. Zvítězil o celých 5 vteřin, proti jezdci na druhém místě, takže si myslím, že první místo mu patří zcela zaslouženě. 

 

V “UNIQUE” kategorii vyhrál již zmiňovaný Sung Ming Jang ve svém upraveném Focusu RS, který je výše v článku. Sung měl čas 01:41.560 což bylo velmi těsné, protože na druhém místě, byl pouze o dvě desetiny pomalejší. 

Oběma výhercům moc gratuluji a moc se těším na další závod, kterého se třeba i já sám zůčastním. 

Závěr

Celou akci z pohledu autíčkáře, si troufnu hodnotit za úspěšnou. Vše potřebné bylo na místě, jediné co bylo zmatené, pro mně, jakožto pro člověka, kterému jsou tyto místa cizí, byla příjezdová cesta. Nikde nebylo žádné označení kudy kam, možná by bylo fajn do příště udělat nějaké značky, nicméně je to detail. Možná je to i mnou, že tato místa tak dobře neznám. 

 

Ještě chci tedy poděkovat policistovi, který mi pomohl dostat se na místo. Víc takových. 

F.Šťastný


Powered by LeoSight IFS
LT~22