Dnes, dne 05.04.2024 proběhla významná událost, která ovlivnila každodenní život obyvatel, neboť se tímto přerušil hlavní tah z Blueberry do Montgomery. Od 19:00 do 21:00 hodin večer byl uzavřen most spojující obce Blueberry a Montgomery kvůli plánované opravě děr v asfaltu na mostu. Most mezi Blueberry a Montgomery je klíčovým prvkem dopravní infrastruktury pro místní komunitu, avšak nedávné zjištění poškození asfaltového povrchu vyžadovalo okamžitou pozornost. Proto bylo rozhodnuto o plánované opravě dír v asfaltu, aby se zajistilo, že most zůstane v dobrém stavu pro všechny řidiče. Ředitel společnosti TSRC, Jack Dreilor, poskytl podrobnosti o této důležité rekonstrukci.
Na otázku ohledně probíhajících prací odpověděl Dreilor: "Dnešním dnem jsme začali opravovat narušenou vozovku v místě mostu, jelikož zde vzniklo mnoho výmolů, které jsou zapříčiněny nepřizpůsobilou jízdou řidičů ať už jízda vysokou rychlostí či nadměrné vození nákladů. Tyto díry jsou nebezpečné a proto jsme začali s rychlou opravou. Celou vozovku předělávat zatím nebudeme, jen díry zaděláme novou asfaltovou směsí."
Na dotaz ohledně vzniku děr na vozovce, ředitel společnosti TSRC, Jack Dreilor, sdělil: "Děr na vozovce si všímáme průběžně, začínají se objevovat jako drobné nerovnosti a následně se rozšiřují. Tohoto jsme si všimli v nedávné době. Bylo nalezeno několik zrezlých šroubů, proběhne celková vizuální prohlídka mostu a následně posouzení celkového stavu mostu, nejspíše proběhne výměna šroubů hlavní konstrukci."
Nebylo by vhodné ten most vyměnit celý?
Na tuto závažnou otázku odpověděl: "To dokážeme posoudit po celé prohlídce mostu. Zatím máme k dispozici pouze omezené informace."
Tímto vyjádřením se ředitel otevřeně zabývá možností zásadní rekonstrukce mostu, ale zdůrazňuje potřebu podrobné analýzy, než bude učiněno rozhodnutí.
Plánujete i nějaké další rekonstrukce?
"Určitě," odpověděl Dreilor, "jsme jediní, kdo se aktivně stará o státní infrastrukturu. V plánu máme další opravy, zejména opravu vozovek, které začínají být ve špatném stavu. Avšak státní rozpočet je omezený faktor, který musíme brát v úvahu."
Co máte tedy v plánu?
"Uvidíme," řekl Dreilor. "V plánu máme určitě opravu vozovek, ale přesný rozsah dalších akcí závisí na dostupných finančních prostředcích a prioritách."
Dostáváte nějaké dotace na tyto opravy silnic, nebo se to vše hradí z vašich státem financovaných výplat?
"Finance na tyto opravy získáváme z odtahů vozidel, na které máme nyní koncesi," vysvětlil Dreilor. Tímto způsobem společnost TSRC využívá stávajících zdrojů k financování důležitých infrastrukturních projektů.
Pro místní obyvatele a řidiče toto uzavření mostu představovalo jisté nepohodlí, ale vědomí, že se jedná o krok k lepšímu a bezpečnějšímu povrchu mostu, pomohlo minimalizovat obtíže. Díky spolupráci a úsilí všech zúčastněných se podařilo plánovanou opravu dokončit včas a most byl opět otevřen pro veřejnost.
- Yukimura Torio
Dnes, dne 05.04.2024 proběhla významná událost, která ovlivnila každodenní život obyvatel, neboť se tímto přerušil hlavní tah z Blueberry do Montgomery. Od 19:00 do 21:00 hodin večer byl uzavřen most spojující obce Blueberry a Montgomery kvůli plánované opravě děr v asfaltu na mostu. Most mezi Blueberry a Montgomery je klíčovým prvkem dopravní infrastruktury pro místní komunitu, avšak nedávné zjištění poškození asfaltového povrchu vyžadovalo okamžitou pozornost. Proto bylo rozhodnuto o plánované opravě dír v asfaltu, aby se zajistilo, že most zůstane v dobrém stavu pro všechny řidiče. Ředitel společnosti TSRC, Jack Dreilor, poskytl podrobnosti o této důležité rekonstrukci.
Na otázku ohledně probíhajících prací odpověděl Dreilor: "Dnešním dnem jsme začali opravovat narušenou vozovku v místě mostu, jelikož zde vzniklo mnoho výmolů, které jsou zapříčiněny nepřizpůsobilou jízdou řidičů ať už jízda vysokou rychlostí či nadměrné vození nákladů. Tyto díry jsou nebezpečné a proto jsme začali s rychlou opravou. Celou vozovku předělávat zatím nebudeme, jen díry zaděláme novou asfaltovou směsí."
Na dotaz ohledně vzniku děr na vozovce, ředitel společnosti TSRC, Jack Dreilor, sdělil: "Děr na vozovce si všímáme průběžně, začínají se objevovat jako drobné nerovnosti a následně se rozšiřují. Tohoto jsme si všimli v nedávné době. Bylo nalezeno několik zrezlých šroubů, proběhne celková vizuální prohlídka mostu a následně posouzení celkového stavu mostu, nejspíše proběhne výměna šroubů hlavní konstrukci."
Nebylo by vhodné ten most vyměnit celý?
Na tuto závažnou otázku odpověděl: "To dokážeme posoudit po celé prohlídce mostu. Zatím máme k dispozici pouze omezené informace."
Tímto vyjádřením se ředitel otevřeně zabývá možností zásadní rekonstrukce mostu, ale zdůrazňuje potřebu podrobné analýzy, než bude učiněno rozhodnutí.
Plánujete i nějaké další rekonstrukce?
"Určitě," odpověděl Dreilor, "jsme jediní, kdo se aktivně stará o státní infrastrukturu. V plánu máme další opravy, zejména opravu vozovek, které začínají být ve špatném stavu. Avšak státní rozpočet je omezený faktor, který musíme brát v úvahu."
Co máte tedy v plánu?
"Uvidíme," řekl Dreilor. "V plánu máme určitě opravu vozovek, ale přesný rozsah dalších akcí závisí na dostupných finančních prostředcích a prioritách."
Dostáváte nějaké dotace na tyto opravy silnic, nebo se to vše hradí z vašich státem financovaných výplat?
"Finance na tyto opravy získáváme z odtahů vozidel, na které máme nyní koncesi," vysvětlil Dreilor. Tímto způsobem společnost TSRC využívá stávajících zdrojů k financování důležitých infrastrukturních projektů.
Pro místní obyvatele a řidiče toto uzavření mostu představovalo jisté nepohodlí, ale vědomí, že se jedná o krok k lepšímu a bezpečnějšímu povrchu mostu, pomohlo minimalizovat obtíže. Díky spolupráci a úsilí všech zúčastněných se podařilo plánovanou opravu dokončit včas a most byl opět otevřen pro veřejnost.
- Yukimura Torio