Pro vysvětlení - nahlášení padlo mnou s tím, že jsem se kvůli nahlášení vzdal šance tě dohnat (u letiště). Ostatně záznam jsem si dělal hned po tomhle představení, odtud také pramení i chvilková ručka (zkratka WIN + G, jen klávesnice mi nevzala ten WIN).
"náraz byl pokaždé v 30km/h rychlosti (samozřejmě beru v potaz to že mám 6-ti bodové pásy a zpevnění karoserie)"
Jestli je tohle 30 kmph, tak já jsem britská král... jo, vlastně, tohle už nemůžu používat. Pro zvědavé, co se vlastně událo, tak tady je video.
Ne, opravdu. Ze záznamu, ani ze samotného pursuitu mi nepřišlo/nepřijde, že by to bylo v pouhé třicítce. Ostatně k bočnímu kontaktu mezi Explorerem a Avantem došlo v cirka 110 kmph, viz video. Budu optimista s tím, že jsi to dobrzdil k šedesátce a i to bude hodně mírný odhad. A teď mi připomeň, jak dopadne předek auta po čelní srážce do kamenné zdi. Pojede v klidu dál? Spíš ne.
"poté když jsem ujel tak jsem si nasadil status"
Proč sis ho nenasadil tehdy? A jó, vlastně, to bys jinak neujel. Oprav mě, jestli se pletu.
"Policistka které mě naháněla taky neměla úplně úžasný status asi jí naštvalo že jsem jí ujel tak si šla stěžovat no ale to už je u PSA normální."
Nevím, za co bych si tady měl dávat na postavě status. Pokud se najde někdo, kdo by o něčem tady věděl, opravte mě.
"samozřejmě beru v potaz to že mám 6-ti bodové pásy a zpevnění karoserie"
Mimochodem - zaRPené všechno včetně zádržného systému a deaktivace airbagu? Protože řeknu ti to takhle - silně pochybuju, že by takhle někdo bastlil solidní auto jako je právě A4/S4. Mimochodem zpevněná karosérie automaticky znamená to, že vozidlo má vlivem toho i horší deformační zóny, tudiž by na tvou postavu působilo větší přetížení a síly vlivem nárazu jako takového. Ale to už uvedl Jablkoo(oooooo?).
Pro vysvětlení - nahlášení padlo mnou s tím, že jsem se kvůli nahlášení vzdal šance tě dohnat (u letiště). Ostatně záznam jsem si dělal hned po tomhle představení, odtud také pramení i chvilková ručka (zkratka WIN + G, jen klávesnice mi nevzala ten WIN).
"náraz byl pokaždé v 30km/h rychlosti (samozřejmě beru v potaz to že mám 6-ti bodové pásy a zpevnění karoserie)"
Jestli je tohle 30 kmph, tak já jsem britská král... jo, vlastně, tohle už nemůžu používat. Pro zvědavé, co se vlastně událo, tak tady je video.
Ne, opravdu. Ze záznamu, ani ze samotného pursuitu mi nepřišlo/nepřijde, že by to bylo v pouhé třicítce. Ostatně k bočnímu kontaktu mezi Explorerem a Avantem došlo v cirka 110 kmph, viz video. Budu optimista s tím, že jsi to dobrzdil k šedesátce a i to bude hodně mírný odhad. A teď mi připomeň, jak dopadne předek auta po čelní srážce do kamenné zdi. Pojede v klidu dál? Spíš ne.
"poté když jsem ujel tak jsem si nasadil status"
Proč sis ho nenasadil tehdy? A jó, vlastně, to bys jinak neujel. Oprav mě, jestli se pletu.
"Policistka které mě naháněla taky neměla úplně úžasný status asi jí naštvalo že jsem jí ujel tak si šla stěžovat no ale to už je u PSA normální."
Nevím, za co bych si tady měl dávat na postavě status. Pokud se najde někdo, kdo by o něčem tady věděl, opravte mě.
"samozřejmě beru v potaz to že mám 6-ti bodové pásy a zpevnění karoserie"
Mimochodem - zaRPené všechno včetně zádržného systému a deaktivace airbagu? Protože řeknu ti to takhle - silně pochybuju, že by takhle někdo bastlil solidní auto jako je právě A4/S4. Mimochodem zpevněná karosérie automaticky znamená to, že vozidlo má vlivem toho i horší deformační zóny, tudiž by na tvou postavu působilo větší přetížení a síly vlivem nárazu jako takového. Ale to už uvedl Jablkoo(oooooo?).