Ahoj,
rád bych představil komunitě návrh, jenž mě napadl zcela spontánně při rozhovoru s Jasonem, který jej označil za skvělý a též si myslím, že by kvalitu RP pro PSA zlepšil. Přinejmenším pro divizi KS. Jedná se o kriminalistickou balistiku.
„Co to je?", ptáte se. Jedná se o nauku o palných zbraních, jejich účincích a o identifikaci zbraní podle vystřelené nábojnice i projektilu.. ABych nezdržoval dlouhosáhlým vysvětlováním, přejdu rovnou k návrhu.
Skriptový zápis sériového čísla k poškozené osobě
Vesměs pojednávám o tom, aby se sériové číslo zbraně (Např.: mp9V0uc80p9MN8bBm81wOvQY0V ~ Heckler & Koch HK416 D) zapisovalo i k osobám, které byly danou zbraní zasažené, jelikož se evidují už i zranění, která hráč utrží a to klidně i do separátního příkazu je-li třeba. Pokud není možnost zobrazit si zranění jiných osob, tak to umožnit. Pomohlo by to nám v evidenci zbraní použitých k dokazování trestných činů s nimi spojených a prakticky by to eliminovalo v tomto ohledu i možnost lhaní v /do kriminálce od ilegálů.
Zápis sériového čísla při respawnu
Počítám s tím, že MTA obecně při zabití charakteru maže zbraně, nicméně předpokládám že existují nějaké záznamy o používané zbrani. Zatím jenom RPíme pasivně zabavení zbraní při převozu od ZZS, ale pro PSA by se hodily informace o zbrani. Typ, sériové číslo, jméno osoby / číslo masky případně. Proč když identifikaci má udělat IC PSA a osoba nemusí mít doklady, ptáte se? To kvůli případům, kdyby bylo více osob se stejnou zbraní převezeno, tak aby bylo jasné komu z nich daná zbraň byla zabavena, identifikace by probíhala dále IC a tato informace by pro identifikaci konkrétní osoby nebyla platná, bylo by to spíše OOC informace v "(( ))" jelikož pasivně by nám jistě ZZS prozradilo a udělalo by si záznam nějaký komu z nich jakou vzali.
<< Doplňující vysvětlení >>
Věřím, že by to zlepšilo kvalitu Roleplaye pro PSA a obzvláště pro divizi kriminální služby, která vyšetřuje právě třeba vraždy. PSA by si dělalo zmíněné dokumentace samo a na základě toho, pokud by se našla zbraň, tak by se dalo zpětně dohledat její použití právě třeba k vraždě. To sériové číslo by v IC světě nebylo sériovým číslem, ale v praxi by bylo stopou konkrétní zbraně, jelikož i v realitě se před likvidací ilegální zbraně daná zbraň posílá na balistiku, kde se z ní zkušebně střílí a pak se evidují do databáze fotografie a informace kvůli možným budoucím shodám drážkování na projektilu apod., a tedy by to sériové číslo fungovalo jako ten záznam v databázi, který si dělá policie po zabavení dané zbraně.
Z mé strany to je zatím vše, je možné že to i nějak doplním v komentářové sekci pokud jsem něco vynechal. Děkuji těm, kteří si to případně celé přečtou.
Ahoj,
rád bych představil komunitě návrh, jenž mě napadl zcela spontánně při rozhovoru s Jasonem, který jej označil za skvělý a též si myslím, že by kvalitu RP pro PSA zlepšil. Přinejmenším pro divizi KS. Jedná se o kriminalistickou balistiku.
„Co to je?", ptáte se. Jedná se o nauku o palných zbraních, jejich účincích a o identifikaci zbraní podle vystřelené nábojnice i projektilu.. ABych nezdržoval dlouhosáhlým vysvětlováním, přejdu rovnou k návrhu.
Skriptový zápis sériového čísla k poškozené osobě
Vesměs pojednávám o tom, aby se sériové číslo zbraně (Např.: mp9V0uc80p9MN8bBm81wOvQY0V ~ Heckler & Koch HK416 D) zapisovalo i k osobám, které byly danou zbraní zasažené, jelikož se evidují už i zranění, která hráč utrží a to klidně i do separátního příkazu je-li třeba. Pokud není možnost zobrazit si zranění jiných osob, tak to umožnit. Pomohlo by to nám v evidenci zbraní použitých k dokazování trestných činů s nimi spojených a prakticky by to eliminovalo v tomto ohledu i možnost lhaní v /do kriminálce od ilegálů.
Zápis sériového čísla při respawnu
Počítám s tím, že MTA obecně při zabití charakteru maže zbraně, nicméně předpokládám že existují nějaké záznamy o používané zbrani. Zatím jenom RPíme pasivně zabavení zbraní při převozu od ZZS, ale pro PSA by se hodily informace o zbrani. Typ, sériové číslo, jméno osoby / číslo masky případně. Proč když identifikaci má udělat IC PSA a osoba nemusí mít doklady, ptáte se? To kvůli případům, kdyby bylo více osob se stejnou zbraní převezeno, tak aby bylo jasné komu z nich daná zbraň byla zabavena, identifikace by probíhala dále IC a tato informace by pro identifikaci konkrétní osoby nebyla platná, bylo by to spíše OOC informace v "(( ))" jelikož pasivně by nám jistě ZZS prozradilo a udělalo by si záznam nějaký komu z nich jakou vzali.
<< Doplňující vysvětlení >>
Věřím, že by to zlepšilo kvalitu Roleplaye pro PSA a obzvláště pro divizi kriminální služby, která vyšetřuje právě třeba vraždy. PSA by si dělalo zmíněné dokumentace samo a na základě toho, pokud by se našla zbraň, tak by se dalo zpětně dohledat její použití právě třeba k vraždě. To sériové číslo by v IC světě nebylo sériovým číslem, ale v praxi by bylo stopou konkrétní zbraně, jelikož i v realitě se před likvidací ilegální zbraně daná zbraň posílá na balistiku, kde se z ní zkušebně střílí a pak se evidují do databáze fotografie a informace kvůli možným budoucím shodám drážkování na projektilu apod., a tedy by to sériové číslo fungovalo jako ten záznam v databázi, který si dělá policie po zabavení dané zbraně.
Z mé strany to je zatím vše, je možné že to i nějak doplním v komentářové sekci pokud jsem něco vynechal. Děkuji těm, kteří si to případně celé přečtou.