[dnes v 20:17] Hwery napsal odpověď v tématu Mayans Los Santos
[dnes v 03:30] Dzardys napsal odpověď v tématu Stížnost na postup příslušníka PSA
Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

Zdravím všechny!. Dlouho tu nebyl nějaký nový rozhovor tak jsem si řekl proč to opět neoživit. Tenhle kontent bavil opravdu hodně lidí a já jsem za to strašně rád. Dnes jsem si pozval Holuba, který má opravdu velké zkušenosti a má toho hodně co nabídnout, odhaduji že se nejspíš hodně rozepíše takže o zábavu máte postarané :D. Budu rád když mi napíšete na můj discord co zlepšit nebo přidat a koho třeba na další rozhovor oslovit. Dejte si něco dobrého k jídlu či pití a užijte si rozhovor.
| Rozhovor s Holubem |
1. Jak by jsi popsal své začátky na skimu?
Ty byly docela bizární. Původně jsem totiž na CZ/SK MTA scéně začínal na jiném serveru. Někdy během trojkového Skima (a výpadku serveru, na kterém jsem prvoplánově hrál) jsem totiž zavítal jak na server, tak i TSko. Byl jsem zde pár dní, užil si RP a pak zase zmizel. O nějakou dobu později a po eskalaci OOC konfliktu mezi mnou a jistými členy jisté komunity jsem zde s několika lidma zakotvil asi definitivně. To bylo před čtyřkovým Skimem, na kterém jsem si tedy poprvé užil RP delší než pár dní. Guvernér s propojením na jistou ilegální skupinu. A ano, odtud pramení i daná známka s drogovou dodávkou. Z té chvilky na trojkovém Skimu si toho moc krom prohlídky serveru a práce ve státní správě nepamatuju. Se čtyřkovým jsem do toho začlenil svou klasiku v podobě novinářského RP a... taky implementaci neutrální postavy. Vlastně se dá teda ve výsledku říct, že jsem přišel na TSko, které bylo v té době polomrtvé, natrefil na Rataje, bavili jsme se o RP a x dalších věcech a tak dále a tak dále. Vlastně se dá říct, že valnou většinu času, co jsem tady (na LS) byl, tak šlo o skutečně malou komunitu. Jenže v tom bylo to skutečné kouzlo. I to RP v menším počtu lidí mělo něco do sebe. Doba pokročila, no.

2. Povíš nám jak vznikla tvá přezdívka?
Pokud beru v potaz tu stávající, tak jednoduše. Chtěl jsem po smazání předchozího účtu (TheToast) začít znovu. A tohle byla jaksi první kloudná věc, co mě napadla. Nic víc, nic míň. To je taková ta TL:DR varianta. Ta skutečně dlouhá je ta. že mám ptactvo vcelku v oblibě. A mimo dřívější vlastnictví korely a rosely (a plánování vlastnictví havrana) mám takovou svou guilty pleasure v random focení holubů na ulici. S podobným mindsetem tu bylo takhle víc lidí. Vextry do toho přidala korelu a její session s hráškem, pár dalších lidí random fotky holubů. Tyhle fotky jsou pak adresovány mě s tím, že na mě natrefili a podobně. Někdo měl dokonce svou skupinku holubů vychovaných v květináči (z čehož jsem pak převzal název pro svůj privátní Discord server). Ve výsledku se z toho stalo něco víc, než jsem sám očekával. A že to není výhradně CZ/SK záležitost je už jen taková pověstná třešnička na dortě. Mám dokonce pár fotek holubů z Kanady, pár z Rumunska, nějaké z Itálie. A tak se vlastně z guilty pleasure stala přezdívka a také pokračování v tradici, kterou jsme jak já, tak i přezdívka, nastolili.

Blueprint handlingy
6. Jak by podle tebe mělo vypadat špičkové RP?
Vykašlat se na modely, vykašlat se na grind. Vykašlat se na FOMO a celou koncepci věcí ala import. Text-based roleplay (tím pádem mi padají veškeré FiveM servery) s vlastním lore. Ironií osudu díky tomu můžu děkovat R* za převzetí FiveMka a toho, že díky tomu nesmí být užívané skutečné trademarky. Vykašlat se na závislost na skriptech a přijít s něčím, co je řízené interakcí mezi hráči a hlavně v menší herní zóně. To je také důvod, proč třeba Truckers modul vnímám jako něco, co zabilo naprosto skvostnou atmosféru na začátku Skima, kdy bylo možné hráče na mapě a v herní zóně skutečně vidět. Vemte si takový HL2RP, který na LS je. Materiální statky jsou zde minimální, víc než většina věcí je na základě interakce hráčů a... no, vlastně to splňuje vše, co jsem uvedl výše. Bohužel stejně tak vím, že tahle koncepce by nebyla uplatnitelná na MTA RP a to z jednoduchého důvodu - mentalita hráčů. Dřív jsem si říkal, že jde komunitu x věcí odnaučit a fungovat jinak.
Ostatně čtyřkové Skimo se svým koncipováním loru byla taková ukázka toho co je reálné. Původní pětkové Skimo s likvidací zbytečných frakcí a konceptem světa, který je i dnešní optikou neobvyklý (nebudu ho zde vypisovat, kdyby s tím byly nějaké plány), je toho krásným příkladem. To je dle mého kreativní vrchol Rataje a ukázka toho, že když skutečně chce, tak dokáže přijít s luxusními nápady. Tierra RP, které sice bylo po chvilce propadákem, je ukázkou toho, že na některé nápady a koncepty není tahle komunita připravená. Tohle je něco, co by mohlo umožnit GTA 6. Mohlo, ale také nemusí, zatím je brzo na to vynášet předčasné soudy.


Zdravím všechny!. Dlouho tu nebyl nějaký nový rozhovor tak jsem si řekl proč to opět neoživit. Tenhle kontent bavil opravdu hodně lidí a já jsem za to strašně rád. Dnes jsem si pozval Holuba, který má opravdu velké zkušenosti a má toho hodně co nabídnout, odhaduji že se nejspíš hodně rozepíše takže o zábavu máte postarané :D. Budu rád když mi napíšete na můj discord co zlepšit nebo přidat a koho třeba na další rozhovor oslovit. Dejte si něco dobrého k jídlu či pití a užijte si rozhovor.
| Rozhovor s Holubem |
1. Jak by jsi popsal své začátky na skimu?
Ty byly docela bizární. Původně jsem totiž na CZ/SK MTA scéně začínal na jiném serveru. Někdy během trojkového Skima (a výpadku serveru, na kterém jsem prvoplánově hrál) jsem totiž zavítal jak na server, tak i TSko. Byl jsem zde pár dní, užil si RP a pak zase zmizel. O nějakou dobu později a po eskalaci OOC konfliktu mezi mnou a jistými členy jisté komunity jsem zde s několika lidma zakotvil asi definitivně. To bylo před čtyřkovým Skimem, na kterém jsem si tedy poprvé užil RP delší než pár dní. Guvernér s propojením na jistou ilegální skupinu. A ano, odtud pramení i daná známka s drogovou dodávkou. Z té chvilky na trojkovém Skimu si toho moc krom prohlídky serveru a práce ve státní správě nepamatuju. Se čtyřkovým jsem do toho začlenil svou klasiku v podobě novinářského RP a... taky implementaci neutrální postavy. Vlastně se dá teda ve výsledku říct, že jsem přišel na TSko, které bylo v té době polomrtvé, natrefil na Rataje, bavili jsme se o RP a x dalších věcech a tak dále a tak dále. Vlastně se dá říct, že valnou většinu času, co jsem tady (na LS) byl, tak šlo o skutečně malou komunitu. Jenže v tom bylo to skutečné kouzlo. I to RP v menším počtu lidí mělo něco do sebe. Doba pokročila, no.

2. Povíš nám jak vznikla tvá přezdívka?
Pokud beru v potaz tu stávající, tak jednoduše. Chtěl jsem po smazání předchozího účtu (TheToast) začít znovu. A tohle byla jaksi první kloudná věc, co mě napadla. Nic víc, nic míň. To je taková ta TL:DR varianta. Ta skutečně dlouhá je ta. že mám ptactvo vcelku v oblibě. A mimo dřívější vlastnictví korely a rosely (a plánování vlastnictví havrana) mám takovou svou guilty pleasure v random focení holubů na ulici. S podobným mindsetem tu bylo takhle víc lidí. Vextry do toho přidala korelu a její session s hráškem, pár dalších lidí random fotky holubů. Tyhle fotky jsou pak adresovány mě s tím, že na mě natrefili a podobně. Někdo měl dokonce svou skupinku holubů vychovaných v květináči (z čehož jsem pak převzal název pro svůj privátní Discord server). Ve výsledku se z toho stalo něco víc, než jsem sám očekával. A že to není výhradně CZ/SK záležitost je už jen taková pověstná třešnička na dortě. Mám dokonce pár fotek holubů z Kanady, pár z Rumunska, nějaké z Itálie. A tak se vlastně z guilty pleasure stala přezdívka a také pokračování v tradici, kterou jsme jak já, tak i přezdívka, nastolili.

Blueprint handlingy
6. Jak by podle tebe mělo vypadat špičkové RP?
Vykašlat se na modely, vykašlat se na grind. Vykašlat se na FOMO a celou koncepci věcí ala import. Text-based roleplay (tím pádem mi padají veškeré FiveM servery) s vlastním lore. Ironií osudu díky tomu můžu děkovat R* za převzetí FiveMka a toho, že díky tomu nesmí být užívané skutečné trademarky. Vykašlat se na závislost na skriptech a přijít s něčím, co je řízené interakcí mezi hráči a hlavně v menší herní zóně. To je také důvod, proč třeba Truckers modul vnímám jako něco, co zabilo naprosto skvostnou atmosféru na začátku Skima, kdy bylo možné hráče na mapě a v herní zóně skutečně vidět. Vemte si takový HL2RP, který na LS je. Materiální statky jsou zde minimální, víc než většina věcí je na základě interakce hráčů a... no, vlastně to splňuje vše, co jsem uvedl výše. Bohužel stejně tak vím, že tahle koncepce by nebyla uplatnitelná na MTA RP a to z jednoduchého důvodu - mentalita hráčů. Dřív jsem si říkal, že jde komunitu x věcí odnaučit a fungovat jinak.
Ostatně čtyřkové Skimo se svým koncipováním loru byla taková ukázka toho co je reálné. Původní pětkové Skimo s likvidací zbytečných frakcí a konceptem světa, který je i dnešní optikou neobvyklý (nebudu ho zde vypisovat, kdyby s tím byly nějaké plány), je toho krásným příkladem. To je dle mého kreativní vrchol Rataje a ukázka toho, že když skutečně chce, tak dokáže přijít s luxusními nápady. Tierra RP, které sice bylo po chvilce propadákem, je ukázkou toho, že na některé nápady a koncepty není tahle komunita připravená. Tohle je něco, co by mohlo umožnit GTA 6. Mohlo, ale také nemusí, zatím je brzo na to vynášet předčasné soudy.


Powered by LeoSight IFS
LT~32
Pokrytí provozních nákladů
Donator měsíce: Pakandza (370Kč)
(na konci měsíce získá odznak)
od andyy
od ParolekJiri
od Paulie