Zdravím komunitu!
Prichádzam s návrhom, ktorý by mohol mať pozitívny dopad na komunitu, social RP a taktiež by prispelo k ekonomike.
Mojim návrhom je pridať stres level. Znázorňoval by sa nad Health barom oranžovou farbou. (viď obrázok)
Vľavo je vysoký stres, vpravo nízky. Úroveň stresu by mohlo ovplyvňovať minihry pri produktoch, kde by napríklad pri stláčaní šípiek išli strašne pomaly alebo naopak, nezvládateľne rýchlo. Ďalej by to mohlo ovplyvňovať streľbu, možno scriptovo pri vysokom leveli stresu upraviť presnosť streľby. Pri nízkych leveloch stresu by mohli byť minihry pri produktoch jednoduchšie na zvládnutie. Pri vysokom strese by sa do looku (keď stlačíte Q a vidíte popis osoby) zapísalo že sa osobe trasú ruky alebo automatické /do [Meno postavy] vyzerá vystresovane.
Možnosti odbúravania stresu
Káva - požitie kávy by pridalo 20% k nižšiemu stresu (smerom doprava), avšak by mala účinok iba prvá káva, aby sa predišlo spamovaniu kávy. Tento timer obmedzenia na jednu kávu by sa resetoval po 10-15 minútach reálneho času.
Behanie na páse - behanie na páse by však odbúravalo 15% stresu, no tu by obmedzenie nebolo žiadne.
Animácie ako /sit alebo /sleep - animácie /sit alebo /sleep, čo by bolo brané ako odpočinok, by kontinuálne odbúravalo stress, avšak pomaly a to napríklad 2% každé dve minúty.
Cigarety/ doutníky - Každá vyfajčená cigareta by odbúrala 30% stresu, avšak časté fajčenie (tj. 1 krabička za deň) by charakteru dalo status "fajčiar", pričom pri tomto statuse šiel stress o polovicu rýchlejšie k vysokým levelom stresu.
Pobyt v prírode - v miestach mimo mesta by bola automatické znižovanie stresu, avšak ak by sa na týchto miestach využila animácia /sit alebo /sleep, odbúravanie stresu by sa spájalo, to znamená že ak pobyt v prírode by odbúraval 5% každé dve minuty, počas animácie /sit v prírode by sa 5% a 2% sčítali a stress by sa znižoval o 7% každé dve minúty.
Drogy - Každá droga by mala iné % zmierňovania stresu, niektoré by mali instantné napríklad kokain (50%), iné by mali kontinuálne, napríklad marihuana (35% kontinuálne v priebehu 5 minút).
Čítanie kníh - Síce ich na serveri moc nieje, ale ak by hráč mal otvorenú hotovú knihu, zmierňovalo by to stres, povedzme 5%/1minúta
Alkohol - Osoby pod vplyvom alkoholu by mali kontinuálne znižovanie stresu napr. 10% každé 2 minúty v čase, keď osoba má efekt požitia alkoholu [točenie obrazovky] (čo by mohlo prispieť k využívaniu dýchových skúšok hliadkami PSA)
Zdržiavanie sa v blízkosti ohniska - ak hráč má v blízkosti ohnisko v prírode (aby sa nestalo, že niekto pri autoškole založí oheň) tak by mu kontinuálne klesal stres.
Nelegálne frakcie zdržiavajúce sa vo svojom /gang území - popis hovorí za všetko, ak vaša nelegálna frakcia má územie, kde v /gang máte isté %, kontinuálne Vám bude stres ubúdať.
Stresová záťaž
Dlhodobé zdržiavanie sa v zaľudnených miestach - napríklad Montgomery pred autoškolou, avšak by šlo o minimálne zvyšovanie napríklad v podobe 2% každé dve minúty.
Streľba - Či už ste strelcom, alebo niekto v okolí strieľa by dosť ovplyvňovalo mieru stresu a to 20% každým výstrelom, to znamená 5 striel z akejkoľvek zbrane a Váš stress level by bol na nule. (Nejedná sa o osoby, ktoré strieľajú pravidelne, napr. PSA)
Zdržiavanie sa v prítomnosti osôb so zbraňami v rukách - asi samotný názov hovorí za všetko, ak niekto vo Vašej blízkosti drží zbraň v rukách, miera Vášho stresu by rástla 20% každú minútu.
Sirény - Ak by Vaša osoba počula sirény, mohlo by to byť považované za stresovú situáciu, ktorá by dala akýsi koeficient k násobiteľu stresu.
Zdržiavanie sa v blízkosti osôb pod vplyvom alkoholu - Ak by ste boli v blízkosti (na vzdialenosť, na ktorú počuť šepot) dlhšiu dobu, mohli by ste mať zvýšený koeficient na stresovú záťaž.
Nelegálne frakcie zdržiavajúce sa v území iného gangu - Ak vaša osoba je členom nelegálnej frakcie a dlhodobo sa zdržiavate v mieste, kde vaša frakcia nemá žiaden podiel % v gang území (/gang) by váš stress bol navyšovaný istým percentom, kontinuálne.
Osoby odolné voči stresu
Medzi tieto osoby by sa mohli radiť členovia PSA, Armády, ZZS nakoľko sa pravidelne stavajú do stresových situácii. Spomenuté osoby by mohli byť imúnni kompletne alebo by mali koeficient, ktorý by zmenšoval mieru vzrastajúceho stresu.
Taktiež osoby v nelegálnych frakciách, ktoré by vo frakcii mali modul Gang by boli imúnne voči stresu, ak by v ich okolí niekto strieľal, ak by strieľali oni, alebo by sa zdržiavali v prítomnosti osôb so zbraňami v ruke.
Aký je zmysel tohto návrhu?
Zmysel je ten, že ak by bol tento návrh implementovaný, myslím si, že by došlo k častejším Social RP situáciám, nakoľko by osoby vyhľadávali benefity na znižovanie stresu (napríklad otvorené bary, posilky apod.) Bolo by možno viac turistov do prírody, kde by mohli mať social RP v podobe opekania pri ohni alebo stanovanie. (ideálne pre Biker RP)
Taktiež by boli drogy, ktoré sú momentálne takmer useless využívané častejšie nelegálnymi frakciami. Vykrádanie banky by muselo byť nelegálnymi frakciami viac premyslené, taktiež by aj PSA mohlo mať nové taktiky voči nelegálnym frakciám.
Ak by ste mali nejaké pripomienky k návrhu, čo doplniť ako odbúravanie stresu alebo naopak čo by negatívne ovplyvnilo stresovú záťaž, dajte vedieť, ak to bude fajn nápad, dopíšem to do topiku, nech je to po kope.
LegitZett 2k24
Zdravím komunitu!
Prichádzam s návrhom, ktorý by mohol mať pozitívny dopad na komunitu, social RP a taktiež by prispelo k ekonomike.
Mojim návrhom je pridať stres level. Znázorňoval by sa nad Health barom oranžovou farbou. (viď obrázok)
Vľavo je vysoký stres, vpravo nízky. Úroveň stresu by mohlo ovplyvňovať minihry pri produktoch, kde by napríklad pri stláčaní šípiek išli strašne pomaly alebo naopak, nezvládateľne rýchlo. Ďalej by to mohlo ovplyvňovať streľbu, možno scriptovo pri vysokom leveli stresu upraviť presnosť streľby. Pri nízkych leveloch stresu by mohli byť minihry pri produktoch jednoduchšie na zvládnutie. Pri vysokom strese by sa do looku (keď stlačíte Q a vidíte popis osoby) zapísalo že sa osobe trasú ruky alebo automatické /do [Meno postavy] vyzerá vystresovane.
Možnosti odbúravania stresu
Káva - požitie kávy by pridalo 20% k nižšiemu stresu (smerom doprava), avšak by mala účinok iba prvá káva, aby sa predišlo spamovaniu kávy. Tento timer obmedzenia na jednu kávu by sa resetoval po 10-15 minútach reálneho času.
Behanie na páse - behanie na páse by však odbúravalo 15% stresu, no tu by obmedzenie nebolo žiadne.
Animácie ako /sit alebo /sleep - animácie /sit alebo /sleep, čo by bolo brané ako odpočinok, by kontinuálne odbúravalo stress, avšak pomaly a to napríklad 2% každé dve minúty.
Cigarety/ doutníky - Každá vyfajčená cigareta by odbúrala 30% stresu, avšak časté fajčenie (tj. 1 krabička za deň) by charakteru dalo status "fajčiar", pričom pri tomto statuse šiel stress o polovicu rýchlejšie k vysokým levelom stresu.
Pobyt v prírode - v miestach mimo mesta by bola automatické znižovanie stresu, avšak ak by sa na týchto miestach využila animácia /sit alebo /sleep, odbúravanie stresu by sa spájalo, to znamená že ak pobyt v prírode by odbúraval 5% každé dve minuty, počas animácie /sit v prírode by sa 5% a 2% sčítali a stress by sa znižoval o 7% každé dve minúty.
Drogy - Každá droga by mala iné % zmierňovania stresu, niektoré by mali instantné napríklad kokain (50%), iné by mali kontinuálne, napríklad marihuana (35% kontinuálne v priebehu 5 minút).
Čítanie kníh - Síce ich na serveri moc nieje, ale ak by hráč mal otvorenú hotovú knihu, zmierňovalo by to stres, povedzme 5%/1minúta
Alkohol - Osoby pod vplyvom alkoholu by mali kontinuálne znižovanie stresu napr. 10% každé 2 minúty v čase, keď osoba má efekt požitia alkoholu [točenie obrazovky] (čo by mohlo prispieť k využívaniu dýchových skúšok hliadkami PSA)
Zdržiavanie sa v blízkosti ohniska - ak hráč má v blízkosti ohnisko v prírode (aby sa nestalo, že niekto pri autoškole založí oheň) tak by mu kontinuálne klesal stres.
Nelegálne frakcie zdržiavajúce sa vo svojom /gang území - popis hovorí za všetko, ak vaša nelegálna frakcia má územie, kde v /gang máte isté %, kontinuálne Vám bude stres ubúdať.
Stresová záťaž
Dlhodobé zdržiavanie sa v zaľudnených miestach - napríklad Montgomery pred autoškolou, avšak by šlo o minimálne zvyšovanie napríklad v podobe 2% každé dve minúty.
Streľba - Či už ste strelcom, alebo niekto v okolí strieľa by dosť ovplyvňovalo mieru stresu a to 20% každým výstrelom, to znamená 5 striel z akejkoľvek zbrane a Váš stress level by bol na nule. (Nejedná sa o osoby, ktoré strieľajú pravidelne, napr. PSA)
Zdržiavanie sa v prítomnosti osôb so zbraňami v rukách - asi samotný názov hovorí za všetko, ak niekto vo Vašej blízkosti drží zbraň v rukách, miera Vášho stresu by rástla 20% každú minútu.
Sirény - Ak by Vaša osoba počula sirény, mohlo by to byť považované za stresovú situáciu, ktorá by dala akýsi koeficient k násobiteľu stresu.
Zdržiavanie sa v blízkosti osôb pod vplyvom alkoholu - Ak by ste boli v blízkosti (na vzdialenosť, na ktorú počuť šepot) dlhšiu dobu, mohli by ste mať zvýšený koeficient na stresovú záťaž.
Nelegálne frakcie zdržiavajúce sa v území iného gangu - Ak vaša osoba je členom nelegálnej frakcie a dlhodobo sa zdržiavate v mieste, kde vaša frakcia nemá žiaden podiel % v gang území (/gang) by váš stress bol navyšovaný istým percentom, kontinuálne.
Osoby odolné voči stresu
Medzi tieto osoby by sa mohli radiť členovia PSA, Armády, ZZS nakoľko sa pravidelne stavajú do stresových situácii. Spomenuté osoby by mohli byť imúnni kompletne alebo by mali koeficient, ktorý by zmenšoval mieru vzrastajúceho stresu.
Taktiež osoby v nelegálnych frakciách, ktoré by vo frakcii mali modul Gang by boli imúnne voči stresu, ak by v ich okolí niekto strieľal, ak by strieľali oni, alebo by sa zdržiavali v prítomnosti osôb so zbraňami v ruke.
Aký je zmysel tohto návrhu?
Zmysel je ten, že ak by bol tento návrh implementovaný, myslím si, že by došlo k častejším Social RP situáciám, nakoľko by osoby vyhľadávali benefity na znižovanie stresu (napríklad otvorené bary, posilky apod.) Bolo by možno viac turistov do prírody, kde by mohli mať social RP v podobe opekania pri ohni alebo stanovanie. (ideálne pre Biker RP)
Taktiež by boli drogy, ktoré sú momentálne takmer useless využívané častejšie nelegálnymi frakciami. Vykrádanie banky by muselo byť nelegálnymi frakciami viac premyslené, taktiež by aj PSA mohlo mať nové taktiky voči nelegálnym frakciám.
Ak by ste mali nejaké pripomienky k návrhu, čo doplniť ako odbúravanie stresu alebo naopak čo by negatívne ovplyvnilo stresovú záťaž, dajte vedieť, ak to bude fajn nápad, dopíšem to do topiku, nech je to po kope.
LegitZett 2k24