Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

(NÁVRH) Systém lana.


eMkoo

Hráč

12
8.4.2025 15:30

Udělat systém /glue pokud by měl hráč item lana a třeba udělat že přijdeš k jednomu autu klikneš a tam bude třeba možnost přidělat a takhle se ti hodí nějaká animace že to tam přiděláváš a takhle i na druhé auto a i na odstranění lana.

Holub

Hráč

66
8.4.2025 15:49, naposledy upraveno 8.4.2025 16:02 uživatelem Holub

Několik důvodů, proč je tohle zbytečné dělat.

  1. Na pozice něčeho takového potřebuješ dummies. Čistě teoreticky by to mohlo být dummy předního nárazníku, ale moc velkou důvěru bych v něco takového neměl. Jenže víš, kde je tohle problém? U vozidel, co nemají dummy na přední nárazník. A pár jich existuje. Její přidání není problém, ale pramení z toho další možné problémy u modelu. Vytvářet nějakou novou dummy, kterou by to bralo, je pak problém z toho důvodu, že by se musel řešit replace všech vozidel.
  2. Animace na něco takového existuje, můžeš ji uplatnit u samotného RP. Dáš si /animselect a dáš si v sekci COP_AMBIENT animaci Copbrowse, klidně i variantu v loopu, jen odškrtni opakovat.
  3. Zbytečně vynaložené resources MTA. Proč je plýtvat na něco jako je jen lépe vypadající /glue?

Powered by LeoSight IFS
LT~22

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo

ŘÍJEN 2025
10037 Kč / 10600 Kč

Pokrytí provozních nákladů

Donator měsíce: Riqaa (1149Kč)
(na konci měsíce získá odznak)

Kdo je online?
Matbrok

500Kč dnes v 05:21

DarkEvilBetty

400Kč včera v 17:29

jan38

500Kč včera v 17:29

Nejnovější uživatelé
Davidhauk18

Registrován 7.10.2025

unkwndrk

Registrován 5.10.2025

Innusha

Registrován 5.10.2025