Tohle je něco, s čím se potýkám delší dobu a je důvod, proč některé, méně důležité frakce, za svou hlavní postavu opouštím.

Mám postavu v až moc frakcích (je jich dvanáct, nebudu je uvádět z důvodu možného MG). Nebo ne? No, prostě a jasně je zde problém v tom, že za stávajících okolností nevidím všechny frakce v seznamu. Stojí za tím délka názvů některých frakcí (ostatně nechci vidět jak to vypadá pro lidi, co jsou ve frakci ID 249 neboli Umi no man'naka ni aru shima (海の真ん中にある島) ) a fakt, že je zde prostě několik frakcí, které jsou buďto nutnost, nebo mají svou důležitost v rámci historie dané postavy.
Pokud se někteří ptají jak je to možné...
Spoiler
Jedna frakce je práce.
Jedna frakce má na sebe vázanou gate, přes kterou se dostávám k jedné nemovitosti. Jinými slovy nemá cenu řešit úpravu gate pro vícero lidí jen kvůli mně.
Jedna frakce je kvůli pracovnímu poměru a návaznosti na skript, který umožňuje přidávat textury do Groky. Jde to sice i bez něj, ale pak to působí jako IC nesmysl, že jo..
Jedna je kvůli materiálům k tvorbě článků (okay, tu bych actually mohl leavnout).
Jedna je kvůli přístupu k vozidlům v garáži, ke které mám přístup. Jinými slovy automobilový tetris.
Jedna je kvůli přístupu k vozidlu, které je momentálně zatíženo věcným břemenem. Prostě IC důvod. A ano, její název je vcelku dlouhý.
Jedna je kvůli outsourcing řešení dědického řízení na mou postavu.
Jedna je kvůli koncesím.
Jedna je kvůli možnosti výdělku v případě těžkých finančních potíží. A ano, něco takového u mě skutečně existuje.
Jedna je frakce, na kterou mám napsané nemovitosti a vozový park. To úplně leavovat asi nechci, no.
A jedna, poslední, je zase na garáže, které by, nebýt limitu interiérů na frakce, byly psané na předchozí frakci.
Zjistil jsem, že jeden aktivní hráč je momentálně ve třinácti frakcích. A ano, mezi nimi je i ta dlouhá sranda uvedená výše. Doufám, že poskytne screen toho, jak vypadá jeho F3 a kolik frakcí tam vlastně vidí.
Proč je to problém?
Jednoduše proto, že v některých případech je prostě potřeba si otevřít lištu s danou frakcí. Kdy třeba? Když hledám nějaké vozidlo, které je psané na danou frakci.
Dejme tomu, že chcete třeba vypsat protokol na frakci, která má koncesi a která je jaksi mimo viditelné frakce. No, nemáte jak, pokud nechcete opustit několik frakcí, které jsou zas důležité z jiných důvodů. Prostě je to celé tak nějak na hlavu, stejně jako nedostatek klíčenek (a že o tom víme někteří své, když kvůli tomuhle máme rozházené klíče po asi pěti různých trezorech).
Co se nabízí za řešení?
Teoreticky vzato naprosto jednoduché. Tlačítko pod seznamem frakcí (zde v podobě tlačítka s ikonkou oka), které by přepínalo mezi zobrazením celého názvu a zkratky (neboli toho, co vidíte při psaní do frakčního, případně v seznamu frakcí).
Co když frakce nemá zkratku (prostě má N/A)? Stále má k sobě přiřazené ID, tudiž ani tohle není žádný problém.

Jen si srovnejte oba dva screenshoty. Na obou vidíte deset celých frakcí (část jedenácté na prvním). Zatímco na prvním to zabírá celou obrazovku, na tom druhé pouze polovinu, ani to ne. A ano, vím o tom, že frakce jsou řazeny dle ID. Jen jsem tam prostě dal nějaké random fillery tak, aby to trošku sedělo a aby to aspoň trochu vypadalo.
Nebo se nabízí možnost scrollovat. Buďto lišta, nebo tlačítka, co tohle umožní. Opět rychlý mockup udělaný za minutu a půl.

Tohle je něco, s čím se potýkám delší dobu a je důvod, proč některé, méně důležité frakce, za svou hlavní postavu opouštím.

Mám postavu v až moc frakcích (je jich dvanáct, nebudu je uvádět z důvodu možného MG). Nebo ne? No, prostě a jasně je zde problém v tom, že za stávajících okolností nevidím všechny frakce v seznamu. Stojí za tím délka názvů některých frakcí (ostatně nechci vidět jak to vypadá pro lidi, co jsou ve frakci ID 249 neboli Umi no man'naka ni aru shima (海の真ん中にある島) ) a fakt, že je zde prostě několik frakcí, které jsou buďto nutnost, nebo mají svou důležitost v rámci historie dané postavy.
Pokud se někteří ptají jak je to možné...
Spoiler
Jedna frakce je práce.
Jedna frakce má na sebe vázanou gate, přes kterou se dostávám k jedné nemovitosti. Jinými slovy nemá cenu řešit úpravu gate pro vícero lidí jen kvůli mně.
Jedna frakce je kvůli pracovnímu poměru a návaznosti na skript, který umožňuje přidávat textury do Groky. Jde to sice i bez něj, ale pak to působí jako IC nesmysl, že jo..
Jedna je kvůli materiálům k tvorbě článků (okay, tu bych actually mohl leavnout).
Jedna je kvůli přístupu k vozidlům v garáži, ke které mám přístup. Jinými slovy automobilový tetris.
Jedna je kvůli přístupu k vozidlu, které je momentálně zatíženo věcným břemenem. Prostě IC důvod. A ano, její název je vcelku dlouhý.
Jedna je kvůli outsourcing řešení dědického řízení na mou postavu.
Jedna je kvůli koncesím.
Jedna je kvůli možnosti výdělku v případě těžkých finančních potíží. A ano, něco takového u mě skutečně existuje.
Jedna je frakce, na kterou mám napsané nemovitosti a vozový park. To úplně leavovat asi nechci, no.
A jedna, poslední, je zase na garáže, které by, nebýt limitu interiérů na frakce, byly psané na předchozí frakci.
Zjistil jsem, že jeden aktivní hráč je momentálně ve třinácti frakcích. A ano, mezi nimi je i ta dlouhá sranda uvedená výše. Doufám, že poskytne screen toho, jak vypadá jeho F3 a kolik frakcí tam vlastně vidí.
Proč je to problém?
Jednoduše proto, že v některých případech je prostě potřeba si otevřít lištu s danou frakcí. Kdy třeba? Když hledám nějaké vozidlo, které je psané na danou frakci.
Dejme tomu, že chcete třeba vypsat protokol na frakci, která má koncesi a která je jaksi mimo viditelné frakce. No, nemáte jak, pokud nechcete opustit několik frakcí, které jsou zas důležité z jiných důvodů. Prostě je to celé tak nějak na hlavu, stejně jako nedostatek klíčenek (a že o tom víme někteří své, když kvůli tomuhle máme rozházené klíče po asi pěti různých trezorech).
Co se nabízí za řešení?
Teoreticky vzato naprosto jednoduché. Tlačítko pod seznamem frakcí (zde v podobě tlačítka s ikonkou oka), které by přepínalo mezi zobrazením celého názvu a zkratky (neboli toho, co vidíte při psaní do frakčního, případně v seznamu frakcí).
Co když frakce nemá zkratku (prostě má N/A)? Stále má k sobě přiřazené ID, tudiž ani tohle není žádný problém.

Jen si srovnejte oba dva screenshoty. Na obou vidíte deset celých frakcí (část jedenácté na prvním). Zatímco na prvním to zabírá celou obrazovku, na tom druhé pouze polovinu, ani to ne. A ano, vím o tom, že frakce jsou řazeny dle ID. Jen jsem tam prostě dal nějaké random fillery tak, aby to trošku sedělo a aby to aspoň trochu vypadalo.
Nebo se nabízí možnost scrollovat. Buďto lišta, nebo tlačítka, co tohle umožní. Opět rychlý mockup udělaný za minutu a půl.
