Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Natka 2.0

Natka

Hráč

11
11.8.2025 11:36

Ahojte všetci,

po dlhšej pauze som sa zasa vrátila a verím, že niektorí si na mňa ešte pamätáte. Pre tých, ktorí ma nepoznajú – volám sa Natália, ale online vystupujem ako Natka. Mám 24 rokov, ale vďaka mojim 152 cm mi väčšina tipuje menej 😅 – občas nevýhoda, ale inokedy výhoda, pretože sa zmestím všade.

Som zo stredného Slovenska a v reálnom živote pracujem ako automechanička vo vlastnej firme. Skoro všetok čas trávim v dielni a keď prídem domov tak zas druhá šichta na počítači. Mám záľubu v autách a jeden zaujímavý kúsok aj vlastním. Vyrobených bolo len 7 400 kusov ale 80% jazdi v službách štátu. Pre niekoho obyčajna Škodovka, pre niekoho iného nenápadné auto, ktoré má ale viac kW ako ja centimetrov. Každý mesiac s ním jazdím na zrazy a 2x do roka na charitatívne jazdy.

Vodičák na skupinu B mám už pár rokov (áno, pri skúškach ma merali, či vôbec dosiahnem na pedále 😁) a raz by som si chcela spraviť aj na D a možno sa odvážim aj na A.

Mám slabosť pre tetovania a piercingy – momentálne mám v jazyku a v nose krúžok. Sedem tetovaní, z ktorých každé má svoj príbeh (lev, sloník, meno psa s odtlačom labky, lotosový kvet, srdce, raka a pikachu). A to nie sme ani zďaleka na konci 👀😂

Mojou veľkou vášňou je cestovanie. Lietam do rôznych destinácií (už som tento rok preletela cez 32 000 km, čo je takmer 37 hodín vo vzduchu) a každý mesiac sa snažím vyraziť autom na Moravu, ktorú mám veľmi rada, rovnako ako celú Českú republiku. 

Mám doma králika, ktorého si so sebou beriem do Čiech autom, ale keď letím lietadlom, vždy mi srdce trochu puká, že musí ostať doma. Je to môj malý parťák, bez ktorého to nie je ono.