Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - RozhodneNeBaca


acaBeNendohzoR

Hráč

69
20.11.2020 09:48, naposledy upraveno 20.11.2020 09:50 uživatelem acaBeNendohzoR

Přezdívka: RozhodneNeBaca

Věk: 18

Zkušenosti: zkušenosti s touto pozicí žádné

Komunikační dovednosti: moje komunikační dovednost je při nejmenším obstojná a to jak v mluvené tak i ve psané formě

Mám čas: poslední dobou jsem schopen na serveru trávit i 6 hodin denně, bohužel je korona a já mám letos maturovat, takže jak to bude v budoucnu nemohu říct

Další informace o mně:

Ahoj Někteří mě také znáte jako Falco/ Fico. Studuji Střední průmyslovou školu obor strojírenství a dodnes toho lituji. Mezi moje záliby patří čtení knih- především o historii, protože mě zajímá, hraní šachu, airsoft, zajímám se o hudbu, i když nemám žádný hudební sluch a na základní škole mi nesvěřili ani triangl. Jednu dobu jsem si říkal, že bych mohl být doktorem nebo záchranářem, ale pak mi došlo, že s mým odporem k tekoucí krvi a tím jak neskutečně křivé ruce mám, mi došlo, že to není dobrý nápad. Také se trochu věnuji myslivosti a když to dopadne, chtěl bych se stát myslivcem. Dříve jsem se také věnoval hasickému sportu ale z nějakého důvodu jsem toho nechal. Jak je asi patrné až moc času trávím u počítače, nejvíce hraním her a neřízenou prokrastinací. Taky mě baví bezúčelné konverzace na internetu.