Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Typy stížností a žádostí o unban, aneb jak to celé funguje


21.11.2020 10:54, naposledy upraveno 15.5.2021 15:46 uživatelem Rataj

Ahoj komunito,

kvůli nedostatečné informovanosti mezi hráči v tomto směru jsem se rozhodl sepsat pro vás přehledný soupis fungování všech typů stížností a žádostí o unban, protože i banů máme několik druhů.

Pevně doufám, že vám tento soupis pomůže se orientovat a nebudete naše administrátory zatěžovat při jejich práci soukromými zprávami ohledně žádostí o unban, nebo stížnostmi. Vše má své místo a vše řešíme, ale hezky popořadě.

 


Typy banů a žádosti o unban

 

Ban na herní server

 

O co jde? Nejběžnějším typem banu je ban na herní server. Obdržíte jej při porušení pravidel daného serveru. Na server se následně nemůžete připojit, server vám řekne, že jste zabanován.

Kde zažádám o unban? Herní bany řešíme výhradně přes fórum a to i žádosti o zkrácení banu.

Kdo bude žádost řešit? Administrátor, který ban udělil, případně jakýkoliv jiný administrátor s vyšší hodností na daném herním serveru.

 

Ban na fórum

 

O co jde? Při vysokém počtu varování na fóru obdržíte automatický fórum ban. Po dobu banu nemůžete vkládat příspěvky na fórum a některé další funkce fóra jsou pro vás omezeny.

Kde zažádám o unban? V současné době je možné žádat o zrušení fórum banu pouze pokud došlo k pochybení ze strany AT při ukládání fórum varování. Prostřednictvím Discordu/emailu mi můžete zaslat příspěvek, za který jste obdrželi varování a dokázat, že k porušení pravidel nedošlo. V žádném jiném případě se fórum ban nezruší předčasně, musíte si počkat, až vyprší jeho doba trvání.

Kdo bude žádost řešit? Vedení portálu.

 

Ban na TeamSpeak/Discord

 

O co jde? Při porušení pravidel našich komunikačních serverů můžete být zabanováni na tom konkrétním serveru, kde k porušení pravidel došlo. Narozdíl od běžnějšího mute se jedná o trest určený pro vážnější případy.

Kde zažádám o unban? Odesláním emailu na adresu admin@leosight.cz s vaší žádostí o unban, minimální délka 100 slov.

Kdo bude žádost řešit? Vedení portálu.

 

Zákaz na oficiální turnaje

 

O co jde? Při porušení turnajových pravidel vám může být udělen zákaz účasti na oficiálních turnajích našeho portálu. Zejména se jedná o cheatování v průběhu turnaje.

Kde zažádám o unban? Odesláním emailu na adresu admin@leosight.cz s vaší žádostí o unban, minimální délka 100 slov.

Kdo bude žádost řešit? Vedení portálu.

 

Ban na LeoSight účet

 

O co jde? Za vážná porušení globálních pravidel portálu LeoSight.cz udělujeme tzv. ban na LeoSight účet, nebo také ban na celý LeoSight. Nejčastějším důvodem je multi-account, v takovém případě banujeme většinou pouze účty "navíc" a necháváme hlavní účet nezabanovaný. Pokud jste dostali ban na všechny účty v případě multi-acc, pak je potřeba zažádat o unban. Stejně tomu je v případě banu z jiného důvodu, běžně se jedná o "spam" (posíláte nevyžádané příspěvky nebo zprávy) a "LSG" (LeoSight Guard vás označil za škodlivého, zneužili jste nějakou funkci nebo chybu, nebo jste se pokusili náš portál nějakým způsobem poškodit např. DDoS útokem).

Kde zažádám o unban? Odesláním emailu na adresu admin@leosight.cz s vaší žádostí o unban, minimální délka 300 slov.

Kdo bude žádost řešit? Vedení portálu.

 

Blokace k virtuálním prostorám portálu

 

O co jde? Jste naprosto zablokováni k přístupu na naše servery. Nedokážete se připojit na žádný náš server (jako by neexistovali, odmítají připojení) a zřejmě vám tento text přeposlal kamarád, jelikož si nemůžete ani zobrazit náš web a fórum. Tato blokace je udělena pro vážnější případy stejného druhu jako LSG ban na LeoSight účet.

Kde zažádám o unban? Odesláním emailu na adresu admin@leosight.cz s vaší žádostí o unban, minimální délka 500 slov.

Kdo bude žádost řešit? Vedení portálu.

 


Typy stížností

 

IC stížnost

 

O co jde? Policista na Skimu dělá co nemá? Nejedná se o stížnost, kterou byste měli předávat nám administrátorům. Jedná se o IC stížnost a měla by být řešena v IC světě.

Kam ji mohu podat? V případě PSA existuje formulář zde na fóru. Většina jiných stížností se podává přímo ve hře. Můžete se také odvolávat na IC soud a podobně.

Kdo bude stížnost řešit? Odpovídající IC autorita.

 

Stížnost na jiného hráče

 

O co jde? Jiný hráč na některém z herních serverů porušuje pravidla a zatím se úspěšně vyhýbá trestu, ideálně máte i důkazy, které dokládají dané porušení pravidel. Je zcela na místě jej nahlásit a pomoct nám tak držet naši komunitu čistou.

Kam ji mohu podat? Některé herní servery mají možnost reportu přímo ve hře, kde můžete dané hráče nahlásit. Dále mají naše herní servery své kategorie na fóru. Pokud má daný server ve své kategorii sekci "Stížnosti a nahlášení" (viz obrázek), pak můžete hráče nahlásit zde.

Pokud taková sekce u daného herního serveru není, vložte nahlášení do ticketu (UCP -> Tickety).

Kdo bude stížnost řešit? Jakýkoliv člen AT daného serveru, pokud ji nevyřeší dle vašich očekávání, může být postoupena hlavním administrátorům.

 

Stížnost na herního administrátora

 

O co jde? Nějaký člen ingame AT se (na příslušném herním serveru) dopustil porušení pravidel, nebo pochybil při udělování trestů, či se zachoval jinak nevhodně. Je zcela na místě si na něj podat stížnost, abychom mohli situaci řešit a udrželi náš AT v profesionální rovině.

Kam ji mohu podat? Naše herní servery mají své kategorie na fóru. Pokud má daný server ve své kategorii sekci "Stížnosti a nahlášení" (viz obrázek), pak patří stížnost právě sem.

Pokud taková sekce u daného herního serveru není, postupujte dle níže uvedené Obecné stížnosti na člena AT.

Kdo bude stížnost řešit? Hlavní administrátoři daného serveru, pokud ji nevyřeší dle vašich očekávání, může být postoupena mně.

 

Obecná stížnost na člena AT

 

O co jde? Člen LeoSight AT kdekoliv ve virtuálních prostorách portálu porušuje nějaká naše pravidla nebo kodex AT, či se zachoval jinak nevhodně. Je zcela na místě si na něj podat stížnost, abychom mohli situaci řešit a udrželi náš AT v profesionální rovině.

Kam ji mohu podat? Do sekce "Hlášení problémů" (viz obrázek) v globální kategorii našeho fóra.

Kdo bude stížnost řešit? Vedení portálu.

 


Powered by LeoSight IFS
LT~27