No vyjádřím se k tomu ze strany PSA, já osobně to dělám tak, že jakmile můžu, tak responduji na ten call, který je aktuální, a dělám to i mimo službu, protože moje IC postava je tak nastavená, přijedu na místo ať se děje cokoliv, vrazím svoje ať už služební, nebo osobní auto (což z pravidla je nějaký velký pickup / offroad) do toho pruhu ve kterém je zrovna nehoda proti směru jízdy tak aby to vozidlo vytvořilo makeshift roadblock a zároveň určitou viditelnou překážku pro přijíždějící vozidla, na druhou stranu pak šlahnu světlici, která tam chvilku svítí...
Myslím si že dost mých poddaných z PSA to dělá obdobně, nebo alespoň v to doufám - fakt je ten, že prostě když je osoba rozšlehaná ve vozidle, někdy třeba nejde hned vytáhnout a pokud je na zemi, tak nejde hned přemisťovat, snažím se o to většinou, to tím směrem hnát co nejrychleji, když u toho jsem, protože si uvědomuji nebezpečnost zákroku na silnici, ale někdy tomu tak není.
Možná by bylo dobré udělat nějaký všeobecný postup, kterým by se řídily všechny složky IZS, asi nad tím zapřemýšlím. Třeba jako naprosto idealní "živá překážka" v provozu je hasičská cisterna, ta se rozplizne přes oba pruhy a jde vidět fakt z dálky. nakonec i ta sanitka se dá postavit do cesty. Zaparkovat to na trávu a pak uprostřed silnice provádět vyproštění mi nepříjde jako nejvhodnější postup.
Nakonec i dobří občané SA mohou přispět svým kouskem do mlýna a ze svého vlastního vozidla vytvořit roadblock pokud přijedou k nehodě, myslím že záchranáři by jim za to byli dost vděční v mnoha situacích. Ale z 80% když vidí nehodu, tak to prostě objednou nebo projedou nějak středem a jedou dál. třeba takový kamion s návěsem, který by měl sakra počkat místo toho aby se zkoušel procpat přes nehodu, tak ten by mohl vytvořit nádhernej roadblock pokud třeba PSA/HZS nemůže dorazit, nebo z jakéhokoli důvodu na scéně není.
Můj názor.
No vyjádřím se k tomu ze strany PSA, já osobně to dělám tak, že jakmile můžu, tak responduji na ten call, který je aktuální, a dělám to i mimo službu, protože moje IC postava je tak nastavená, přijedu na místo ať se děje cokoliv, vrazím svoje ať už služební, nebo osobní auto (což z pravidla je nějaký velký pickup / offroad) do toho pruhu ve kterém je zrovna nehoda proti směru jízdy tak aby to vozidlo vytvořilo makeshift roadblock a zároveň určitou viditelnou překážku pro přijíždějící vozidla, na druhou stranu pak šlahnu světlici, která tam chvilku svítí...
Myslím si že dost mých poddaných z PSA to dělá obdobně, nebo alespoň v to doufám - fakt je ten, že prostě když je osoba rozšlehaná ve vozidle, někdy třeba nejde hned vytáhnout a pokud je na zemi, tak nejde hned přemisťovat, snažím se o to většinou, to tím směrem hnát co nejrychleji, když u toho jsem, protože si uvědomuji nebezpečnost zákroku na silnici, ale někdy tomu tak není.
Možná by bylo dobré udělat nějaký všeobecný postup, kterým by se řídily všechny složky IZS, asi nad tím zapřemýšlím. Třeba jako naprosto idealní "živá překážka" v provozu je hasičská cisterna, ta se rozplizne přes oba pruhy a jde vidět fakt z dálky. nakonec i ta sanitka se dá postavit do cesty. Zaparkovat to na trávu a pak uprostřed silnice provádět vyproštění mi nepříjde jako nejvhodnější postup.
Nakonec i dobří občané SA mohou přispět svým kouskem do mlýna a ze svého vlastního vozidla vytvořit roadblock pokud přijedou k nehodě, myslím že záchranáři by jim za to byli dost vděční v mnoha situacích. Ale z 80% když vidí nehodu, tak to prostě objednou nebo projedou nějak středem a jedou dál. třeba takový kamion s návěsem, který by měl sakra počkat místo toho aby se zkoušel procpat přes nehodu, tak ten by mohl vytvořit nádhernej roadblock pokud třeba PSA/HZS nemůže dorazit, nebo z jakéhokoli důvodu na scéně není.
Můj názor.