Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Jsem tu - Zeintar


Zeintar

Hráč

49
30.1.2021 13:32

Čest. Stejně, jako Matthew jsem dostal daily quest - napsat něco do představení. Jo, tak proč ne, stejně jsem to chtěl již nějakou dobu udělat.

Jmenuju se Martin a je mi 19 let. Nyní studuji vysokou školu se zaměřením na média a management a u toho pracuji. Zbytek času, který mám jako volný jsem začal vyplňovat právě Skimem. Na MTA jsem se nikdy nijak nehrnul, protože jsem hrál SAMP. Je to tak. Na SAMP jsem prakticky vyrůstal, ať už od RZE, přes freeroam až po roleplay. Začal jsem hrát na Heavy RP serverech již od začátku. (To je taky důvod, proč občas brečím nad RP a přemýšlením některých jedinců) Již nějakých 7+ let jsem součástí GTA SA RP komunity. Povětšinou jsem byl na českých RP serverech, kde jsem si vyzkoušel od nejrůznějších rolí, od hráče až po adminy. Díky právě SAMP RP jsem zde poznal pár lidí, jako je například zchovankyo, STAVIK (se kterým zde RPím nejaktivněji), JazeX, a tak dále. 

Delší dobu přemýšlím nad tím, jaké jsou vlastně mé koníčky. Momentálně je to reálně asi pouze počítač a přítelkyně (kterou jsem dotáhl semka na Skimo, takže jsem to dokázal zkloubit najednou, hehe) (Ale bohužel asi 1 den před refferal systemem, tudíž bez odměn :c) Věnuji se také grafice, managementu, marketingu. Spolu s kamarády máme vlastní vývojářské a designérské studio, kde pracujeme na webových stránkách, aplikacích, vytváříme nové vizualizace, billboardy, loga... Prakticky cokoliv tě napadne, to zvládnem. Na SAMP serverech jsem vydělával nemalé peníze díky svým zkušenostem z marketingu, nebo třeba dělání log na zakázku (momenálně čekám, než mi Rataj vytvoří subfórum na IC firmu, kam bych mohl své reference hodit.)