Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

STAVIK


STAVIK

Hráč

17
31.1.2021 19:23, naposledy upraveno 17.2.2021 14:11 uživatelem STAVIK

Zdravíčko. Po delší době jsem se teda donutil sem taky něco napsat o mé maličkosti. Jmenuju se Vojtěch, je mi 20 a pocházím z Ostravy. Na netu vystupuju pod přezdívkou STAVIK, případně STAVIKk a pokud i to někde zabral, tak jednička na konci vždy pomůže. Jsem vyučený automechanik a momentálně si dodělávám nástavbu, už podruhé. Ne, nerupnul jsem :D Jednoduše jsem si postavil hlavu a ze školy v druháku odešel pracovat. Asi půl roku jsem dělal mechanika, ale to stálo za starou belu a tak jsem si zkusil řidiče dodávky. No každopádně ani to mě nebavilo a tak si momentálně dodělám maturu znovu.. Co tak ještě o sobě napsat..? Jsem celkem introvert. Když můžu, tak pomůžu. Jak jste asi pochopili, tak se docela zajímám o auta. Kromě toho občas zvednu prdel a jdu cvičit nebo se nějak hýbat. Pokud zrovna neprdím do židle u kompu, tak lepím plastikové modely, nebo trávím čas s přítelkyní. Mezi moje oblíbené gamesy patří Skyrim, Forza, RP na GTA, War Thunder, Mafie a to bude asi tak moje TOP 5. Mým snem je vytvořit vlastní hru nebo se na nějaké aspoň podílet, ale nějak se sám nedokážu naučit programování a dalším věcem okolo. Jediné co mi tak trochu jde, jsou lowpoly modely v blenderu :D