Navrhuje se to hodně, je to pochopitelně docela žádaná feature. A já nejsem proti.
Má to ovšem pár háčků, které řešíme stále dokola:
1. Jak usnadnit hráčům reportování takových lidí? Už teď mají problém s maskovanými, co třeba jen projíždí kolem, aby stihli zmáčknout Ctrl a přečíst 1-3 místné ID. Ovšem ano, dejme tomu že náhodně generované čtyřmístné ID to řeší. Případně bych navrhoval hexadecimální ID pro snížení počtu znaků a lepší pamatování (např. B4 místo 1234). Byl tu i návrh dát ID vedle jména místo Ctrl, ale to se mi moc nelíbí.
2. Co všechno by s tím mělo být provázáno? Logicky to musí upravovat ID v Ctrl, jméno v chatu, ale co třeba /pay a podobné příkazy? Najde se jich mraky, do kterých je nutné toto implementovat, zároveň to ale nelze implementovat globálně, např. PM to mít nesmí, jelikož by došlo k prozrazení identity onoho hráče. Možná by bylo snazší to dát globálně a naopak sepsat vyjímky, kde to jít nesmí. Ideální je samozřejmě stav, kdy i admin příkazy budou fungovat na dané ID, což není problém naskriptovat, ale také se musí logovat sundání a nasazení masky (nehledě na fakt, že by nemělo být zcela náhodné, ale "propůjčené", aby při sundání a opětovném nasazení nemohl hráč komplikovat práci adminům i hráčům v RP akci, ale zůstávalo mu propůjčené ID).
3. Jak by to mělo vypadat v chatu, aby to vypadalo dobře? Jakákoliv ID v chatu prostě nevypadají dobře, ale to se asi dá přežít. Možná by nevypadalo špatně něco jako: Neznámý♂B4 a Neznámá♀C1, protože pohlaví přes masku rozhodně poznat jde, obzvláště když osoba mluví.
4. Která pole je vhodné schovat v Q? Logicky tělesné znaky stále poznat budou, ale třeba znaky na obličeji už opravdu ne.
5. Nebylo by fajn to rovnou rozšířit obecně na všechna jména? Že bychom prostě neviděli jména hráčů, které neznáme? Jak by to ale fungovalo? Jak by se nám jejich jméno odkrylo, nebo nahradilo falešným jménem? Pak by ale reportování bylo opět zkomplikováno, jedinou směrodatnou věcí by bylo skutečné ID, které by nejspíš muselo i zůstat stálé (dle čeho by šlo i postavy které neznámé od sebe odlišit, protože bychom poznali, že dané ID jsme už viděli). Opět by ale i tato ID musela být odlišná od maskovaných ID. Ale až takhle zásadní změnu už asi nechcete.
Navrhuje se to hodně, je to pochopitelně docela žádaná feature. A já nejsem proti.
Má to ovšem pár háčků, které řešíme stále dokola:
1. Jak usnadnit hráčům reportování takových lidí? Už teď mají problém s maskovanými, co třeba jen projíždí kolem, aby stihli zmáčknout Ctrl a přečíst 1-3 místné ID. Ovšem ano, dejme tomu že náhodně generované čtyřmístné ID to řeší. Případně bych navrhoval hexadecimální ID pro snížení počtu znaků a lepší pamatování (např. B4 místo 1234). Byl tu i návrh dát ID vedle jména místo Ctrl, ale to se mi moc nelíbí.
2. Co všechno by s tím mělo být provázáno? Logicky to musí upravovat ID v Ctrl, jméno v chatu, ale co třeba /pay a podobné příkazy? Najde se jich mraky, do kterých je nutné toto implementovat, zároveň to ale nelze implementovat globálně, např. PM to mít nesmí, jelikož by došlo k prozrazení identity onoho hráče. Možná by bylo snazší to dát globálně a naopak sepsat vyjímky, kde to jít nesmí. Ideální je samozřejmě stav, kdy i admin příkazy budou fungovat na dané ID, což není problém naskriptovat, ale také se musí logovat sundání a nasazení masky (nehledě na fakt, že by nemělo být zcela náhodné, ale "propůjčené", aby při sundání a opětovném nasazení nemohl hráč komplikovat práci adminům i hráčům v RP akci, ale zůstávalo mu propůjčené ID).
3. Jak by to mělo vypadat v chatu, aby to vypadalo dobře? Jakákoliv ID v chatu prostě nevypadají dobře, ale to se asi dá přežít. Možná by nevypadalo špatně něco jako: Neznámý♂B4 a Neznámá♀C1, protože pohlaví přes masku rozhodně poznat jde, obzvláště když osoba mluví.
4. Která pole je vhodné schovat v Q? Logicky tělesné znaky stále poznat budou, ale třeba znaky na obličeji už opravdu ne.
5. Nebylo by fajn to rovnou rozšířit obecně na všechna jména? Že bychom prostě neviděli jména hráčů, které neznáme? Jak by to ale fungovalo? Jak by se nám jejich jméno odkrylo, nebo nahradilo falešným jménem? Pak by ale reportování bylo opět zkomplikováno, jedinou směrodatnou věcí by bylo skutečné ID, které by nejspíš muselo i zůstat stálé (dle čeho by šlo i postavy které neznámé od sebe odlišit, protože bychom poznali, že dané ID jsme už viděli). Opět by ale i tato ID musela být odlišná od maskovaných ID. Ale až takhle zásadní změnu už asi nechcete.