Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Žiadosť o unban. Arrnold Weider


PeterXamerski

Hráč

2
17.2.2021 17:47

Zdravím, už je to nejaký ten piatok čo mám permaban dôvod bol ten že PSA mi bez dôvodne rozstrielalo auto a šla ďalej. Keďže som bol mechanik a dostal som nervy tak som si auto fixol aby som aspoň došiel na pumpu ho fixnúť kedže to bolo bez dôvodu.Už presne neviem kto mi dal ban kedže ako som hovoril už je to niejaký ten piatok no. A o unban žiadam pre to lebo už som sa poučil a ceľkovo mi dosť chýba RP a hlavne veľa kamošov odtiaľ mi píše nech si požiadam o unban. Vopred vďaka za odpoveď.

Nickname: Arrnold Weider

 

                                                                                                                                                             

18.2.2021 11:26, naposledy upraveno 18.2.2021 11:34 uživatelem Paradoxx

Väčšinou sa nevyjadrujem k týmto žiadostiam no práve u teba cítim potrebu vyjadriť sa, keďže si bol zabanovaný na základe mojej sťažnosti formou reportu.

Ako prvé napíšem asi len to, že nesúhlasím s tým, aby ti bol udelený unban. Si problémový a tvrdohlavý hráč, ktorý si neuvedomuje svoje chyby a na serveri robí len bordel. Myslím si, že nie každý hráč a hlavne člen polície má nervy na to, aby sa s tebou dokázal neustále dohadovať či hádať. Určite sa nám v polícií bez tvojej prítomnosti uľavilo 🙂.

Vyjadrím sa aj k samotnému obsahu tvojej žiadosti.