Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Re-implementace příkazu /diagnose


20.2.2021 09:07, naposledy upraveno 16.4.2021 23:02 uživatelem Schokolade

Zdravím,

určitě jsme všichni seznámení s S2K systémem při přestřelkách a jiných "soubojích". Pro ty co neví, přidám zde menší citát. "V průběhu boje nemusíš RPit zranění, bezprostředně po skončení boje je však zcela na místě zvážit zásahy a vliv na tvoji postavu, poté je již povinné hrát RP injuries".  A právě včera večer se hráč zeptal v helpchatu, jak by mohl zjistit injuries na své a druhé osobě po přestřelce a tady mi vnikl do hlavy nápad. Začal jsem projíždět F1 v sekci příkazů, no a našel jsem poněkud objev. 


Našel jsem příkaz /diagnose, který vlastně ve vysvětlení pro ty co neví angličtinu, "Používán k otevření tabůlky hráče, která ukazuje jeho zranění". Nejen střelných, ale i bodných nebo i zranění třeba od baseball pálky.

Mým cílem tohoto návrhu jak už jste poznali, tak je re-implementace /diagnose. Proč? Protože u přestřelkách, se hráči mohou dohadovat o RPení injuries. Hráč bude hrát střelné poranění nohy, ale přitom byl střelen do hrudi. Takhle, by se mohlo i ověřit správné zaRPení injuries po souboji nebo již té zmíněné přestřelce.

 

*dodatek; přidávám ukázkový důvody k návrhu, ze stížnosti na hráče.
"Nejmenovaný admin mi dal na můj požadavek revive, jelikož jste mě zasáhli do hrudi (Toto je z mého pohledu, viděl jsem pouze zásahy do hrudi. Pokud máte důkazy na zásah do hlavy, pošlete mi to a omluvím se) a já RPil patřičné injuries. Injuries byly "Tři střely do břicha a dvě střely do hrudi" včetně velmi nízkého tepu a ztráty krve." - Zchovankyo


Powered by LeoSight IFS
LT~37