Nevím, jak si přesně představuješ přidání těchto věcí. Z osobní zkušenosti bych ale rád řekl, že občas přidání zdánlivě užitečných itemů nebo systémů RP špíše škodí. Uvedu příklad z jednoho nejmenovaného projektu. Systém zranění hráčů generoval jednotlivé úrazy, k jejichž ošetření jsi potřeboval itemy, jako je například obvaz, injekce morfínu atd. Pro potřeby RP zdravotnické záchranné služby je toto ale poněkud omezující. Spoustu věcí dělá zdravotnická záchranná služba jinak, než jak ji provádí laici. Injekce adrenalinu a morfínu je také poměrně přežitek, ani jedno není ve hrách používáno adekvátně s realitou. Například adrenalin má široké spektrum využití, které se ale liší v podání IV nebo IM. Hra toto samozřejmě nerozezná, navíc systém počítá s tím, že adrenalin je excitační prostředek. To sice je, ale dát člověku, jehož srdce tluče v sinusovém rytmu, IV adrenalin, tak mu zařídíš poměrně vážný problém. A to samé platí o morfínu, jehož použití sice není tak nebezpečné, ale přijde mi limitující pro zdravotníky (kteří rozumí dané problematice a chtějí znalost využít ve hře), aby byli omezeni itemem a nemohli místo morfínu použít jiná analgetika, jednoduše prostřednictvím pasivního RP v /me.
Osobně bych ale určitě uvítal přidání věcí, jako je včelařské vybavení, o kterém jsi psal. V mém podání myslím spíše pracovní helmy, zdravotnické batohy, kufry atd. Nikdy se mi nelíbil item zdravotnické brašny, která byla fixní a měl jsem ji vždy na sobě. Pokud by ale například byla v sanitním vozidle, stejně jako lehátko, že bys ji mohl vzít z auta, případně položit na zem a znovu zvednout a poté znovu uklidit do auta, byla by dle mého názoru hned použitelnější. Dala by se využít například na to, že by daný člověk, bez ohledu na to, jestli je ve službě nebo mimo ni, mohl pracovat s pacienty a nepotřeboval by k tomu itemy (tím by se vyřešil problém, o kterém jsem pojednával výše - laik by potřeboval např. obvaz nebo obecně lékárníčku k ošetření na místě, "odborník" by měl tašku, která by umožňovala stabilizaci). Zároveň by tím mohl člověk, který je mimo službu, poskytovat péči například při mimořádných událostech. Hasičům by takto mohla být poskytnuta dýchací technika, kterou by si mohli obléci v autě a poté zase svléct.
Ještě bych na závěr rád navrhl MDC pro ostatní záchranné složky. Určitě by hasiči i záchranáři ocenili možnost evidence výjezdů. Pomohlo by to vedoucím ve frakcích, aby mohli ocenit aktivní zaměstnance, zároveň by mohly jednotlivé složky vést statistiky. Navíc by bylo fajn, kdyby byly vedeny záznamy k jendotlivým lidem, aby si například záchranáři mohli už cestou k pacientovi na "tabletu" vyhledat, jestli už k němu jeli a případně za jakým problémem.
Nevím, jak si přesně představuješ přidání těchto věcí. Z osobní zkušenosti bych ale rád řekl, že občas přidání zdánlivě užitečných itemů nebo systémů RP špíše škodí. Uvedu příklad z jednoho nejmenovaného projektu. Systém zranění hráčů generoval jednotlivé úrazy, k jejichž ošetření jsi potřeboval itemy, jako je například obvaz, injekce morfínu atd. Pro potřeby RP zdravotnické záchranné služby je toto ale poněkud omezující. Spoustu věcí dělá zdravotnická záchranná služba jinak, než jak ji provádí laici. Injekce adrenalinu a morfínu je také poměrně přežitek, ani jedno není ve hrách používáno adekvátně s realitou. Například adrenalin má široké spektrum využití, které se ale liší v podání IV nebo IM. Hra toto samozřejmě nerozezná, navíc systém počítá s tím, že adrenalin je excitační prostředek. To sice je, ale dát člověku, jehož srdce tluče v sinusovém rytmu, IV adrenalin, tak mu zařídíš poměrně vážný problém. A to samé platí o morfínu, jehož použití sice není tak nebezpečné, ale přijde mi limitující pro zdravotníky (kteří rozumí dané problematice a chtějí znalost využít ve hře), aby byli omezeni itemem a nemohli místo morfínu použít jiná analgetika, jednoduše prostřednictvím pasivního RP v /me.
Osobně bych ale určitě uvítal přidání věcí, jako je včelařské vybavení, o kterém jsi psal. V mém podání myslím spíše pracovní helmy, zdravotnické batohy, kufry atd. Nikdy se mi nelíbil item zdravotnické brašny, která byla fixní a měl jsem ji vždy na sobě. Pokud by ale například byla v sanitním vozidle, stejně jako lehátko, že bys ji mohl vzít z auta, případně položit na zem a znovu zvednout a poté znovu uklidit do auta, byla by dle mého názoru hned použitelnější. Dala by se využít například na to, že by daný člověk, bez ohledu na to, jestli je ve službě nebo mimo ni, mohl pracovat s pacienty a nepotřeboval by k tomu itemy (tím by se vyřešil problém, o kterém jsem pojednával výše - laik by potřeboval např. obvaz nebo obecně lékárníčku k ošetření na místě, "odborník" by měl tašku, která by umožňovala stabilizaci). Zároveň by tím mohl člověk, který je mimo službu, poskytovat péči například při mimořádných událostech. Hasičům by takto mohla být poskytnuta dýchací technika, kterou by si mohli obléci v autě a poté zase svléct.
Ještě bych na závěr rád navrhl MDC pro ostatní záchranné složky. Určitě by hasiči i záchranáři ocenili možnost evidence výjezdů. Pomohlo by to vedoucím ve frakcích, aby mohli ocenit aktivní zaměstnance, zároveň by mohly jednotlivé složky vést statistiky. Navíc by bylo fajn, kdyby byly vedeny záznamy k jendotlivým lidem, aby si například záchranáři mohli už cestou k pacientovi na "tabletu" vyhledat, jestli už k němu jeli a případně za jakým problémem.