Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Žiadosť o unban. Arrnold Weider

PeterXamerski

Hráč

2
5.3.2021 12:07, naposledy upraveno 5.3.2021 12:17 uživatelem PeterXamerski

Zdravím, žiadam o unban.

Ban: Permanentný a už ho mám celkom dosť dlhú dobu.

Dôvod banu: PSA mi bez dôvodne rozstrielalo auto a šla ďalej. Keďže som bol mechanik a dostal som nervy tak som si auto fixol aby som aspoň došiel na pumpu ho fixnúť kedže to bolo bez dôvodu.

Chcel by som Vás teda požiadať o 2 šancu, ak mi ju umožníte dať sľubujem Vám že pôjdem druhým príkladom. Mrzí ma moje minulé RP ako som sa správal to bolo skôr také náladové RP čo si budeme klamať ale tak každý ma vidí len z tej zlej stránky ale to že som pomáhal nováčikom učiť ich /me a /do základy RP a vysvetľoval prevozy to nikto nevidí ani si nevšíma. Takže už je to len na Vás ako sa rozhodnete ale ako som už povedal a sľúbil rozhodol som sa úplne zmeniť v RP pretože za tú dobu akú to hrám tak priznávam že som bol dosť problémový hráč.

Vďaka za každé odpovede.

Arrnold Weider

sandlerino

Hráč

42
5.3.2021 13:11

Na to, jakou máš historii, jsem čekal obsáhlejší žádost, samozřejmě nad unbanem popřemýšlím a určitě tomu pomůžeš, pokud se trochu rozepíšeš.

Určitě pomůže nějaký závěr, proč právě ty by jsi měl dostat "druhou šanci" (přeci jen banů máš dost, takže unban nelze považovat za druhou šanci).

PeterXamerski

Hráč

2
5.3.2021 13:22