Zdravím, někteří z Vás si mohli všimnout, že se tu občas objevuje pojem "SS13 - Space Station 13".
Ale co to vlastně SS13 je?
Space Station 13 je hra vydaná v roku 2003, která běží na Byondu. V kostce... Je to hra o astronautech na vesmírné stanici 13 (Pro LeoSight je to LSS-00 momentální číslo stanice -> zde). Tato hra má neskutečně mnoho možností, od toho, že musíte zapojit solární panely, aby bylo z čeho mít energii, až po přeoperování vašeho spoluaustronauta v lidského klokana s růžovou košilkou (Díky @SedliX). Space Station je poměrně dost těžká hra a to je důvod, proč spoustu nováčků má strach začít. Takže... jak jsme se tu hru naučili my? Stabilní hráči co každou středu nedočkavě čekají na Rataje aby spustil server? Well, to je ten háček, nenaučili. Ta hra má tak mnoho možností, že to jednoduše nejde, samozřejmě, každej se svoje povolání časem naučí. SedliX je skvělej medic, Sandler je skvělej sekuriťák, Flája je skvělej engineer, Scor je... hele, Scora máme rádi dobře? Nemusíme se mu smát, že pokaždý když je traitor tak se do 20 minut hry zabije.
Ale jak vlastně hra Space Stationu 13 vypadá?
Space Station hrajeme 2 způsoby a to buď "Traitor" nebo "RP"
Traitor)
Vlastně pokud jste někdy hráli among us, TTT v nějaké hře, nebo murder town v minecraftu (a nebo jednoduše umíte anglicky) tak víte, že je jeden nebo více traitorů (podle počtu hráčů), kteří mají za úkol splnit jejich tasky a opustit stanici mezi živýma, nebo jako jediní, záleží na tasku. Většinou mají za úkol zabít jednoho hráče (specifického), ukrást station blueprinty a uniknout.
RP)
"Roleplay" mód je vlastně o tom, že si povídáme na teamspeaku (většinou) do 3-4 do rána a snažíme se co nejvíc oddálit nevyhnutelnou ztrátu naší lodi LSS-. Proč nevyhnutelnou? V obou módech jsou takzvané anomálie, některé můžu být jednoduché (požár kaple) až po ty těžké (radiace která vám dá náhodné účinky, random borce na stanici co se vás snažej zabít). Čím déle hrajeme tím intenzivnější jsou anomálie.
WORK IN PROGRESS
Zdravím, někteří z Vás si mohli všimnout, že se tu občas objevuje pojem "SS13 - Space Station 13".
Ale co to vlastně SS13 je?
Space Station 13 je hra vydaná v roku 2003, která běží na Byondu. V kostce... Je to hra o astronautech na vesmírné stanici 13 (Pro LeoSight je to LSS-00 momentální číslo stanice -> zde). Tato hra má neskutečně mnoho možností, od toho, že musíte zapojit solární panely, aby bylo z čeho mít energii, až po přeoperování vašeho spoluaustronauta v lidského klokana s růžovou košilkou (Díky [user:23]). Space Station je poměrně dost těžká hra a to je důvod, proč spoustu nováčků má strach začít. Takže... jak jsme se tu hru naučili my? Stabilní hráči co každou středu nedočkavě čekají na Rataje aby spustil server? Well, to je ten háček, nenaučili. Ta hra má tak mnoho možností, že to jednoduše nejde, samozřejmě, každej se svoje povolání časem naučí. SedliX je skvělej medic, Sandler je skvělej sekuriťák, Flája je skvělej engineer, Scor je... hele, Scora máme rádi dobře? Nemusíme se mu smát, že pokaždý když je traitor tak se do 20 minut hry zabije.
Ale jak vlastně hra Space Stationu 13 vypadá?
Space Station hrajeme 2 způsoby a to buď "Traitor" nebo "RP"
Traitor)
Vlastně pokud jste někdy hráli among us, TTT v nějaké hře, nebo murder town v minecraftu (a nebo jednoduše umíte anglicky) tak víte, že je jeden nebo více traitorů (podle počtu hráčů), kteří mají za úkol splnit jejich tasky a opustit stanici mezi živýma, nebo jako jediní, záleží na tasku. Většinou mají za úkol zabít jednoho hráče (specifického), ukrást station blueprinty a uniknout.
RP)
"Roleplay" mód je vlastně o tom, že si povídáme na teamspeaku (většinou) do 3-4 do rána a snažíme se co nejvíc oddálit nevyhnutelnou ztrátu naší lodi LSS-. Proč nevyhnutelnou? V obou módech jsou takzvané anomálie, některé můžu být jednoduché (požár kaple) až po ty těžké (radiace která vám dá náhodné účinky, random borce na stanici co se vás snažej zabít). Čím déle hrajeme tím intenzivnější jsou anomálie.
WORK IN PROGRESS