Naprosto souhlasím, včera jsem se o tom s kamarádem bavil a dnes jsem chtěl návrh psát také :-D
Zároveň bych dodal:
Upravený Tbook: Mohl by se předělat i Tbook a to tak, že zakázky by vybíral dispečer z firmy (každých zakázek by byl pochopitelně omezený počet. A náhodně by se generovaly. Dispečer by tedy zakázky vybral a rozdělil mezi řidiče, co by kdo jezdil.
RP s vlastním návěsem: Když už by byly vlastní návěsy, chtělo by to naskriptovat i nějaké funkce, aby to řidiče nutilo více erpit, ať už co se týče otevírání vrat, čekání, než se návěs naloží (v řadě minut), vyzvedávání dokladů a tak. (jasně, každý si to můžeme erpit, ale kdo z nás to dělá, když to není povinné? Je to pak škoda)
Dodací list/CMR: Při každé zakázce by se mohl přidat řidiči do inventáře dodací list, kde bude váha nákladu, čeho kolik veze, odkud kam. Nějaká zodpovědná osoba, atd... :-)
Povinné pauzy pro řidiče-tachograf: Mohla by se přidat funkce tachografu, který by měřil jízdí dobu, po určité době, ne jako v reálu po 4,5 h by si řidič musel udělat pauzu v rámci nějakého reálně možného času. Tachograf by mohli kontrolovat PSA při kontrole pochopitelně. Je to další věc, co můžeme erpit, ale k čemu to je, když to udělá 1 z 10? To postrádá smysl, protože je pak oproti těm moulům, co se ženou všude protisměrem, za celou svou směnu nepoužíjí 1 /me, jsou pak tací řidiči značně znevýhodnění.
Naprosto souhlasím, včera jsem se o tom s kamarádem bavil a dnes jsem chtěl návrh psát také :-D
Zároveň bych dodal:
Upravený Tbook: Mohl by se předělat i Tbook a to tak, že zakázky by vybíral dispečer z firmy (každých zakázek by byl pochopitelně omezený počet. A náhodně by se generovaly. Dispečer by tedy zakázky vybral a rozdělil mezi řidiče, co by kdo jezdil.
RP s vlastním návěsem: Když už by byly vlastní návěsy, chtělo by to naskriptovat i nějaké funkce, aby to řidiče nutilo více erpit, ať už co se týče otevírání vrat, čekání, než se návěs naloží (v řadě minut), vyzvedávání dokladů a tak. (jasně, každý si to můžeme erpit, ale kdo z nás to dělá, když to není povinné? Je to pak škoda)
Dodací list/CMR: Při každé zakázce by se mohl přidat řidiči do inventáře dodací list, kde bude váha nákladu, čeho kolik veze, odkud kam. Nějaká zodpovědná osoba, atd... :-)
Povinné pauzy pro řidiče-tachograf: Mohla by se přidat funkce tachografu, který by měřil jízdí dobu, po určité době, ne jako v reálu po 4,5 h by si řidič musel udělat pauzu v rámci nějakého reálně možného času. Tachograf by mohli kontrolovat PSA při kontrole pochopitelně. Je to další věc, co můžeme erpit, ale k čemu to je, když to udělá 1 z 10? To postrádá smysl, protože je pak oproti těm moulům, co se ženou všude protisměrem, za celou svou směnu nepoužíjí 1 /me, jsou pak tací řidiči značně znevýhodnění.