Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Kolpanek


6.4.2021 17:50, naposledy upraveno 6.4.2021 17:52 uživatelem Kolpanek

Zdravím, všem přeji krásny den,

Rád bych se představil pro ty, co mne ještě neznají.

Můj osobní život:
Jmenuji se Patrik a moje herní přezdívka jest Kolpanek... můžete mi říkat Kolpan/e.
Narodil jsem se v roce 2005 tudíž mi jest 15 a tento rok bude 16. Studuji střední školu konkrétně obor instalatér.
Tento obor mohu jenom doporučit, občas tento obor je těžký, ale ten kdo je zručný, tak pro něj to není nijak těžké. Jsem sympatický, milý, pracovitý a občas nervní člověk. 
Narodil jsem se ve městě Třinec, takže pocházím z Moravskoslezkého kraje. Moje mamka je Polka a otec je Čech, tudíž mám národnost Polskou, takže jsem chodil na Polskou základku. Ovládám plynule Polsky a v Angličtině, 
ovládám jenom základy. Jak mám volný čas, tak jsem převážně s kamarády venku nebo hraji nějakou hru na počítači... jako každý. :D. Mezi mé koníčky patří Florbal. Florbal hraji již pár let a ve florbale jsem konkrétně golman. Jako, nechci znít egoisticky, ale troufnu si říci, že jsem celkem dost dobrý. :D.
Mezi jiné taktéž ovládám základy psychologie, tudíž poznám co se honí lidem v hlavě. :D.

Herní život:
Moje herní přezdívka jest Kolpanek, můžete mi říkat Kolpan/e, jak jsem již psal.