Po třech týdnech pokračujeme s hledáním možného původce tohoto problému a možná, ale opravdu možná, jsme o něco blíže ke konečnému výsledku.
Ačkoliv se model nepodařilo odemknout, tak stále je zde přístup k txd a k možné odpovědi na to proč se tohle děje. A tady si pomůžeme velice jednoduše.
Vzhledem k tomu, že tyhle odlesky ovlivňují jen chassis, mohu s jistotou říct, že jde o texturu odlesků, která zde dělá neplechu v kombinaci s nějakým shaderem. A s největší pravděpodobností jde o texturu generic_reflection01. V čem je problém? Problém je v tom, že model nelze odemknout (a to ani skrze programy, které jsme dříve užívali k odemykání dff), takže nemohu přesně říct o jaký materiál na vozidle jde (i to by zde mohlo hrát obrovskou roli, neboť daný shader pracuje právě s daným názvem materiálu). Nicméně jsme o krok blíže k řešení tohoto problému. Proč? Víme co to může být, otázkou je přesný název toho co to je. A také víme.

//EDIT - Doslova když jsem dopisoval tento příspěvek, tak se podařilo model odemknout (děkuji @ATEX ). Nyní přichází ta zábavná část v hledání toho, který z materiálů to může být. A že toho není málo.
Seznam všech materiálů (na posledních dvou snímcích jsou čistě materiály, které využívá chassis)
https://imgur.com/a/7PxwBdE
//EDIT 2 - Byl navržen aktualizovaný model od Rusáků. Pokud ani ten nevyjde, vyzkouší se buďto model od ATEXe, nebo obětování posvátné kozy.
//EDIT 3 - chromeparts a reflection - obojí smazáno na prasáka. Uvidíme, co z toho vzejde.
Po třech týdnech pokračujeme s hledáním možného původce tohoto problému a možná, ale opravdu možná, jsme o něco blíže ke konečnému výsledku.
Ačkoliv se model nepodařilo odemknout, tak stále je zde přístup k txd a k možné odpovědi na to proč se tohle děje. A tady si pomůžeme velice jednoduše.
Vzhledem k tomu, že tyhle odlesky ovlivňují jen chassis, mohu s jistotou říct, že jde o texturu odlesků, která zde dělá neplechu v kombinaci s nějakým shaderem. A s největší pravděpodobností jde o texturu generic_reflection01. V čem je problém? Problém je v tom, že model nelze odemknout (a to ani skrze programy, které jsme dříve užívali k odemykání dff), takže nemohu přesně říct o jaký materiál na vozidle jde (i to by zde mohlo hrát obrovskou roli, neboť daný shader pracuje právě s daným názvem materiálu). Nicméně jsme o krok blíže k řešení tohoto problému. Proč? Víme co to může být, otázkou je přesný název toho co to je. A také víme.

//EDIT - Doslova když jsem dopisoval tento příspěvek, tak se podařilo model odemknout (děkuji [user:225] ). Nyní přichází ta zábavná část v hledání toho, který z materiálů to může být. A že toho není málo.
Seznam všech materiálů (na posledních dvou snímcích jsou čistě materiály, které využívá chassis)
https://imgur.com/a/7PxwBdE
//EDIT 2 - Byl navržen aktualizovaný model od Rusáků. Pokud ani ten nevyjde, vyzkouší se buďto model od ATEXe, nebo obětování posvátné kozy.
//EDIT 3 - chromeparts a reflection - obojí smazáno na prasáka. Uvidíme, co z toho vzejde.