Krásný večer.
Jdu jsem s tím, že mi byl dnes NEOPRÁVNĚNĚ, udělen ban za NON RP driving s CAS (cisternová automobilová střikačka). Jednalo se o to, že byl nahlášený požár letadla u mola v Palominu. Kolega s cisternou zajel až na molo, které by se dalo říct, že je ve špatném stavu, tak jsem z toho mola sjel, zpět na nezpevněou plochu (písek).
Můj kolega RPil, že cisterna zapadla, natož já jsem do ní sedl, a s cisternou vyjel. Tady narážime na možnost zapnutí uzávěrky diferenciálu. Kdo neví co je to uzávěrka diferenciálu, tady máte krátké povídání.
Účelem diferenciálu je rozložení přenášeného (ze vstupní hnací hřídele) na dvě jiné hřídele (výstupní hnané hřídele), při změně poměru jejich otáček. Klasický diferenciál rozděluje vstupní moment na dva stejně velké výstupní momenty, tedy v poměru 50:50.
Při sepnutí diferenciálu dochází tedy k tomu, že obě kola, je jedno jestli zadni nebo přední, mají stejný kroutící moment. Tudíž mi to pomůže se dostat ze zapadlého místa.
Já, jelikož budoucí strojník jsem měl tu možnost jet s CAS. Učil jsem se jezdit na starém erťákovi ( Škoda 706 RTHP s prodlouženou trambusovou kabinou a teréním podvozkem). Vím jak se takové vozidlo v terénu chová, takže si myslím, že ban za tohle je v skutku NEOPRÁVNĚNÝ.
Další věc, tak to jsou nadávky Metyuovi. S tím souhlasím, protože jsem byl celkem naštvaný za ten nesmyslný ban. Pokud se ti moje žádost o unban, Metyu nelíbí, nevyjadřuj se k ní. Jsi pouze prostřední hráč.
Takže tímto žádám, aby mi byl ban zkrácen na 72 hodin, bo za urážky mít ban na 2 týdny mi příjde prostě moc.
@Lexikonn sám si byl u toho, jasně, vím, že jsem s tou CAS couval moc rychle, ale prostě v tu chvíli mě ani nenapadlo třeba použít tempomat nebo tak něco. Navíc by mě zajímalo, kde se k tomu dohrabal Metyu.
Děcka, buďme dobří. Nedělejme si navzájem zle.
Peace.
Kenny15.
Krásný večer.
Jdu jsem s tím, že mi byl dnes NEOPRÁVNĚNĚ, udělen ban za NON RP driving s CAS (cisternová automobilová střikačka). Jednalo se o to, že byl nahlášený požár letadla u mola v Palominu. Kolega s cisternou zajel až na molo, které by se dalo říct, že je ve špatném stavu, tak jsem z toho mola sjel, zpět na nezpevněou plochu (písek).
Můj kolega RPil, že cisterna zapadla, natož já jsem do ní sedl, a s cisternou vyjel. Tady narážime na možnost zapnutí uzávěrky diferenciálu. Kdo neví co je to uzávěrka diferenciálu, tady máte krátké povídání.
Účelem diferenciálu je rozložení přenášeného (ze vstupní hnací hřídele) na dvě jiné hřídele (výstupní hnané hřídele), při změně poměru jejich otáček. Klasický diferenciál rozděluje vstupní moment na dva stejně velké výstupní momenty, tedy v poměru 50:50.
Při sepnutí diferenciálu dochází tedy k tomu, že obě kola, je jedno jestli zadni nebo přední, mají stejný kroutící moment. Tudíž mi to pomůže se dostat ze zapadlého místa.
Já, jelikož budoucí strojník jsem měl tu možnost jet s CAS. Učil jsem se jezdit na starém erťákovi ( Škoda 706 RTHP s prodlouženou trambusovou kabinou a teréním podvozkem). Vím jak se takové vozidlo v terénu chová, takže si myslím, že ban za tohle je v skutku NEOPRÁVNĚNÝ.
Další věc, tak to jsou nadávky Metyuovi. S tím souhlasím, protože jsem byl celkem naštvaný za ten nesmyslný ban. Pokud se ti moje žádost o unban, Metyu nelíbí, nevyjadřuj se k ní. Jsi pouze prostřední hráč.
Takže tímto žádám, aby mi byl ban zkrácen na 72 hodin, bo za urážky mít ban na 2 týdny mi příjde prostě moc.
[user:3583] sám si byl u toho, jasně, vím, že jsem s tou CAS couval moc rychle, ale prostě v tu chvíli mě ani nenapadlo třeba použít tempomat nebo tak něco. Navíc by mě zajímalo, kde se k tomu dohrabal Metyu.
Děcka, buďme dobří. Nedělejme si navzájem zle.
Peace.
Kenny15.