Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Roleplayování strachu.


26.5.2021 14:43, naposledy upraveno 26.5.2021 14:51 uživatelem neznamy#4565

Hraný strach

by Insanity & Metyu23

Strach. Jedna z našich nejsilnějších emocí, a přesto velmi těžko vyčarovatelná, pokud není pravá. Může být prchavý, věčný, jemný nebo obludný. Ale jak se strach vztahuje na roleplay?

 

Zdá se, že spousta hráčů má mylné představy o tom, co je FearRP a kdy se využívá. 

Co je FearRP?

FearRP je například když je vaše postava ohrožena zbraní nebo tazerem. Když je ohrožena zbraní (to znamená, že zbraň je namířena na vás nebo je přiměřeně blízko, aby způsobila nebezpečí - například ve stejné místnosti nebo ve vaší blízkosti, kde osoba může zjevně střílet do dvou sekund), vaše postava je povinná poslechnout ozbrojenou osobu. To znamená, že nemůžete utéct „protože jste se báli“. Proto budete ozbrojeného muže v plném rozsahu poslouchat. FearRP je také situace, kdy někdo jiný má jako rukojmí vašeho přítele, či kamarádku, tak se bojíte o jeho život. Životy nevinných jsou také platným důvodem pro FearRP, to se týká spíše PSA a ART. Přirozený strach také máte ze setkání s výše postavenými lidmi - Veliteli a podobně.

Kdy se na vás vztahuje FearRP?

FearRP se na vás VŽDY, VŽDY, VŽDY vztahuje. Nezáleží na tom, zda to člověk dělá podle vašeho názoru „náhodně“, nebo „neví, co dělá“. Vždy to platí. Jediné co můžete udělat, pokud by byl RP náhodný, či špatný, nebo neúplný, tak je podání reportu, či nahrání roleplaye. Ale i tehdy musíte provádět FearRP a nesmíte vytvořit OOC situaci.

Co se s vámi vlastně při strachu děje?

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč díky strachu zrychlí vaše srdce a zrychlí se vám dýchání? Reakce těla na strach se nazývá „bojovat, utéct nebo poslouchat“. A lidé to mají v sobě zabudované od počátku věků. Funguje to následovně. Představte si, že jste jeskynní člověk nebo jeskynní žena žijící před 100 000 lety - a setkáte se tváří v tvář s hladovým šavlozubým tygrem. Máte dvě možnosti: 1) vezměte nohy na ramena (to je útěk) nebo 2) postavte se mu čelem a bojujte s tygrem (to je boj). Dnes můžete použít bitvu nebo útěk na neozbrojeného násilníka. Máte dvě možnosti: 1) Otočit se a utéct nebo 2) bojovat, i když víte, že boj problém nevyřeší. Aby se tělo připravilo na boj nebo útěk, tak dělá řadu věcí automaticky, takže je připraveno na rychlou akci nebo rychlý únik - ale pokud je na vás namířená zbraň, tak je to komplikovanější, v tomto případě byste měli poslouchat. Vaše srdeční frekvence se zvyšuje a pumpuje více krve do svalů a mozku. Vaše plíce přijímají vzduch rychleji a dodávají tělu kyslík. Zorničky ve vašich očích se zvětšují, aby jste lépe viděli. A, například, vaše trávicí a močová soustava se na chvíli zpomalí, takže se můžete soustředit na důležitější věci.

Tento příspěvek se bude dále upravovat, tak se tu průběžně můžete vracet, pokud se vám zatím příspěvek líbí, můžete klasicky hodit nějakou pěknou reakci.


Powered by LeoSight IFS
LT~29