Mnoho lidí má stále problém správně zařadit svůj problém, což je samozřejmě pochopitelné vzhledem ke skutečnosti, že existuje tolik různých možností. Obvykle si tak vyberete jednu z těchto možností (nebo i více najednou). Problém je, že každá ta možnost slouží k něčemu jinému. Do reportu, ticketu a na fórum patří odlišné věci a do PM adminům nepatří skoro nic, přesto v tom vidíte nejjednodušší cestu.
Nejdůležitější ale je, že problém stačí ohlásit jednou! Všechno vidíme a není nic horšího, než když mi ve hře přijde PMko, které mě upozorňuje na ticket (o kterém mě už upozornil můj Discord webhook), ale také vy sami přes tagnutí mě na LeoSight Discordu, mezitím co si mě snažíte přidávat do přátel na Discordu i webu. Načež si řeknu: "No, tak to jdu radši řešit ty ostatní, trpělivější, než tenhle chlápek vychladne." A později zjistím, že jsem ještě od téhož člověka dostal zprávu na FB stránce, dva emaily a 4 PMka od jeho kamaráda, který se mě ptá, proč je ignoruju.
Důležité je zmínit, co je napsáno v kodexu AT:
Člen AT může řešit problémy hráčů i mimo podání reportu, či ticketu (např. v PM), není to však jeho povinnost.
To znamená, že pokud někomu z AT napíšete na Discord a bude to s vámi chtít řešit přes Discord, tak tomu tak může být (pozn. mě si na Discord nepřidávejte). Pokud ale problém správně zařadíte (například do reportu, ticketu nebo do žádostí o unban na fórum), pak máte větší šanci, že bude váš problém vyřešen a dokonce i rychleji. Ano, asi vám to zní jako hloupost, protože přece to PMko admin uvidí hned a třeba tickety kontroluje třeba jednou za den. No skutečnost je taková, že PMka často odignorujeme, protože těch dostáváme denně v řádu stovek, kdežto ticketů přibývá za den několik jednotek. Tak na to prosím příště myslete.
A dále vám tu přikládám náš krásný diagram, který vám pomůže problém správně zařadit:
(Kliknutím na obrázek jej zvětšíte)
Mnoho lidí má stále problém správně zařadit svůj problém, což je samozřejmě pochopitelné vzhledem ke skutečnosti, že existuje tolik různých možností. Obvykle si tak vyberete jednu z těchto možností (nebo i více najednou). Problém je, že každá ta možnost slouží k něčemu jinému. Do reportu, ticketu a na fórum patří odlišné věci a do PM adminům nepatří skoro nic, přesto v tom vidíte nejjednodušší cestu.
Nejdůležitější ale je, že problém stačí ohlásit jednou! Všechno vidíme a není nic horšího, než když mi ve hře přijde PMko, které mě upozorňuje na ticket (o kterém mě už upozornil můj Discord webhook), ale také vy sami přes tagnutí mě na LeoSight Discordu, mezitím co si mě snažíte přidávat do přátel na Discordu i webu. Načež si řeknu: "No, tak to jdu radši řešit ty ostatní, trpělivější, než tenhle chlápek vychladne." A později zjistím, že jsem ještě od téhož člověka dostal zprávu na FB stránce, dva emaily a 4 PMka od jeho kamaráda, který se mě ptá, proč je ignoruju.
Důležité je zmínit, co je napsáno v kodexu AT:
Člen AT může řešit problémy hráčů i mimo podání reportu, či ticketu (např. v PM), není to však jeho povinnost.
To znamená, že pokud někomu z AT napíšete na Discord a bude to s vámi chtít řešit přes Discord, tak tomu tak může být (pozn. mě si na Discord nepřidávejte). Pokud ale problém správně zařadíte (například do reportu, ticketu nebo do žádostí o unban na fórum), pak máte větší šanci, že bude váš problém vyřešen a dokonce i rychleji. Ano, asi vám to zní jako hloupost, protože přece to PMko admin uvidí hned a třeba tickety kontroluje třeba jednou za den. No skutečnost je taková, že PMka často odignorujeme, protože těch dostáváme denně v řádu stovek, kdežto ticketů přibývá za den několik jednotek. Tak na to prosím příště myslete.
A dále vám tu přikládám náš krásný diagram, který vám pomůže problém správně zařadit:
(Kliknutím na obrázek jej zvětšíte)