Jacko88 - On je spíš problém v tom, že jí kolikrát nedělá. Neříkám nic, když je na serveru nějaká nižší pozice v rámci hierarchie AT či někdo řešící(!) reporty, ale kolikrát jsem jeho nezájem o řešení reportů viděl, když bylo dopoledne, na serveru pár lidí, Bača jako jediný online a report už hodinu a půl na čísle jedna. Popravdě jsem se kolikrát snáz dohodnul k řešení daných věcí mimo report s jiným členem AT než "s" Bačou skrze report. Proč? Kolikrát ty reporty tam visely v řádu hodin (viz restaurace, na kterou jsme si dávali report dva dny, kterou jsme nakonec kvůli jeho přístupu ani neměli...) to i přesto, že šlo o záležitost méně než tří minut (a to ještě v případě, že všechno hledáš). Fajn, pár reportů vzal a udělal tak, jak jsem očekával, ale opravdu nebudu komentovat přístup z jeho strany, který je kolikrát takový, že si člověk říká "co má ten (vložte slovo dle vlastního výběru) za problém?". A to není moje první, ani poslední zkušenost. O tom, že chtěl vytvořit restauraci v hotelové chodbě, radši nemluvě.
A ano, doopravdy mohu s jistotou říct, že právě u něj polemizuju nad tím co tam vůbec (v AT) dělá. Já s ním v době, kdy byl Support (ano, ještě starý systém) neměl problém. Ale dnes? Dnes doopravdy netuším, co tam dělá.
Jacko88 - On je spíš problém v tom, že jí kolikrát nedělá. Neříkám nic, když je na serveru nějaká nižší pozice v rámci hierarchie AT či někdo řešící(!) reporty, ale kolikrát jsem jeho nezájem o řešení reportů viděl, když bylo dopoledne, na serveru pár lidí, Bača jako jediný online a report už hodinu a půl na čísle jedna. Popravdě jsem se kolikrát snáz dohodnul k řešení daných věcí mimo report s jiným členem AT než "s" Bačou skrze report. Proč? Kolikrát ty reporty tam visely v řádu hodin (viz restaurace, na kterou jsme si dávali report dva dny, kterou jsme nakonec kvůli jeho přístupu ani neměli...) to i přesto, že šlo o záležitost méně než tří minut (a to ještě v případě, že všechno hledáš). Fajn, pár reportů vzal a udělal tak, jak jsem očekával, ale opravdu nebudu komentovat přístup z jeho strany, který je kolikrát takový, že si člověk říká "co má ten (vložte slovo dle vlastního výběru) za problém?". A to není moje první, ani poslední zkušenost. O tom, že chtěl vytvořit restauraci v hotelové chodbě, radši nemluvě.
A ano, doopravdy mohu s jistotou říct, že právě u něj polemizuju nad tím co tam vůbec (v AT) dělá. Já s ním v době, kdy byl Support (ano, ještě starý systém) neměl problém. Ale dnes? Dnes doopravdy netuším, co tam dělá.